مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیریت هزینه در جلسات مدیرعامل.

مخابرات ما- صرفه جویی و کاهش هزینه ها در مخابرات از طریق اجرای ویدئوکنفرانسی جلسات و ملاقات های مدیر عامل

 

 

مخابرات ما- از زمان حضور مدیران جدید در هیئت مدیره و دفتر مدیر عامل مخابرات ایران، از کلیه سفرهای ماموریتی جلوگیری شد.

بر این اساس مخابرات ایران به مناطق مختلف دستور داده است از امکانات جدید برای برگزاری جلسات استفاده کنند.امکاناتی مانند ویدئو کنفرانس که سالهاست در مخابرات موجود است اما از آن برای برگزاری کلاس ها و جلسات خاص استفاده می شد.

 

در جلسه اخیر مدیر عامل با استانها تاکید شد که: ” از سفرهای غیرضروری مدیران و همکاران مناطق به تهران برای انجام امور اداری اجتناب ورزیده حتی المقدور از طریق تلفن، ویدئوکنفرانس و … مشکل حل گردد.”

 

حل مشکلات اداری و گفتگو با مدیران مخابرات ایران راه حل های زیادی  دارد و صد البته کار پسندیده ای است اما کافی نیست.

علاوه بر اینها پیشنهاد می کنیم شرکت مخابرات ایران جلسات خاصی با کارکنان  بصورت ویدئو کنفرانسی داشته باشند. و در همین رابطه کارکنان توجیه شوند که برای  ملاقات با مدیر عامل  می توانند دقیقا از همین شیوه استفاده کنند. تا از طی هزاران کیلومتر راه و صرف مبالغ زیادی برای ایاب و ذهاب جلوگیری شود .

گرچه ملاقات با مدیر عامل اینک ابزاری است برای حل مشکلات کارکنان و اطلاع مدیر عامل از زیر مجموعه خود ، اما این ملاقاتها هزینه زیادی  تحمیل می کند.

چرا این هزینه را حذف نمی کنند تا مخارج بهتر مدیریت شود؟

 

1091970cookie-checkمدیریت هزینه در جلسات مدیرعامل.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. همکار می گوید

    مشکلات کارکنان بسیار است اما ان جراتی که کارکنان حرفهایشان را بزنند را ندارند زیراروسا بعدا تلافی نو وکهنه را سرشان میاورند وهرچه شرکت وکارکنان می کشند روسایی هستند که جندین سال در یک مکانی خاص ماندگار شدند ای کاش مدیر عامل فکری مجدد به حال مدیران بالای سی سال می کرد

  2. حسین علمداری ایلخچی می گوید

    ویدیوکنفرانس با شکل فعلیش تحت شرایطی می تواند بخشی از کارکرد جلسات حضوری را پوشش دهد و محدودیت های جدی برای انجام کل هماهنگی ها دارد، از جمله الزام به حضور در مکان واحد در هر استان، کیفیت گاها پایین ارتباط و …

    برای کاهش ماموریت ها باید به ریشه ماموریت ها نیز پرداخت. تمرکز تصمیمات حتی جزیی در ستاد شرکت مخابرات ایران و مصلوب الاراده بودن مدیران و کارشناسان استان ها نکته ای است که نباید از نظر دور داشت.

    عارضه دیگر این تمرکز، ایجاد فاصله زیاد بین تیم های صف و ستاد است که با توجه به کمبود تجربه عملیاتی در ستاد، منجر به تصمیمات گاها نادرست و غیر دقیق شده و منابع محدود شرکت را تلف می کند.

نظرات بسته شده است.