مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حمایت ضروری از استارت آپها

مخابرات ما – حمایت از استارت آپ های فعال در حوزه کتاب و نشر معارف اهل بیت ضروری است.

مخابرات ما ( محمد – روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)- سید جمال هادیان با حضور در تحریریه خبرگزاری ایبنا با تبریک عید غدیر به مجموعه خبرنگاران این حوزه گفت: فضای مجازی نتوانسته جای کتاب کاغذی را بگیرد و این نشان می دهد که صنعت نشر زنده و جاری است و هنوز مردم مطالعه کتاب فیزیکی را به کتاب مجازی ترجیح می دهند.

وی افزود: امروز چند ده میلیون گوشی هوشمند در دست ایرانیان است که بستر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب خوانی را بیش از گذشته فراهم می کند.
رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پایان سخنانش گفت: خوش بحال شما که با کتاب و کتابخوانی مانوس و مشهورید.
وی ادامه داد: آرزو دارم اگر روزی از مسئولیت های اجرایی فارغ شدم در جرگه همکاران شما در آیم.
نیکنام حسین پور مدیر عامل خانه کتاب و صاحب امتیاز خبرگزاری ایبنا نیز در این دیدار با اشاره به حضور فعال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی گفت: حضور آذری جهرمی در فضای مجازی فاصله بین مردم و مسوولین را کم کرده است و این نیاز روز کشور است که فکرها و ایده های جدید به جامعه تزریق شود. وی همچنین گفت: بر اساس بررسی های ما خبرگزاری ایبنا تنها خبرگزاری تخصصی کتاب در جهان است.
هادیان در دومین ایستگاه دیدار با رسانه ها با حضور در خانه کتاب ایران در جمع مدیرعامل و معاونان این موسسه گفت: یکی از دغدغه های وزیر ارتباطات گسترش فرهنگ کتاب خوانی است.
وی افزود: وزیر ارتباطات به حوزه کتاب و گسترش کتابخوانی علاقمند است و بارها در صفحات شبکه‌های اجتماعی کتاب هایی را معرفی کرده است و برای ترویج کتابخوانی ایده های نوینی در ذهن دارد و اجرای آنها را پیگیری می کند.

در این دیدار از عکاسان خبرگزاری ایبنا به عنوان نماینده جامعه عکاسان مطبوعاتی و به مناسبت روز جهانی عکاسی قدردانی شد

 

 «حضور موثر شفقنا در عرصه رسانه ای کشور انکارناپذیر است» 
رییس مرکز روابط عمومی در سومین ایستگاه رسانه ای با دست اندرکاران و هیات تحریریه خبرگزاری شفقنا دیدار و گفت و گو کرد.
هادیان در جمع خبرنگاران این مجموعه گفت: خبرگزاری شفقنا نیز از خبرگزاری های ثقلینی است که در نشر معارف اهل بیت فعال است و حضور موثری نیز در این عرصه دارد.
وی با اشاره به حدیثی متواتر از امام صادق در  مورد زمان واقعه غدیر افزود: به استناد این حدیث و نرم افزارهای تبدیل گاهنامه، زمان وقوع عید غدیر با عید نوروز مطابقت دارد و این انطباق برای ما ایرانیان شگفت انگیز و معنادار است.
وی با بیان اینکه در حوزه نشر معارف اهل بیت کارهای زیادی بر زمین مانده است، تصریح کرد: فصل مشترک وزارت ارتباطات و خبرگزاری شفقنا، حوزه استارت آپ های نشر معارف اهل بیت، توسعه نرم افزارهای مذهبی و بانک های اطلاعاتی و استفاده از فناوریهای نوین برای تسریع در گسترش و نشر معارف اهل بیت و حتی تسهیل در سندشناسی است و زمینه همکاری مشترک در این بخش ها فراهم است.
حبیب الله عباسی سردبیر خبرگزاری شفقنا نیز با اشاره به اینکه در نشر اخبار کشورهای فارسی زبان از جمله افغانستان فعال هستیم، گفت:  این خبرگزاری با هدف گزاری انتشار معارف اهل بیت شروع به کار کرده است و با اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در حوزه خبرگزاری های تخصصی رتبه دوم کشور را بدست آورده ایم.
دیدارهای رسانه ای رییس مرکز روابط عمومی از دو ماه پیش آغاز شده و وی تاکنون در جمع تحریریه ۲۳ رسانه حضور یافته و با مدیران مسئول و سردبیران این رسانه ها دیدار کرده است.
***

 

1091910cookie-checkحمایت ضروری از استارت آپها

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.