مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طرح‌های نوین مخابراتی در جزیره کیش

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در نشست با مدیرعامل منطقه‌ آزاد کیش، آمادگی مخابرات در اجرای طرح‌های نوین این حوزه را در این جزیره اعلام و از توسعه بسترهای ارتباطی کیش خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – ایسنا منطقه خلیج فارس) – امیر یگانه صبح امروز در سفر کاری به جزیره کیش در دیدار با غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن ابلاغ پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل مخابرات ایران مبنی بر آمادگی در جهت اجرای پروژه‌های نوین ارتباطی در این جزیره، عنوان کرد: مخابرات منطقه هرمزگان مصمم به نقش‌آفرینی ویژه در اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این حوزه است.

وی افزود: توسعه بسترهای ارتباطی و اطلاعاتی و بسترسازی برای اجرای فیبر نوری در جزیره از جمله این برنامه‌ها است.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان تصریح کرد: در بحث‌های نوین مخابراتی نیز جزیره کیش می‌تواند پایلوت خوبی برای کل کشور باشد و لذا ما برنامه عملیاتی مخابرات منطقه هرمزگان را در این زمینه آماده کرده‌ایم تا بتوانیم با همکاری منطقه آزاد و مشارکت مردم آن را اجرا کنیم.
یگانه همچنین از نگاه ویژه مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این زمینه به عنوان نقطه قوتی برای پیشبرد پروژه‌ها یاد کرد و گفت: خدمات نوین مخابراتی زمینه‌ساز ارتقای کیفیت زندگی مردم و فراهم‌کننده تجربه و دانش اجرای این خدمات در گستره هرمزگان خواهد بود.
***
1091880cookie-checkطرح‌های نوین مخابراتی در جزیره کیش

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.