مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کانون بازنشستگان منطقه مازندران به ۵ شهریوری ها پیوست.

مخابرات ما- ۵ شهریور تبدیل شده است به نقطه ای که بازنشستگان مخابراتی را دور هم جمع کند.استانها یکی یکی در این مورد اطلاعیه می دهند.

 

مخابرات ما- استان مازندران نیز در پیوستن به تجمع ۵ شهریور اطلاعیه صادر کرد. کانون بازنشستگان این استان در حمایت از جرکت روز ۵ شهریور و تجمع بازنشستگان در این روز می نویسد:

در راستای جلسه شورای محترم کانونها …. در استان مازندران  .. و با توجه به عدم اجرای هرگونه اقدام قابل قبول توسط مدیران مخابرات ایران در جهت عملی نمودن قول و قرارهای متعدد خود مبنی بر انجام تعهدات ناشی از اجرای آئین نامه ۸۹ و پرداخت مطالبات  بازنشستگان، با هماهنگی لیدرهای فعال سایر استانها ، ………  بر آن شدیم که  به فراخوانی تشکل منتخب کانونها لبیک گفته  و گردهمائی باشکوهی همزمان با بازنشستگان مخابرات سراسر ایران اسلامی برپا کنیم.

کانون بازنشستگان مخابرات در استان مازندران  زمان این گردهمایی را سه شنبه ۹۸/۶/۵  و در ساعت  ۱۰ صبح اعلام کرده است.
مکان این گردهمایی بابل خیابان مدرس- محوطه مخابرات منطقه مازندران خواهد بود.

 

1091790cookie-checkکانون بازنشستگان منطقه مازندران به ۵ شهریوری ها پیوست.
5 نظرات
  1. سجاد می گوید

    ای کاش کارکنان هم به جای انتظار برای بازنشسته شدن و سپس اقدام کردن، الان به فکر حرکت بودند، یه لیدر منطقی و قدرتمند در مخابرات نیاز داریم که تجمع ها رو سازماندهی کنه، شاید تجمع های هماهنگ کاری از پیش ببره! خدا قوت بر تمام بازنشستگان غیور و امیدوارم حرکتی با شکوه و هماهنگ و رسانه دوست در کل کشور بشه، حرکتی که رسانه هایی فراتر از ایران هم اون رو پوشش خبری بدن!

  2. mobina می گوید

    سلام به سردبیر مخابرات ما
    گله ای دارم از همه همکاران شاغل و بازنشسته و قراردادی ، همین که مهندس صدری تصمیمی می خواهد بگیرد برای نیروهای شرکتی ، یا شاغلین یاد فلان مطالبه شون می افتند یا بازنشستگان و یا … جناب سردبیر مگر خودتون جایی از این همکاران محترم نخواستید کمی صبر کنند بگذارند امسال اگر می خواهد تصمیمی گرفته بشود اولویت با نیروهای شرکتی باشد ، الان مهندس صدری قولی دادند که تا پایان شهریور ماه یک فکری می کنند ، باز بازنشستگان کفش و کلاه کردند، نه خودشان به نتیجه ای میرسند نه می گذارند کار گروه دیگری ، پیش برود ، شما از طرف ما به لیدرها بفرمایید، این تجمع را برای ماه های آینده بگذارید، بگذارید برای مظلوم ترین گروه شاغل هم، تصمیم درستی گرفته شود ، به امید اینکه فقط مشکل خودمان رو مد نظر نگیریم ، از روزی که مهندس صدری به مجموعه مخابرات آمدند برای همه گروه ها قدمی برداشته شده ، تنها نیروهای شرکتی هستند که همچنان منتظر هستند ، پس بیایم به احترام گروه حداکثری شاغل در این مجموعه مطالباتتان را کمی به عقب بیندازید

    1. اصفهانی می گوید

      بفرمایید آقای صدری برای سایر گروه ها چه قدمی برداشته اند؟

  3. همکار بازنشسته می گوید

    سلام خدمت سردبیر گرامی و همکاران محترم
    جناب سردبیر جهت اطلاع حضرتعالی و سایر همکاران محترم بازنشستگان استان لرستان روز چهارشنبه گذشته سی مرداد با تجمع و دیدار با مدیر منطقه اقدام به طرح مشکلات بازنشستگان وپیگیری مدیران مربوطه از سوی مدیر منطقه و اطلاع رسانی با مدیران در پایتخت شدن

    1. ناشناس می گوید

      دیدار مستقیم با مدیرعامل و حتی وزیر هم فایده‌ی خاصی نداشته، دیگه مدیر منطقه چه قدرتی داره که به طرح مشکلات نزد ایشون پرداخته شده! بهتره شما و بازنشستگان محترم استان هم به این حرکت هماهنگ کشوری بپیوندید تا فشار رسانه‌ای و افکارعمومی بر مخابرات و ستاد اجرایی افزایش پیدا کنه و توجه مسئولین نظام به وضعیت مخابرات معطوف بشه. منتظر پاسخ گرفتن از حرکتی که امتحانش رو پس داده و نتیجه‌ی قطعیش شکسته، نباشید.
      مدیرعامل و هیئت‌مدیره به نمایندگی از سهامدار عمده قبلاً نظرشون رو اعلام کردند و حتی معتقدند باید تمام ارتباطات مخابرات با بازنشستگان قطع بشه!

نظرات بسته شده است.