مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگزاری مراسم معارفه سرپرست حراست مخابرات یزد

مخابرات ما-مالکی

در این مراسم که با حضور نمایندگانی از اداره کل حراست شرکت مخابرات ایران و استان ، سرپرست مخابرات یزد و جمعی از مسئولان و مدیران این شرکت برگزار شد، عماد خلیلی به عنوان سرپرست جدید حراست مخابرات معرفی و از خدمات و تجارب ارزشمند  علی محمد کلانتری قدردانی شد.

در این نشست زارع سرپرست مخابرات یزد ضمن ارائه گزارشی از شاخص های ارتباطی مخابرات استان بر نقش و اهمیت اداره حراست در مجموعه مخابرات تاکید کرد و افزود : حفظ، صیانت و امنیت ارتباطی و اطلاعاتی مشتریان از وظایف خطیر حراست است که امیدواریم با تلاش های مهندس خلیلی همچون گذشته این امر به بهترین نحو انجام شود.

در ادامه عیسی آبادی معاون حراست امور استان ها به توضیح نکات امنیتی و رعایت آن از سوی همکاران پرداخت و در ادامه از ویژگی های کلانتری به عنوای نیروی متعد و با تجربه یاد و از تلاش های وی در مدت مسئولیت قدردانی کرد.

عیسی آبادی همچنین برای سرپرست جدید حراست مخابرات اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی سایر مدیران و کارکنان در تحقق اهداف شرکت موفق و پیروز باشد.

خلیلی سرپرست جدید حراست مخابرات در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های کلانتری گفت: امیدوارم با تعامل و همراهی بیشتر بتوانم ماموریت سازمان که رضایت مردم و مشتریان و در نهایت رضایت خداوند است را به خوبی محقق سازیم.

در پایان نیز در پایان نیز حاضران در این نشست با بیان مطالبی انتصاب سرپرست جدید حراست را تبریک گفته و آرزوی موفقیت را برای وی خواستار شدند.

1091540cookie-checkبرگزاری مراسم معارفه سرپرست حراست مخابرات یزد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.