مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش برگزاری مجمع شرکت شسکام، در روز شنبه.

مخابرات ما- شب گذشته قول دادیم خبرهای تکمیلی از برگزاری مجمع را منتشر کنیم این خبر در همین مورد است.

 

مخابرات ما- مجمع سالیانه صاحبان سهام در شرکت شسکام برای نوبت دوم روز شنبه برگزار شد.در این جلسه تصمیمات مهمی پیرامون  توزیع سود سهام گرفته شد.

طی سالهای اخیر تقریبا سود حاصله در شسکام بی سابقه بوده است که نشانه ی کار خوب و تلاش گسترده نمایندگان کارکنان و نمایندگان مخابرات ایران و مدیر عامل بوده است.

در طی سال ۹۷ سود حاصله بازای هر سهم ۱۰۰ تومانی ۳۱۶  تومان بوده است (EPS) . مجمع تصمیم گرفت حدود ۸۵ درصد از آن را بین سهامداران توزیع کند.یعنی ۲۶ تومان بازای هر سهم صد تومانی.یا بازای هر یک میلیون تومان سرمایه، سودی معادل ۲۶۰  هزارتومان توزیع خواهد شد.

.

امادرباره مهمترین بند آن, یعنی انتخاب اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری انجام نشد و بمدت دو هفته تنفس اعلام شد.

بر اساس این بند باید پس از دوسال اعضای هیئت مدیره دوباره انتخاب شوند.در حال حاضر سه نفر از اعضای هیئت مدیره توسط مخابرات ایران تعیین می شود و دو نفر دیگر نیز توسط کارکنان یعنی سهامداران.کارکنان نیز پیش از این نمایندگان خود را تعیین کرده اند.

مجمع در باره این بند به اجماع و تصمیم نرسید.این تنفس دو هفته ای برای مذاکرات بین طرف ها و انتخاب قطعی اعضای هیئت مدیره اعلام شد تا در نهایت مدیران مورد اعتماد تمامی طرف ها در شسکام سکان هدایتش را بدست بگیرند.

در این باره قطعا  مطالب بیشتری خواهید خواند. کارکنان ونمایندگانشان به فعالیتی بیش از گذشته برای رسیدن به نقطه تعادل نیاز دارند.

ایا این دو هفته کافی خواهد بود یا بار دیگر دو هفته به تنفس خواهد خورد؟

 

1090410cookie-checkگزارش برگزاری مجمع شرکت شسکام، در روز شنبه.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سردبیرجان این سودکی پرداخت خواهدشد؟

نظرات بسته شده است.