مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

داستان حسابهای بانک صادرات برای پرسنل چیست؟

مخابرات ما- افتتاح حساب برای برخی افراد در بانک صادرات بدون حضورآنان سوال ایجاد کرده.است قبلا نیز در این مورد مطلبی منتشر کرده ایم.

 

مخابرات ما-  شرکت مخابرات ایران و بانک صادرات در حال انعقاد تفاهم نامه ای  به منظور پرداخت بموقع حقوق کلیه پرسنل شرکت مخابرات (اعم از رسمی و شرکتی) بطور همزمان در تاریخ ۲۵ ام هر ماه هستند.

بر اساس این تفاهم نامه، بانک صادرات در ۲۵ هر ماه حقوق کارکنان را پرداخت و سپس مخابرات ایران طی ده روز پول حقوق را با بانک تسویه می کند.

بهمین دلیل بانک صادرات اقدام به افتتاح حساب برای برخی از نیروهای خدمات اول  کرده است, برای سایر کارکنان نیز به مرور حساب باز خواهد شد تا آن زمان  لازم نیست اقدامی از سوی کارمندان صورت پذیرد.

در حقیقت پس از نهایی شدن تفاهم نامه، شرکتهای خدمات اول, شسکام و مخابرات به کارکنان خود اطلاع می دهند تا برای تکمیل مدارک  یا دریافت کارت و ثبت امضا چه اقدامی انجام دهند.در حال حاضر مشخص نیست این اقدام توسط شرکتها انجام می شود یا توسط بانک.

لازم به توضیح است که به دلیل کثرت نفرات این اقدام در ماه جاری به سامان نمی رسد لیکن از ماه آینده عملیاتی می گردد.

این ماه طبق قول مدیر عامل ابتدا نیروهای خدمات اول و شسکام حقوق می گیرند.گرچه این پرداخت سریع خواهد بود اما هنوز زمانی برای پرداخت به ما اعلام نشده است.

1088990cookie-checkداستان حسابهای بانک صادرات برای پرسنل چیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بسه بابا اذیت نکنید ما رو با ازین بانک به اون بانک رفتن. کلی کارت بانکی رو دستمون مونده. دوره پیمانکار هم کلی کارت و دفترچه داشتیم که با بدبختی بستیمشون. دوباره برامون دردسر نسازین. پرداخت حقوق به موقع چه ربطی به بانک داره مگه حساب مخابرات ایران بانک ملت نبود؟ خستمون کردید از اینکه عین توپ والیبال شدیم تو دستتون . بسه دیگه

  2. مجتبی می گوید

    سر دبیر سلام
    شما میتونید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اعلام کنید تاریخ رو از عواقبش نترسید !!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات بسته شده است.