مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۱۴۷ پروژه مخابراتی به بهره‌برداری رسید

مخابرات ما – سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: با هدف ارتقا خدمات به مشترکین در شهرستانهای ۱۷ گانه استان امسال ۱۴۷ پروژه مخابراتی آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده است.

مخابرات ما ( محمد – تسنیم ارومیه) – چنگیز نوری ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با تشریح خدمات مخابرات منطقه آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۹ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد تومان در بخش‌های انتقال، دیتا،  سوئیچ،  توسعه روستایی، فیبر و زیرساخت افتتاح شده است.

وی گفت: چندی پیش و همچنین به مناسبت گرامیداشت سالروز جهانی مخابرات نیز ۶۸ پروژه دیگر با اعتبار ۲ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت به بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: رویکرد این شرکت برای سال ۹۸ توسعه FTTH روستایی بوده و تاکنون ۵۰۰ مشترک نیز ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: به تازگی ۲۳ پروژه تلفن ثابت در شهرهای ارومیه، خوی، ماکو، مهاباد، میاندوآب، سلماس، پلدشت، بوکان، شروع شده و امسال بیش از ۴ هزار مشترک تلفن ثابت واگذار شده و بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ مشترک جدید نیز اینترنت پرسرعت دریافت کرده‌اند.

نوری گفت: در سرویس اف تی تی اچ مشترکین می‌توانند از خدمات با کیفیت‌تر استفاده کنند و به همین خاطر امسال شهرهای ارومیه، بازرگان، خوی، ماکو، بوکان، میاندوآب و مهاباد به این سیستم مجهز شده‌اند.

وی اظهار داشت: هم اینک ۲ هزار مشترک در بستر فیبر نوری می‌توانند تا ۱۰۰ متر بدون محدودیت به صورت پایدار از این سرویس استفاده کنند و فاز دوم آن نیز در شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت، نقده و سلماس اجرا می‌شود.

نوری از شهروندان خواست برای داشتن  تماس‌های پایدار موبایلی همراه اول در جاده ها  گوشی‌های خود را در بخش انتخاب دکل شبکه از حالت اتوماتیک و یا ۴G به صورت دستی بر روی ۲G و ۳G , G ست کنند، تا تماس پایدار داشته باشند.

***

1088820cookie-check۱۴۷ پروژه مخابراتی به بهره‌برداری رسید

نظرات بسته شده است.