مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهره برداری از ۲۲ پروژه مخابراتی

مخابرات ما – بهره برداری از ۲۲ پروژه مخابراتی با اعتباری معادل ۳۷۱۵۱ میلیون ریال در شهرستان نایین

مخابرات ما ( محمد – فرمانداری نائین) – جلسه بررسی ، پیگیری و رفع مشکلات مخابراتی، فناوری و ارتباطات ثابت و سیار در سطح شهرستان نایین باحضور پوربافرانی نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی،جمالی فرماندار شهرستان ،مطلب زاده مدیرعامل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان و حیدری زاده مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان و معاونین در محل فرمانداری نایین برگزار گردید.

در این جلسه که با پیگیری های نماینده نایین و خور و بیابانک تشکیل و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها نیز حضور داشتند در مورد مسائل و مشکلات در حوزه مذکور بررسی ،بحث و تبادل نظر و مصوباتی تصویب گردید.

پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این جلسه عنوان نمود: «بنده مرتب با وزرای ارتباطات آقایان واعظی و جهرمی درخصوص مشکلات مخابراتی و ارتباطات سیار و ثابت شهرستان های نایین و خور و بیابانک در ارتباط بوده ام.

وی اظهار داشت : ابزاری که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در اختیارمان هست تذکر، سوال و استیضاح است که بنده اعتقاد زیادی به استیضاح ندارم چرا که مسایل را می توان بدون استیضاح هم حل نمود و استیضاح در شرایط فعلی کشور جوانب زیادی خواهد داشت.

بنده قبلا علی رغم رفاقت  تذکر به آقای جهرمی داده ام و اگر مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات سیار و ثابت حل نشود مجبورم تذکررا به سوال تبدیل کنم.

پوربافراین افزود: یک خط تلفنی به مردم ۳۰ تا ۳۵ سال پیش فرخته شده است قراردادی بین یک شخص حقیقی با مخابرات منعقد شده است و قرار بوده که به اصطلاح مهندسین فناوری  بوق در منزل فرد تحویل شود نه اینکه بوق تلفن و یا موبایل در صحرا و بیابان متصل گردد.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار بررسی اختلال و عدم آنتن دهی در فواصلی از محور های مواصلاتی و جاده های دو شهرستان نایین و خور و بیابانک گردید و همچنین  تجدید نظر در پاسخگویی به شماره های سه رقمی از جمله ۱۱۰ و ۱۱۵ توسط اپراتور های مرکز استان گردید.

جمالی فرماندار شهرستان نایین نیز در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور مدیران حوزه فناوری و ارتباطات و مخابرات در شهرستان نایین از اقدامات انجام شده در این حوزه در شهرستان تشکر نمود و در ادامه بر رفع نواقص موجود در حوزه ارتباط تلفن ثابت و سیار در محور های مواصلاتی خصوصا روستاهای شهرستان تاکید نمود.

شایان ذکر است پس از پایان این جلسه از ۲۲ پروژه مخابراتی در سطح شهرستان نایین با اعتباری معادل ۳۷۱۵۱ میلیون ریال با افتتاح یک طرح همراه اول در شهرک صنعتی نایین و همچنین یک طرح ایرانسل در روستای هماباد به صورت نمادین بهره برداری گردید.

***

1088750cookie-checkبهره برداری از ۲۲ پروژه مخابراتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.