مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات و مطالبات بازنشستگان و کارکنان مخابرات

مخابرات ما- امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی به نکات چالش برانگیزی اشاره کرده که پیوسته مورد مناقشه بوده است.مطالبات کارکنان و بازنشستگان! وزیر درصدد  پرداخت مطالبات مذکور است .

 خبرگزاری ایرنا  امروز نوشت  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسمی گفته است که  با هدف چابک سازی و مدیریت هزینه ها، مطالبات بازنشستگان و کارکنان مخابرات پرداخت می‌ شود.

محمد جواد آذری جهرمی روز شنبه در مراسم افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران   در شهرستان قرچک در مورد ساختار شرکت مخابرات ایران گفته است : مهمترین هدف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، چابک سازی مخابرات است از این رو   ۳۱ هیأت مدیره در استان های کشور حذف شده و برای مدیریت هزینه ها، مطالبات بازنشستگان و کارکنان مخابرات پرداخت می شود.

وی گفت: مخابرات ایران به لحاظ هزینه با چالش های زیادی رو به رو است و نیروهای مخابرات نیز توقعاتی از این شرکت دارند و مخابرات توان پرداخت و تامین این نیروها را ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: لزومی ندارد هزینه های مخابرات از جیب مردم دربیاید، یک وحدت رویه ای در مدیریت مخابرات ایجاد کرده ایم و از هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آوردیم.

آذری جهرمی گفت: در سال ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه های غیر ضروری مانند تبلیغات در مخابرات وجود داشته که این را به حداقل رساندیم.

گرچه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مطالبات بازنشستگان و کارکنان مخابرات صحبت کرده است اما ایشان هرگز نگفت این مطالبات چیست و چگونه پرداخت خواهد شد!

مطالب بعدی در این باره  بعدا چاپ و منتشر خواهد شد.

 

1087160cookie-checkوزیر ارتباطات و مطالبات بازنشستگان و کارکنان مخابرات
7 نظرات
  1. خىمات أخر می گوید

    از نظر وزیر کارکنان مخابرات یعنی کارمندان رسمی و بازنشسته.

  2. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم لطفا به همکاران عزیز یادآوری فرمایید وزیر محترم نگفت چه مطالباتی و بعد گفت پرداخت می شود و این کلمه می شود ممکن است تا وزیر بعدی نیز ادامه داشته باشد فقط جهت اطلاع

  3. ناشناس می گوید

    وقت انتخابات شد و دوباره بازار وعده وعیدها گرم شد….

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    حالا که مطالبات بازنشستگان سا ل ۱۳۹۷ را مخابرات پرداخت کرده است لطفا مطالبات ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان که از تاریخ ۱۳۸۸/۰۶/۰۱ باید اجرا گردد را مخابرات هرچه زودتر پرداخت کند حداقل تا زنده هستیم بتوانیم استفاده کنیم ؟؟

  5. ناشناس می گوید

    گروه‌های معوقه کارکنان رو بدید و آیین نامه شغلی رو اجرا کنید کافیه

  6. ناشناس می گوید

    باز شعار شعار شعار
    مدیم میدیم که نشد حرف
    هر موقع دادین بیان اعلام کنید
    اینطوری بهتر نیست
    حداقل کسی لجش نمیگیره

  7. ناشناس می گوید

    هنوز حقوق کارکنان پیمانکارمحلی البرز تا امروز پرداخت نشده

نظرات بسته شده است.