مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آماری از جنس تشکر!!

مخابرات ما (سردبیر) -نمی دانستم در روز خبرنگار چگونه از همکاران و خبرنگاران مخابرات ما تشکر کنم تا به تعارف ختم نشود.تصمیم گرفتم امار حضور بازدیدکنندگان این پایگاه را در طول یک ماه گذشته منتشر کنم تا دوستانم بدانند میزان همراهی خواتتدگان با آنان چقدر بوده است.

 

مخابرات ما (سردبیر) – دو حرف دارم،؛ یکی با همکارانم در مخابرات ما و دیگری با همکارانم در شرکت مخابرات ایران :

ابتدا همکاران ساعی مخابرات ما :

اگر صاف و ساده از همکارانم در مخابرات ما تشکر می کردم تعارف تلقی می شد.اما وقتی به شما عزیزانم بگویم در ماه  جولای میلادی (از دهم تیر ماه تا دهم مرداد ماه سالجاری)۴۰ هزار نفر حاصل کار شما را مشاهده و مطالعه کرده اند, باید خوشحال باشید که این خیل پر تعداد کار شما را دیده اند.

اگر به شما بگویم  بازدیدکنندگان در این ماه ۷۱۷۵ ساعت در سایت بوده اند و مطالب شما را خوانده اند قطعا پی خواهید برد که با دست خالی چه کار بزرگی انجام داده اید.

۴۰ هزار نفر  همکار فهیم و دوست خوب، ما را برای دیدن و خواندن انتخاب کرده اند.این حاصل تلاش شماست. سپاسگزارم.

و اما شما خوانندگان محترم و عزیز پایگاه خبری مخابرات ما :

این تصویر از گوگل آنالایتیک گرفته شده است.این سایت بطور مرتب اطلاعات مخابرات ما را جمع آوری و آنالیز می کند.بخشی از آمار یک ماه میلادی (جولای)از دهم تیر ماه تا دهم مرداد ماه سالجاری  این سایت چنین است:

در یک ماه مذکور ۳۹۸۰۰ نفر (مختلف) از سایت بازدید کرده اند.تعداد بازدید ها ۱۲۲۸۰۰  بازدید بوده که هر یک بطور متوسط ۰۳:۳۰ دقیقه طول کشیده است.

یعنی شما کابران و خوانندگان عزیز حدود ۷۰۰۰ ساعت با مخابرات ما بوده اید.

یعنی هر کسی وارد این پایگاه خبری شده حتما به مطالعه بخشی از مطالب آن  پرداخته است.یعنی ….

یعنی خیلی چیزهای دیگر …

که بخاطر آن از شما بازدیدکنندگان عزیز، بسیار سپاسگزارم.

بسیار……….

خدایا بخاطر داشتن این دوستان خوب از تو تشکر می کنم.بخاطر اعتماد این ۴۰ هزار نفر از تو سپاسگزارم.از اینکه به من و همکارانم این فرصت را دادی که در یک ماه به ۴۰ هزار نفر اطلاعات و اخباری هرچند اندک بدهیم قدردان تو هستم!

خدایا سپاسگزارم…….

1087120cookie-checkآماری از جنس تشکر!!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.