مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قبض تلفن ثابت از مهر ۹۸ صادر نخواهد شد!

مخابرات ما – با فراگیر شدن فضای مجازی و الکترونیکی شدن فرایند محاسبات بسیاری از امور، حالا مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران خبر از حذف قبوض تلفن ثابت می‌دهد. گفتنی است که این اتفاق برای همیشه انجام خواهد شد و دیگر خبری از کاغذهای اضافی نخواهد بود!

مخابرات ما ( محمد – نامه نیوز) –  محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده، در سیکل سوم سال جاری یعنی از مهرماه برای هیچ مشترکی در کل کشور، قبضی صادر نخواهد شد. این تصمیم‌گیری بر اساس مسئولیت اجتماعی شرکت مخابرات بوده و این اقدام در تمامی استان‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: از جمله دلایل این تصمیم، صرفه‌جویی در هزینه‌های مخابرات بوده که برای بهبود و ارتقای تکنولوژی‌های این شرکت به کار برده می‌شود. البته مردم از طریق سامانه ۲۰۰۰ امکان پرداخت هزینه تلفن ثابت را خواهند داشت. در صورتی که نیاز به مشاهده جزئیات کارکرد تلفن ثابت وجود داشته باشد، این امکان از طریق سایت tci.ir و کد USSD ستاره ۲۰۲۰ مربع و شماره تلفن ۲۰۰۰ در اختیار مشترکین خواهد بود.
بیدخام در پایان به مزایای این اقدام اشاره کرد و گفت: از جمله مزایای مهمی که در مورد این اقدام می‌توان گفت، ساده‌سازی فرایندها، ارایه خدمات به مشترکان در کمترین زمان و شفاف بودن کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت است.

***

1086960cookie-checkقبض تلفن ثابت از مهر ۹۸ صادر نخواهد شد!

نظرات بسته شده است.