مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- سلام بر عزیزانی که روز خبرنگار را به مخابرات ما تبریک گفتند!

مخابرات ما (سردبیر) -دوستان و مدیران بسیاری برای تبریک روز خبرنگار  تماس گرفته ویا پیام فرستاده اند ، از همه صمیمانه تشکر می کنم.

 

مخابرات ما- سردبیر- روز خبرنگار، برای من مثل بقیه روزهای هفته بود.راستش این ایام چنان پرفشار می گذرد که بعید می دانم حساب ایام را داشته باشم.

اما سیل تبریکات شما نازنینان مرا به خود آورد.

به لطف شما اینک مخابرات ما تبدیل به یک خبرگزاری رسمی کشور شده است و کارکنانش در کسوت خبرنگاری فعالیت می کنند. در حقیقت تمام کسانی که در استان ها و شهرستان ها با پایگاه خبری مخابرات ما همکاری می کنند خبرنگاران حرفه ای مخابرات هستند.

امروز از دل شرکت مخابرات ایران که شامل مخابرات مناطق استانی نیز می شود  جمعی  برگزیده شده اند که با کوشش و دلسوزی فراوان به دنبال انتشار و تولید خبرهایی هستند که باعث بهبود شرایط زندگی و فعالیت خانواده مخابرات می شود افرادی که در کارشان مورد قبول جامعه هستند. اعضایی که با خوب و بد و کم و بیش ما ساخته اید.

.

ابتدا لازم است در روز خبرنگار از شما خوانندگان و عزیزان عضو مخابرات ما تشکر کنم که با پیام های تبریکتان ما را سرافراز کردید. پیام های شما همیشه و همیشه مایه دلگرمی ماست. این را شما خوب می دانید و نیازی به گفتنش نیست اما ما برای قوت قلب خودمان هر بار تکرارش می کنیم.

.

دوم از مدیران مخابراتی شامل مدیران مخابرات ایران، همراه اول گرفته تا دورترین استان های کشور تشکر می کنم.شما با  تبریکات صمیمانه تان نشان داده اید می توان منتقد بود اما منصف هم بود! می توان انتقاد کرد اما علاقه و محبت آفرید. البته این موضوع  پیش از آن که هنر ما باشد مدیون ایثار و گذشت شما مدیران عزیز و بزرگوار است که ما را در کنار خود پذیرفته و حسن نیت ما را قبول کرده اید.

.

سوم از همکاران خودم در مخابرات ما تشکر می کنم که بدون دریافت ریالی دستمزد هر چه دارند در کف نهاده و تقدیم همکاران و ملت شریف ایران کرده اند. به این عزیزان دو باره تبریک می گویم. یک بار از سوی شما خوانندگان و بار دیگر از سوی خودم بعنوان کوچکترین عضو خانواده مخابرات و مخابرات ما.

امروز رصدگر در صفحه اینستاگرامش عکسی از سردبیر گذاشته است. عکس نیست یک فیلم بسیار کوتاه است.از این فیلم خوشم آمد.از ذوقش تشکر می کنم و همان را در روز خبرنگار تقدیم می کنم به همه شمایان که برای ما در قلب و روح و جانتان آرزوی توفیق کرده اید.

 

سپاسگزارم

برای تشکر چیزی ندارم که تقدیم کنم

بجز یک قلب و احساسی پاک و سرشار

که فرش قرمز زیر پای شما می کنمش!

سپاس سپاس سپاس

سردبیر پایگاه خبری مخابرات ما، دوست خوب شما

سردبیر- مرداد ۹۸

 

1086900cookie-checkسردبیر سلام می کند- سلام بر عزیزانی که روز خبرنگار را به مخابرات ما تبریک گفتند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. مجید می گوید

    سردبیر عزیز سلام لطفا ایمیل مهندس صدری مدبر عامل محترم را به همه تو سایت اعلان کنید
    مرحمت زیاد

  2. بزرگمهر می گوید

    سلام خدمت شما سردبیر عزیز و تمامی همکاران خوب و زحمتکش سایت مخابرات ما
    روز خبرنگار رو به شما عزیزان تبریک عرض می کنم و خداقوتی جانانه به شما می گویم که می دانم و می دانید که با همت شما و مدد همکاران مخابراتی می توان بسیاری از مشکلات و معضلات مخابرات را حل و فصل کرد کما اینکه تا کنون همینطور بوده و بسیاری از مسائل با پیگیری شما به نتیجه رسیده چراکه شما تنها تریبون و رسانه همکاران در مخابرات هستید که می توان بدون دغدغه به بیان مسائل پرداخت … باز هم ممنون.
    و اما سوی دیگر سخنم با همکاران مخابراتی
    قدر این سایت را بدانید که خیلی از ارگانهای دولتی و غیردولتی آرزوی همچنین مجال و فرصتی را دارند که بتوانند مشکلاتشان را به گوش مدیران بالایی و پایینی برسانند و همچنین کسی و کسانی باشند که این مشکلات را پیگیری کنند، این سرمایه زیادی است قدرش را بدانیم.

  3. ناشناس می گوید

    روز خبرنگار بر مخابرات ما و سردبیر عزیز و خبرنگاران سایت مبارک. اون قسمت تشکر از مدیران همراه اول برای چه بود!؟ نه مخابراتی‌ها، نه سهامداران عمده و دولت، نه مدیرعامل و مدیران ارشد و نه حتی خود همراه اولی‌ها خودشون رو مخابراتی نمی‌دونند و فکر نمی‌کنم به سایت هم سر بزنند چه برسه به اینکه خبر هم بدن که البته اخبارشون هم به کار مخابراتی‌ها نمیاد! فقط تک و توک آزمونی‌های ۹۱ همراه اول با سایت همراه بودند که اونها هم احتمالاً الان دیگه همراه اولی شدند و نمیان! مثل اینه که از کارکنان وزارت نیرو بابت حضور در مخابرات ما تشکر کنیم!

  4. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    سلام سردبیر عزیز مخابرات ما
    (( روز خبر نگار)) را صمیمانه به شما تبریک میگوییم . چون از نظر ما کار شما هم کار یک خبر نگار است با این تفاوت که خبر نگار به صورت رسمی حقوق و سختی کار می گیرد . اما جنابعالی نه تنها حقوقی از این بابت دریافت نمیکنید بلکه تحمل حرفها و شکایت ها و سرو صداهای همکاران سایت را هم تحمل میکنید در واقع شدید سنگ صبور همکاران سایت.
    برای شما آرزوی سلامتی و خوشبختی داریم.

نظرات بسته شده است.