مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستور وزیربرای برقراری ارتباط سریع در شهرها و روستاهای نیشابور

مخابرات ما – مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات، تکلیف مخابرات و همراه اول را برای برقراری ارتباط شهرها و روستاهای نیشابور طی یک تا ۴ ماه آینده روشن کرد.

مخابرات ما- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر سه شنبه در نیشابور بود. او در جلسه شورای اداری استان به مواردی اشاره کرد که قطعا بعنوان  دستور کار اجرائی به مخابرات نیز ابلاغ خواهد شد.

مهندس آذری جهرمی در این جلسه گفت امسال به نیشابور، مبلغ ۲۴میلیارد تومان به حوزه ارتباطات این شهرستان اختصاص پیدا کرد در حالیکه این مبلغ سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان بوده است. ادامه گزارش را از سایت خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی بخوانید:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به تقسیم بندی اپراتور‌های همراه برای پوشش ارتباطی در استان‌های مختلف، حل مشکل ارتباطی استان خراسان رضوی به همراه اول واگذار شده است که ۱۳ سایت شهرستان نیشابور از طریق همراه اول باید در دوماه آینده وارد مدار شود و ۸سایت شهری نیزطی ۴ماه آتی باید برای شهر نیشابور فعال گردد.
جهرمی در خصوص نبود شبکه‌های ارتباطی مخابرات در ۸روستای شهرستان نیشابور گفت: این مشکل در روستا‌های گرماب، باغشن گچ، برزنون، اسحاق آباد، همت آباد زمانی، گلشن، چشمه خسرو و شهرک صنعتی امام رضا علیه السلام نیز باید تا یک ماه آینده حل شود.
وی همچنین در خصوص حل پوشش جاده‌ای در شهرستان نیشابور گفت: این مشکل نیز به زودی مرتفع خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره دو مشکل عمده برای راه اندازی سایت در شهرستان نیشابور گفت: مشکل اول ممانعت جدی مردمی برای ساخت سایت است.
آذری جهرمی با اشاره به ساخت سایت در مسیر راه‌های روستایی، دومین مشکل را عدم تامین برق در این مسیر‌ها عنوان کرد و افزود: با مرتفع شدن این موانع حل مشکل ارتباطی در شهرستان نیشابور در کمتر از دوماه انجام خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت گردشگری و تاریخی نیشابور تاکید کرد: می‌توان از ظرفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شناساندن هر چه بیشتر این توانمندی‌ها به سایر مردم کشور و جهان بهره برد، این شهر ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که باید بیشتر به آن پرداخته شود.
آذری جهرمی در راس هیاتی متشکل از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی روند توسعه ارتباطات‌ و همچنین افتتاح طرحهای واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، گناباد، بجستان، کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، نیشابور و فیروزه  دیروز وارد خراسان رضوی شد
1086110cookie-checkدستور وزیربرای برقراری ارتباط سریع در شهرها و روستاهای نیشابور

نظرات بسته شده است.