مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ساماندهی شبکه تلفن ثابت به تسهیل ارائه خدمات منجر می‌شود

مخابرات ما- مالکی

مدیر مخابرات منطقه زنجان گفت: ساماندهی و مناسب‌ سازی شبکه تلفن ثابت، گام موثری در ارتباطات بوده و منجر به تسهیل در ارائه خدمات مخابراتی به مشترکان می‌شود.

همایون دلجویی روز سه‌شنبه در جریان بازدید از شبکه تلفن ثابت مرکز تلفن شهری ملت زنجان افزود: مناسب‌سازی شبکه، افزایش رضایت‌مندی مشترکان را در پی داشته و این امر، مورد تاکید مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران است.

وی اظهار داشت: با توسعه خدمات و پشتیبانی شرکت مخابرات ایران و در راستای ارائه خدمات بهتر به مشرکان تلفن ثابت، پرداخت تمام قبوض شرکت‌های خدماتی از جمله تلفن ثابت از طریق سامانه ۲۰۰۰ انجام شده و این سامانه، خدمات بسیار مناسبی برای مشترکان دارد.

دلجویی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداختی و ضرورت مشتری‌مداری، سامانه ۲۰۰۰ خدمات‌دهی بهتری را نسبت به سایر سامانه‌ها ایجاد کرده و علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب، عوارض شهرداری و قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی را نیز فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان در این  بازدید، مرکز MDF، فیبر نوری، سالن‌های باتری و دیزل ژنرانور را بازدید و مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه ضمن بازدید از کافوها و پست‌های مخابراتی این مرکز، نکات فنی را یادآور شد.

مدیر مخابرات مرکز استان، ناظران شبکه کابل و پیمانکار مرکز تلفن شهری ملت زنجان نیز مدیر منطقه را در این بازدید همراهی کردند.

به گزارش ایرنا، استان زنجان، ۳۵۸ هزار و ۶۵ مشترک تلفن ثابت داشته و هم‌اکنون ۲۷۶ سایت تلفن همراه اول (BTS) و یک میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۵۸ مشترک تلفن همراه اول در این استان وجود دارد.

1085800cookie-checkساماندهی شبکه تلفن ثابت به تسهیل ارائه خدمات منجر می‌شود

نظرات بسته شده است.