مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دریافت پاداش بازنشستگی توسط۲۷۰۰ نفر بازنشسته ۹۷

مخابرات ما (سایت شرکت مخابرات ایران) – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از پرداخت مطالبات ۲۷۰۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۳۹۷ خبر داد

مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت از پرداخت مطالبات ۲۷۰۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۳۹۷ این شرکت خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاش مدیریت شرکت، قدردانی از خدمات شایسته این قشر زحمتکش بوده و هست.

مهندس سیدمجید صدری، ضمن پوزش از تاخیر در پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۹۷ گفت: پرداخت به موقع مطالبات قانونی کارکنان و بازنشستگان همواره در راس برنامه های شرکت می باشد. از اینرو، به محض تامین منابع مالی، مطالبات ۲۷۰۰ نفر از حدود ۳۱۰۰ نفر بازنشستگان سال ۹۷ پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از کارکنان خواست با تلاش و اهتمام حداکثری در پیشبرد برنامه های شرکت گام بردارند تا ضمن ارتقای برند شرکت مخابرات ایران، منابع مالی برای پرداخت به کارکنان فراهم گردد

 

1084130cookie-checkدریافت پاداش بازنشستگی توسط۲۷۰۰ نفر بازنشسته ۹۷

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. اکبر می گوید

    وعده سرخرمن میدهند باید به دفتر مقام رهبری شکایت کنیم اینها کاری نمی کنند

  2. ناشناس می گوید

    خب من یک چیز نمی فهمم آقایان اعم از کارشناس و مدیر و غیر با ۳۰سال رفتند وبازنشسته شدند به تقاضای خودشان حالا کی به آنها گفته بود بروند ؟؟؟؟ البته در بین آنها کارکنان شایسته هم بود ولی کسی وادارشان نکرده بود که . درهمه بخش های اقتصادی کشور متاسفانه نقدینگی ویا دریافت کالا هم اکنون با تاخیر مواجه ست وکار از بالاتر مشکل سازی دارد .

  3. بزرگمهر می گوید

    سردبیر جان
    یک زحمت بکش و یک خبری هم در باب اماکن رفاهی بگیر
    چرا سایت از دسترس خارج شده؟
    پارسال هم دقیقا” فصل تابستان که فصل سفر و گردشگری ست از اماکن رزرو خبری نبود و عملا” سایت از دسترس خارج شده بود

    با تشکر از زحمات شما

  4. ناشناس می گوید

    جناب آقای صدری حقیقت این است که شما با بخشنامه بازنشستگی سال ۹۷ قصد فریب کارکنان را داشتید. حقیقت این است که شما زیرکانه ۳۱۰۰ نفر از کارکنان را از کار بیکار کردید .حقیقت این است که خودتان را از شر پرداخت حقوق ۳۱۰۰ نفر خلاص کردید.حقیقت این است که خاطره دوران بازنشستگی را به کام ۳۱۰۰ نفر تلخ کردید.حقیقت این است که با خلف وعده تان با آبرو و اعتبار ۳۱۰۰ نفر بازی کردید.حقیقت این است که با سکوتتان به ۳۱۰۰ نفر توهین کردید.حالا با افتخار می آیید و با منت گزارش پرداخت به ۲۷۰۰ نفر را می دهید و الباقی را وعده سر خرمن می دهید.عزیز جان فراموش نکن این ۳۱۰۰ نفر بخشی از سرمایه های انسانی ارزشمند این شرکت بودند که عمر خود را برای اعتلای این شرکت گذاشتند تا دیگران به چنین پست و مقامهایی برسند.

نظرات بسته شده است.