مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افتتاح پروژه های مخابراتی در سفررئیس جمهور و وزیر ارتباطات به آذربایجان شرقی

مخابرات ما- پروژه‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی شامل آغاز عملیات اتصال ۳۰۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اتصال ۶۴۴روستا به شبکه ملی اطلاعات با سرمایه ای بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

 

مخابرات ما- سایت شرکت مخابرات ایران نوشت با دستور رییس جمهوری و حضور وزیر ارتباطات، پروژه‌های ارتباطی ومخابراتی با سرمایه ای بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در آذربایجان شرقی افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شر کت مخابرات ایران از جمله مهندس یافتیان عضو هیات مدیره و مدیران استانی برگزار شد، ۱۹۸پروژه ارتباطی سه اپراتور همراه و طرح های خدمات اجباری روستایی آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

در این مراسم از ۱۸۶ سایت جدید نسل سوم و چهارم اپراتورهای اول، دوم و سوم و ۱۲سایت نسل دوم اپراتور دوم با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان، توسعه پوشش نسل سوم و چهارم و توسعه خدمات الکترونیک در ۶۴۴ روستا ( اتصال به شبکه ملی اطلاعات) و برقراری رومینگ اپراتور اول و دوم در تمام روستاهای دارای پوشش استان با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان از طرح خدمات عمومی روستایی (USO) بهره برداری شد.

همچنین با دستور رییس جمهوری عملیات اتصال ۳۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات آغاز شد.

 

1084050cookie-checkافتتاح پروژه های مخابراتی در سفررئیس جمهور و وزیر ارتباطات به آذربایجان شرقی

نظرات بسته شده است.