مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه کانون بازنشستگان مخابرات آذربایجان شرقی به وزیر محترم ارتباطات

نامه کانون بازنشستگان به وزیر

مخابرات ما- مسئول کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در ملاقاتی کوتاه با وزیر محترم ارتباطات نامه این کانون را به مهندس آذری جهرمی تحویل داد.

در بخشی از نامه این کانون آمده است :
?آئین نامه استخدامی سال ۸۹ مصوبه هئیت مدیره محترم وقت شرکت مخابرات ایران یک میثاق نامه و پیمان نامه و قرارداد نامه مابین کارفرما و کارگران فعلی و کارمندان سابق به ادامه قرارداد و ادامه کار مشغول گردید. این آئین نامه نمی تواند بصورت یکجانبه حذف و یا مفادی از آن کسر و یا ناقص اجرا گردد.
?نیازی نیست که هر ساله هیئت مدیره های فعلی دوباره بصورت ناقص آنرا تصویب و مورد اجرا قرار دهند.
?بر خلاف این آئین نامه کارکنان به زیرساخت و یا سایر ادرات دولتی انتقال نیافتند.

در پایان نامه کانون بازنشستگان به مهندس آذری جهرمی وزیر اربتاطات و فناوری اطلاعات بر چشم انتظاری ۴۶ هزار بازنشسته و فرهیختگان جامعه مخابراتی برای ایجاد تغییرات مهم و اصولی و دستورات کاربردی وزیر محترم تاکید شده است.

کانون بازنشستگان این استان نامه زیر را نیز ارسال و ضمیمه نامه خود نموده است  که در آن وزارت کار و رفاه اجتماعی  ابتدا حکم کرده شرکت مخابرات نمی تواند یک طرفه آئین نامه استخدامی سال ۸۹ را فسخ کند هر چند که بعدها دیوان عدالت اداری این حکم را لغو کرد.

 

1084010cookie-checkنامه کانون بازنشستگان مخابرات آذربایجان شرقی به وزیر محترم ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ما بندگان خدا در طرح اکثر دعاوی می خواهیم ثابت کنیم که ۲ضربدر۲مساوی۴—-ضرب المثلی است که می گویند به خرگوش می گویند بدو به تازی می گویند بگیر—-ول کن من ماندم آیا قیامت وحساب کتابی هست —-دعا کنید نباشد –خب اگر نشد آخر حساب کتاب این دنیا چی میشود اینرا کتمان کرد—

  2. ناشناس می گوید

    کسانی که با لبخند و از روی تمسخر جوابتان را می دهند نه قرار است کاری انجام دهند نه می خواهند که کاری انجام دهند نه کاری انجام خواهند داد فقط با وعده و وعید های واهی کارمندان و بازنشستگان را سر کار میگذارند.
    میدانید از سال ۸۹ تا امروز که نزدیک به نه سال است که میگذرد چندین بازنشسته جان خود را از دست داده اند واقعا حق و حقوق این افراد چه میشود ایا گیریم بر فرض محال گیریم که درست شود ایا حقی از این بندگان خدا ضایع نشده است که نتوانسته اند در زمان حیاتشان از ان سود ببرند
    البته فرضی که گفتیم محال است و معلوم نیست چندین هزار نفر دیگر بدون بهره مندی از حق قانونی خود خاموش شوند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      حالا آنچه شما گفته اید نافی پیگیری بعدی نیست.
      من متوجه منظوزتون نشدم.
      یعنی پیگیری نشه یا اینکه طرف مخابراتی و دولتی زود بیاد حق رو بده.؟

      1. ناشناس می گوید

        اقای سردبیر شاید تو زندگیامون راهمون رو بعضی وقت ها عوضی رفته باشیم ولی با عوضی ها راه نرفتیم شما هم سنگ این ها رو به سینه نزنید شما با کسانی که مثل توپ فوتبال پاس کاریتون میکنند و امروز و فردا میکنند و از این مدیریت به ان مدیریت از امسال به سال بعد میکشانتان توقع چی دارید شما منظور منو خوب متوجه شدید ولی دوست ندارید واقعیت را بیان کنید.شما قلمتان قلم فقط خودتان نیست قلم کل کارمندان هست پس سعی کنید ان را به حق بچرخانید

  3. ناشناس می گوید

    با سلام به سردبیر وقتی ماجرای کارکنان مخابرات رو نگاه کنید با توجه به قانون حقوق دستمزد مصوب سال ۸۹ ……. تا کنون دو تا داستان جلو چشمتان عینا میاد یکی همین فیلم هیولای بالا که تبلغش رو میکنی دوم درست مثل برجام که مخابرات ایران مثل آمریکا زد زیر همه چی ! حالا شما برو پیش وزیر و وکیل و … همه به بهانه های مختلف پاس کاری میکنند ابراز تاسف ………. اما همه اینا آخرش برای کارکنان هیچی نمیشه !

  4. ناشناس می گوید

    سلام از مدیریت محترم شرکت مخابرات ایران جناب اقای صدری می خواهیم در شرایطی که کارکنان با فشار های معیشتی بسیار زیادی مواجه هستند بطوریکه امان زندگی را از برخی از انان ربوده و به قرض کشانده به متن قانون حقوق دستمزد مصوب سال ۸۹ عمل و زمینه ایجاد فشارهای روانی و اجتماعی را بیش از این برای کارکنان خدوم شرکت مخابرات ایران فراهم ننمایند بدیهی است اثار مثبت پرداخت ها در اندک مدت زمینه های تقویت و تجدید روحیه کاری را فراهم و موجب افزایش درامد شرکت را فراهم خواهد نمود .

  5. ناشناس می گوید

    ظاهراً کانون‌های بازنشستگی تبدیل شدند به منجی کارکنان و بازنشستگان، خدا بهشون قوت بده، البته احتمالاً این وظیفه‌ی تشکل‌هاست ولی چون کانون‌های بازنشستگی حرکت چندانی جز مذاکرات بی‌هدف با افراد بی‌اراده برای تغییر اوضاع، که البته اون هم ظاهراً دیگه تعلیق شده، از جانب تشکل‌ها نمی‌بینند مستقلاً و مستقیماً وارد مذاکره با اشخاصی شاید مؤثرتر شدند

نظرات بسته شده است.