مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تکرار سرقت کابل های تلفن

مخابرات ما – طهماسب خدابخش رئیس مخابرات آستارا آمادگی این اداره را برای همکاری با شورای اسلامی و دهیاری روستاهای یاد شده، جهت راه اندازی تلفن بی سیم و رفع مشکل سرقت کابل‌ها اعلام کرد.

مخابرات ما ( محمد – تدبیر و امید) – عضو شورای اسلامی بخش لوندویل آستارا گفت: تلفن ۱۵۰ خانوار روستای خلیله سرای این بخش با جایگزینی تجهیزات به جای کابل های مسروقه وصل شد و تلفن ۱۰۰ خانوار روستای خان حیاطی، به علت سرقت امکانات همچنان قطع است.

علی حیدر جوینده روز دوشنبه  گفت : کابل ها و تجهیزات مخابراتی روستای خلیله سرا امسال برای سومین بار سرقت و تلفن ها از اول خرداد ماه قطع بود و میزان خسارت وارده به تجهیزات مخابراتی حدود ۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی ادامه داد: با همکاری اداره مخابرات و دهیاری ها، تجهیزات جدید خریداری و نصب شد و تجهیزات مخابراتی روستای خان حیاطی نیز به زودی جایگزین خواهد شد.

وی افزود: از سوی دهیاری، علیه سارق یا سارقان احتمالی کابل ها و وسایل مخابراتی شکایت شده است و باید نگهداری و حفاظت تجهیزات در روستاها جدی گرفته شود.

طهماسب خدابخش رئیس مخابرات آستارا آمادگی این اداره را برای همکاری با شورای اسلامی و دهیاری روستاهای یاد شده، جهت راه اندازی تلفن بی سیم و رفع مشکل سرقت کابل‌ها اعلام کرد.

لوندویل آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش واقع و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

بندر مرزی آستارا با ۳۸ هزار و ۶۰۰ مشترک تلفن ثابت و ۸۶ هزار و ۲۶۱ مشترک تلفن همراه از نظر دسترسی به تلفن ثابت، رتبه ششم و از نظر دسترسی به اپراتورهای تلفن همراه، رتبه پنجم استان گیلان را دارد و با ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

***

1081280cookie-checkتکرار سرقت کابل های تلفن

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. دشتی می گوید

    یکی از دلایل افزایش سرقت کابل، وجود شرکت های قارچ گونه خرید ضایعات است.دزد به راحتی می دزد،مال خر خیلی خوب کابلها را می شناسد و چشم هایش را می بندد و به بهای ناچیزی کابل های ما رو می خرد.
    این قضیه خیلی ساده است.با تاریکی هوا لشکری از کارمندان استخدام نشده شرکتها ی یاد شاده گسیل خیابانها و روستاها می شوند و هر آنچه گیرشان می آید می برند.
    به نظر من باید این شرکت ها مکلف به نصب دوربین بشوند و توسط نیروی انتظامی ۲۴ ساعته رصد بشوند.البته هیچ قاندنی در این ضمینه نیست و باید نمایندگان دو شرکت بزرگ ضرر دیده در این قضیه،شرکت مخابرات و شرکت برق ،موضوع را به صحن مجلس برده و به قانون تبدیلش کنند.
    راهش اینست.

  2. ناشناس می گوید

    سلام هر روز شما گزارشی ارسال میکنید از سرقت کابل ها فقط گزارش ؟آنهایی را که در روز روشن کابل ها را جمع آوری کرده و فروختند چه اقدامی کردید و در نتیجه چه باز خوردی در شرکت داشته است .باید برخورد قاطعانه شود تا ترسی در چشم آقایان باشد تا از سرقت کابل ها و اموال مخابرات کاسته شود .وقتی نظارتی و احساس مسئولیت نباشد همین اتفاقات روزبروز بیشتر میشود .لا اقل اگر احکامی صادر شده اعلام تا کارمندان بدانند که با سارق برخورد می گردد

نظرات بسته شده است.