مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- دوستان خوب شرکتی, اگر خبری بشنوم بلافاصله می برم روی سایت.

مخابرات ما- عزیزان شرکتی.شرایط شما را درک میکنم می دان هر دقیقه رو به سوی سایت می آیید تا خبری از پرداختها بخوانید.

باور کنید بشدت دنبال خبر هستم اما هر ساعت یا هر دقیقه نمی توانم بگویم خبری نشده و پرداختی ندارند!

اما به محض اینکه خبری از پرداختها بشنوم حتما به شما خواهم گفت.لذا اگر خبری نداریم معنی و مفهومش این است که حقوقی پرداخت نمی شود.

امروز خبری نیست. تا این لحظه حتی خبری از صدور چک هم نشده , که خودش مقدمه جابجایی پول و سپس پرداخت پول است.

هنوز مخابرات ایران قصد صدور چک برای شسکام و خدمات اول را هم نداشته.

صبر کنیم تا فردا ببینیم چه می شود.

تاکیید میکنم. خبری بشود حتی در حد شنیدنی ها حتما به شما هم خواهم داد. من هم دوست دارم مثل شما خوش خبر باشم. انشا الله بزودی خبرهای خوب هم از راه برسد و من پیک خبرهای خوب باشم

 

 

1080490cookie-checkسردبیر- دوستان خوب شرکتی, اگر خبری بشنوم بلافاصله می برم روی سایت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. رضا می گوید

    این آقای صدر مدیر عامل مخابرات اوایل خیلی سنگ سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان رو به سینه میزد الان مثل اینکه داره برعکس عمل میکنه اون از پاداش بهره وریها که فرمودند شرکتی ها خیلی زیاده خواه هستند و از ریشه قطع کرد ولی پاداشهای میلیونی رسمی ها کماکان برقراره و اون از حرفش که گفته بود از اینکه اجازه میدیم شرکتی ها با پرسنل رسمی کار کنن باید ممنون باشن اینهم از پرداختی ها که اوایل ۲۵ هرماه پرداخت میشد الان با یک هفته تاخیر پرداخت میشه!! واقعاً خجالت نمیکشن میای یه اعتراض بکنی به این وضعیت فردا میگن از اینکه میذاریم توی مخابرات نفس بکشین باید از ما ممنون باشین!!!

  2. همکار می گوید

    واقعا تمام قولهای مهندس صدری دونه دونه داره اجرا میشه.اینم از پرداخت حقوقا تا ۲۵ام هر ماه.دستمریزاد

  3. ناشناس می گوید

    والا عدالت این نیست که نیروهایی که کم برخوردارن از نیروهایی که برخوردارن دیرتر حقوق بگیرن چرا اینو حالیتون نیس مدیران نسبتا محترم مخابرات…

  4. جواد می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من از صبح سایت رو مطالعه کردم همه دوستان شرکتی عزیز پیگیر وضعیت حقوق هستند . این شرایط رو فقط کسانیکه داخلش هستند درک میکنند . باور کنید یک ساعت هم برای بعضی از ما به اندازه یک ماه مهم است . اکثرا اجاره خونه دارند و اقساط معوق و بدهی به مغازه دارها و …..دارند . ولی سخت ترش برای عزیزانی است که بیمار دارند و چند روزه که نتونستند نسخه ای رو که دکتر نوشته تهیه کنند !!!! منتظرند حقوق واریز بشه و بعد . فرزند عزیزش و یا همسرش و یا خودش داره از درد فریاد میزنه ! این واقعیت داره سردبیر عزیز و معلوم نیست در این چند روز چه دردی رو دارند تحمل میکنند !!! به اون مدیران تصمیم گیرنده بگو یک لحظه خودشون رو بذارند جای این عزیزان ببینند چقدر سخته !!!! باور کنید این دوست ما میگه اگر از ترس خدا نبود خود کشی میکردم ! با مدرک کارشناسی و ۲۰ سال سابقه و کار و تلاش شبانه روزی این حق ما نیست !

  5. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    با سلام خدمت سردبیر محترم
    دقیقاً به یادم هست زمانی که مدیریت آقای مهندس صدری شروع شد و برای اولین بار حقوق همه همکاران محترم ( شرکتی و رسمی و قراردادی ) همزمان پرداخت شد . بعضی همکاران میگفتند خدار اشکر مدیرجدید آدم با عدالت و خیلی جدی است حد اقل مزیت مدیریتش نسبت به مدیران قبلی این است که حقوق همه کارکنان را سر موعد و همزمان پرداخت میکند.
    اما نمیدانم چی شده که دریک محیط آلوده همه زکام میگیرند. شاید هم …….گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو !!!! دیگه فرق نمکنه که جماعت چه رنگی باشه !!!!!!

  6. کارشناس شرکتی می گوید

    تا آخر هفته خبری نیست منتظر نمونید
    میدونی چرا!!
    چون نیروهای شرکتی طبق قانون دنبال مطالباتشون در مجلس بودند

  7. علی می گوید

    سلام
    خدا حق شرکتی ها رو از باعث و بانی این کارها بگیرد آقا خودتون نداری و بی پولی ندیدید اگه انصاف باشه باید اول حقوق قشر صعیف رو بدم توی مخابرات همه کارهایشان بر عکس البته فقط مخابرات نیست همه جا اونجوره قیامت هم هست

  8. احمد می گوید

    اخه این چه عدالتیه،
    رسمیها که وضعشون خوبه بجای اینکه حقوق ناچیز شرکتی های بدبخت و بدن اول حقوق رسمی ها رو میدن ؟؟

  9. شاکر خدا می گوید

    ما رو چشم انتظار نذارین… .کاش زودتر ما رو مطلع میکردین.. بخدا نیاز داریم… کاش فقط دو روز حقوق رسمی ها دیر بشه ببینیم عکس العملشون چیه بعد حال ما رو که نصف اونا حقوق داریم درک می کنند . اونم کاش فقط حقوق ما دو روز تاخیر می‌داشت… ای خدا چی بگیم دیگه

  10. احمدی شرکتی می گوید

    جناب سردبیر با تشکر از زحمات شما .این حقوق بالاخره دیر یا زود میدن .مهم آیتمهایی هست که به بقیه میدن به ما نمیدن برادر من .شما در جریان هستی امروز به حساب ملت ۱ ریال ریختن؟؟؟!!! اوج بی حرمتی به همکارا .بار اولشونم نیست ؟!!واسه خودم متاسفم که به اجبار و از سر ناچاری تو این مجموعه دارم کار میکنم .ولی شک نکن روزی تلافی این کارارو خودم شخصا در میارم .

  11. پانیذ می گوید

    خدا بگم چکارشون کنه حقوق رسمیا دادن ولی حقوق شرکتی ها رو طبق نقشه کشوندن تا یکم تا از پول ما بدبختا سود بگیرن

نظرات بسته شده است.