مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قیمت اماکن رفاهی صدای همه را در آورده است!

نوشته: محمود + نادری

مخابرات ما- قیمت اماکن رفاهی برای کارکنان مخابرات صدای همه را در آورده است.البته این ایده مدیر عامل مخابرات که هر کسی از امکانات استفاده می کند باید پولش را هم بدهد، درست است  اما لازم است به چند نکته جنبی دیگر هم توجه شود:

 

هر یک از ادارات، ارگانها، سازمانها یا شرکت ها یکی از این  چهار کار را انجام میدهند:

الف- یا حقوق خوبی می دهند. آنقدر که افرادش راحت زندگی کنند و برای یک مسافرت درون کشوری در نمانند!

ب-یا کمک هزینه های خوبی می دهند که جای خالی حقوق خوب را پر کند تا زندگی برای کارکنانشان ساده تر شود.اکثر ادارات دولتی و سازمانها و شرکتها چنین می کنند چرا که نمی توانند حقوق خوبی بدهند.

ج- یا هم حقوق خوبی می دهند هم کمک هزینه خوبی! … درست مثل حقوق مدیران ارشد مخابرات! و معاونان مدیر عامل محترم!

د- یا هیچکدامش را انجام نمی دهند! این موسسات و شرکتها معتقد هستند فقط در ساعت کاری با کارگرشان آشنا هستند! در باقی ایام خودش می داند چه …. !

حالا ما جزو کدام دسته ایم؟

یا بهتر بگویم: منتظر حصول چه نتایجی در سطح شرکت هستیم؟!

اجازه می خواهم یک سوال کوچک از دست اندرکاران قیمت گذاری اماکن رفاهی بپرسم!

شما چه چیزی را دیدید و چه چیزی را قیمت گذاشتید؟ اماکن مورد استفاده مدیران را دیده اید یا  هتل های لوکس شهررا؟! انصافا هر دوتای اینها هم به این قیمتها نمی ارزد!

 

 

1080290cookie-checkقیمت اماکن رفاهی صدای همه را در آورده است!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
22 نظرات
  1. حمید می گوید

    سلام دوستان
    لطفا آدرس رزرو سایت مهمانسرای مخابرات رو ارسال میکنید.
    آیا برای مهمانسرای تهران سوییت ۴ نفره مقدور هست؟
    برای یک سوییت ۴ نفره شبی چقدر درمیاد؟
    آیا نیازه حتما فرد مخابراتی که رزرو میکنه همراه افراد باشه؟ یا میتونه نامه بگیره و خانوادش بودن حضور خودش در مهمانسرا ساکن بشن؟
    ممنونم پاسخ بدین.

  2. ناشناس می گوید

    با سلام . جدا از مسئله قیمت بنظرم در دسترس نبودن سایت رزرواسیون هست که نزدیک به یک ماه هست که سایت بالا نمیاد.الان کسی نمیتونه رزرو کنه قیمتش بماند.

  3. مهندس می گوید

    سلام جناب سردبیر و رصدگر محترم
    چرا مطلب مربوط به من نمایش داده نشد

    1. رصدگر می گوید

      سلام
      همه مطالب مربوط به شما که هست. کدومش رو می گید؟

      1. ناشناس می گوید

        سلام
        دوباره برایتان ارسال می کنم.. با تشکر

      2. مهندس می گوید

        سلام جناب رصدگر عزیز، آقا من مطلب مربوط به رفاهی را دوباره ارسال کردم چرا نمایش داده نشد، توقع ما از سایت بیشتر از این حرفهاست. دوست داریم اگر زمان میگذاریم و مطلبی تایپ می کنیم که از دغدغه های همکاران بگوییم شما هم حمایت کنید نه اینکه سانسور شود

        الان که این مطلب روی برد اصلی هست باید کامنتها چاپ شود تا همه بخوانند نه وقتی که خبر بیات شد.

  4. ع می گوید

    بنظر بنده هدف مدیران محترم شرکت از اینگونه حرکات ایجاد نارضایتی در سطح شرکت بوده تا چه کارکنان و چه بازنشستگان بیخیال استفاده از اینگونه امکانات شده و دست این مدیران محترم جهت فروش یا واگذاری به دیگران باز باشد .پر واضح است وقتی قیمت گران باشد هیچکس تمایلی به استفاده نداشته و خود دلیلی برای فروش یا اجاره(مانند باغ کن) باشد.

  5. ناشناس می گوید

    نمیدانم اسم زود روم راشنیده ایدیاخیر .بنده ترجیح داده ام درماموریتهای تهران ازجیب خودم واز طربق زودروم ها عمل کنم مسئله اماکن مخابرات درتهران که بیش از ده سال همکاران خانم را آزرد .تنهاراه همین است این زودرومها درمهمانخانه ها وهتل ها به فیمت نازل تعبیه شده اند .وچندروز قبل میبایست رزرو وبعدبامعرفی نامه از اماکن از انجا اقامت بگیرید.منکه ازدست کابوس استفاده ا ز مهمانکش های مخابرات ایران راحت شدم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بیشتر توضیح میدین؟
      سایتش چیه؟

      1. مخابرات منطقه فارس می گوید

        شما بنویسید زودروم درتهران و search کنید مهمانخانه ها و هتلهایی در نقاطی از تهران روی صفحه میاید و کرایه هرچند تخت با عکسی از اتاق را بشما نشان میدهد و اگر بخواهید با آنها چت کنید این امکان وجود دارد و سوال خودرا مطرح میکنید بمن گفتند وقتی فرد مراجعه میکند ما اورا به نزدیکترین حوزه اماکن محل اقامت میفرستیم که تاییدیه بگیرد وسپس اورا اسکان میدهیم .مثلا شبی ۳۵تومن تا ۱۵۰دارد البته طبق قانون جهانگردی ،هتل و مهمانخانه ها اگر درزمان high seasonباشند یعنی فصل ودوره گردش مبلغ کمی گرانتر میشود لاکچری نیست ولی محل مناسب حداقل برای کپه مرگی درماموریت تهران گذاشتن هست …و بنظر بنده وصرفا جهت تهران مقرون به صرفه ست .زمانی در ماموریتها ما همکاران زن ملتمسانه در مهمانسراهای مخابرات میپرسیدیم آقا یک جایی بما نشان دهید برای یک شب دوشب اقامت کنیم میخواهیم خودمان هزینه کنیم و میگفتند امکان ندارد هتلها شبی از ۶۰۰به بالاست که آنموقع خیلی زیاد بود . بفرمایید مهمانسراهای مخابرات فقط مصداق این شعرست :
        دلم گرفت از این مهمانسرای مهمانکش روزش تاریک

  6. حسین می گوید

    آقای مهندس صدری ، شنیدم مطالب سایت را میخوانید ، پس لطفا” پاسخ دهید که چرا الان مدتی است که سایت رزرو اماکن رفاهی از دسترس خارج شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آقای مدیرعامل واقعا با مخابرات و کارمندانش چه می کنید؟
    چرا همین حداقل امکانات موجود را هم از همکارانتان دریغ می کنید ؟؟؟

  7. ناشناس می گوید

    آقای عزیزی که از رفائیات و بیمه تکمیلی ایثارگران ومعوقات ازچه گله میکنی وقتی مدیران وزیران بدون هیچ هزینه ای بهترین سفرهارودرقالب ماموریت بدون هزینه راه و غذا و جا آنهم از بهترین نوع آن حقوق یک ماه اینها برابری با یک سال ما مامورانشان برابری با یک سفر تفریحی یازیارتی منوشماست دیگه چرا بفکر ما باشند با سه سال مدیریت ره سی ساله مارو بابهترین امکانات ودریافتی طی میکنند تمتم حرفایشان هم دروغ درحد شعار هست هر ماه ۵روز درآمد رو بزارند برای معوقات دوالی سه ماهه تمام است اینکه پول نیست حرف است ارگانهای دیگر که درآمد مخابرات روکه ندارند هیچ بعضی اصلا ندارند ولی نه نیرو هاش معوق دارند نه از نظر رفایی مشکل دارند حکایت متل قدیمی (هرکه بفکر خویش کوسه بفکر ریشه)فقط بیخود به خود وعده میدیم که این ماه میدن وماه بعدو….عزیز جیبها خالیست سر ریز شد .شاید پرش ماروهم بگیره این از رفائیات و بیمه تکمیلی ایثارگران معوقات کو گوش شنوا کم کم همه فراموش میشود فقط هم رو سر کار گذاشتن و بس

  8. من می گوید

    این مثلا اماکن رابه ما که بیش از ۲۵ سال سابقه داریم نمیدادن و به از ما بهترون میدادن .همون بهتر که همشو بفروشن از شر منتشون راحت شیم.

  9. Me می گوید

    دنبال چه هستید؟ دوران مخابرات به پایان رسیده. مخابرات قدیم را فراموش کنید و یک بار هم که شده حقوق خود را با سازمانهای دیگر مثل زیر ساخت و .. که روزی یکسان حقوق می گرفتید مقایسه کنید تا متوجه شوید .
    یک سازمان خصوصی هستید که در آینده هم در حد یک پرسنل شرکت خصوصی معمولی به شما خدمات داده خواهد شد.

  10. دشتی می گوید

    اداره رفا فعلا برای رفاه همان کارمندهای اداره رفاه است.

    1. حمید می گوید

      اصلا راست گفته به ما نمیگن سهمیه را قایم میکنند همدان ومیدن آشنا های خودوریسیان خودواموراداری فامیلشان. دیدم که میگم. به پیمانکار سیمبیان میدن. بازنشسته بدبخت وشاغل نمیدن ازکینه وحسادت مدیر جدیدنمیداند چرانمیدن مدیرخودش سهمیه بندی کنه.

  11. ناشناس می گوید

    به نظرم اگه گزینه‌ها قابلیت اجرایی و انتخاب داشتند الف از همه بهتر بود! به علاوه گزینه ب مثال نقض زیاد داره! ثل همین زیرساخت خودمون، کارشناس‌هاش در گزینه‌ی ج قرار می‌گیرند! برای خودمون، تمام مخابراتی‌ها از رئیس اداره و به پایین، متاسفم که ناچاریم در چنین شرکتی کار کنیم!

  12. ناشناس می گوید

    سلام بر سهامداران
    سهامداران عمده ما یعنی اعتماد مبین و دولت هر دو دارای سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه و مرتبط هستند.
    انصافا آیا دولت یا سپاه برای استفاده کارکنانشان از اماکن رفاهی شان به این میزان کرایه می گیرند.
    چرا فکر می کنید خون کارکنان شما از خون مخابراتی ها رنگین تر می باشد.
    این مخابراتی ها یک زمانی متعهدترین کارکنان حاکمیت در ایران بوده اند.اکثرا ایثارگر و متدین و همجنس می باشند.
    ظلم نکنید و منطقی باشید.

  13. ناشناس می گوید

    باسلام
    من هفته قبل جهت انجام کاری به تهران رفتم دو مسله واقعا. مرا رنج داد
    ۱_یکی اینکه ستاد مخابرات منطقه افرادی را در اداره زفاه گذاشتند گه اصلا تکریم ارباب رجوع را نمی دانندومن از شهرستان ۱۰۰به شمااره تلفن دفتر متصدی رفاه زنگ زدم جواب ندادند انگار کارمندان شرکتی ان واحد از دماغ فیل افتاده اند
    واما با هزار مشکلات واز طریق یکی از دوستانم توانستم. جایی را در تهران تهیه کنم
    پس ا ز استقرار در مکان مورد نظر چشم شما بد نبیند از یکسو پنجره ها پرده ندارن زمانی که چراغ را روشن می کنی انگار در خیابان هستی وازسویی دیگر قیمتها اینقدر بالا است بهتر است اصلا در فکر مهمانسزای مخابرات. نباشیم ووپزی که پیش خانواده داده بودیم ما مخابراتی هسیم وبرایما در کل کشور مکانهایی هست راحت می توانیم استفاده کنیم ما چیها فکر میکردیم وچیها شد این نتیجه خصوصی سازی است ک ارزش منابع انسانی در مخابرات به کجا رسیده است حالا شما به ما بگویید دولتی خوب است یا خصوصی. این نمونه بارز مخابرات بعد از خصوصی سازی است

    1. حسین می گوید

      متاسفانه این دوستان یادشون میره که وظیفه شون پاسخگویی به همکاران است و بابت همین حقوق میگیرند

  14. مسیح می گوید

    آقا مسئولین دارن هرکاری از دستشون بر میاد میکنن که شما دیگه نرید سفر . خوب آقاجان نرید دیگه.سفر نرید

    1. ناشناس می گوید

      بله کاملا صحیح است.جاده ها خراب-ماشینها داغون-غذاهای بین راهی ناسالم.و… دارن میگن بشین پای تی وی حالشو ببر با کمترین هزینه .والسلام

نظرات بسته شده است.