مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این اماکن با این قیمت ها! اصلا منطقی نیست!

اماکن رفاهی

مخابرات ما- می گویند شاید مخابرات ایران همه واحدهای مخابراتی را با هتل و سوئیت های مدیریتی اشتباهی قیمت گذاری کرده است!

 

مخابرات ما- مدتی است که اعتراضات به قیمت گذاری اماکن رفاهی در بین کارکنان بسیار زیاد شده است.آنها از قیمت ها بشدت ناراضی هستند.

برخی می گویند شاید مخابرات ایران فقط سوئیت ها و اماکن ویژه مدیران را دیده و گمان کرده همه واحدهای سطح کشور این امکانات را دارند لذا همه اماکن را در حد بهترین سوئیت های منطقه قیمت گذاشته است.

البته باز برخی دیگر می گویند حتی هتل ها و سوئیت های منطقه ارزانتر از فضاهای اسکان مخابرات است.این گروه عکس های زیر را برای ما فرستاده اند تا مصداقی باشد بر حرفشان.

گفته می شود این عکس ها از مهمانسرای خیابان ملت در همدان گرفته شده است.

کسی که عکس ها را فرستاده در توضیحش نوشته است که برای چهار شب نفری ۷۲ هزار تومان و برای هر همراه نفری ۱۰۴ هزار تومان گرفته اند.در حالی که قیمت سوئست آزاد در شهر شبی ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان بوده است.

اگر ۴ نفر و دو همراه در این سفر از مخابرات اتاقی بگیرند حدود ۵۰۰ هزار تومان باید بپردازند در حالی که متوسط هزینه سوئیت در شهر ۶۰۰ هزار تومان است.یعنی تخفیفی ۲۰ درصدی برای جایی مثل این عکس ها.

عکس های بالا را نگفتم! بلکه این عکس های پایین را نگاه کنید که گمان کنم تیر خلاص به غول قیمت گذاری مخابرات باشد اگر ذره ای منطقی باشند.

 

1079940cookie-checkاین اماکن با این قیمت ها! اصلا منطقی نیست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    برای اماکن رفاهی اصلا نباید پول بگیرند این امکانات رفاهی حق کارمند است

  2. بانوی شرکتی می گوید

    اینهمه هزینه گذاشتید خوب لاقل سایت رزواسیون رو باز کنید توروخدا

  3. من می گوید

    اینا که عکسای برج العربه.سردبیر جان بیشتر دقت کن.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عکس تزئینیه من عزیز
      نگفتم مال مخابراته که
      ولی اگه اینقدر معروقه حق با شماست که نباید بذاریم

  4. ناشناس می گوید

    چند ماه پیش من به فاصله ۵ روز از مهمانسرای شاهرود استفاده کردم ، بعد از اقامت دوم متووجه شدم متاسفانه در این ۵ روز حتی یکبار هم متصدی نگهداری مهمانسرا به آن وارد نشده و آنرا نظافت نکرده ..ملحفه ها بدون شستشو همانجا افتاده بود و اتاقها هم جارو نشده بود …
    این هم از نگهداری اماکن …. حالا هزینه را به اندازه هتل می برید بالا

  5. همکار می گوید

    خوب احتمال زیاد میخوان تمام مهمانسراها رو بفروشند دارند اینکارمیکنند که کسی استفاده نکنه ودلیل موجه داشته باشند واسه فروش مثل تمام ساختمانهائی که فروختند کاش حداقل واسه نگهداری وبهداشت اماکن خرج بشه نه …ما ازاموزش وپرورش که همیشه درحداقل بود عقبتر هستیم فقط باید گفت متاسفیم واسه مدیران وتصمیم گیرندگان مخابرات که عظمت مخابرات به تباهی رفته

  6. ناشناس می گوید

    سلام آقای سردبیر.شب عید در اهواز بودیم درامانیه با کمال تاسف جای مناسبی نبود .حمام ،دستشویی وآشپزخانه مشترک بدون ظرف.سیفون را که می کشیدیم کثافت محوطه را پر میکرد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      وای

  7. ناشناس می گوید

    از ماست ،که بر ماست!

  8. ناشناس می گوید

    این از اماکن رفاهی و متاسفانه امسال در اصفهان و این گرمای شدید خبری از قرداد شنا برای کارکنان و باز نشستگان نیست راستی مخابرات می خواهد به کجا برود

  9. ناشناس می گوید

    آقا این نیاز به یه توضیح داره تا رفع ابهام بشه، معمولاً رفاه پول رو به صورت به ازای هر شب حساب نمیکنه، همونطور که گفته شده برای ۴ شب مبلغ شده ۵۰۰ هزار تومن، خوب یه هتل یا سوئیت رو هم به ازای هر شب اعلام کرده که ۶۰۰ هزار تومن بوده، الان این یعنی هزینه‌ی پرداختی برای اماکن مخابرات یک چهارم هزینه‌ی آزاد میشه و اگرچه بسیار گرانتر از سابقه ولی هنوز به نسبت مناسبه که! الان محاسبات اشتباهه یا مشکل با افزایش کلی قیمته! لطف کنید یک مرتبه‌ی دیگه جداول هزینه‌ اقامت در اماکن رو بارگذاری کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پول هتل رو هم بازای چند شب حساب کردن پول اماکن هم بصورت هر شبی یه مبلغی , حساب کردن

نظرات بسته شده است.