مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقایان سهامدار, عدم توجه به نگهداری و آپدیت تجهیزات یعنی حرکت روی لبع تیغ.

نگهداری

مخابرات ما- نگهداری, در ارتباطات یک کلمه است ولی هزاران کار پشت سرش دارد! از برق و باطری بگیرید تاکارت و سوییچ و کولر و ….!

ارتباطات شغلی بسیار پرهزینه است.کسانی که از بیرون به آن نگاه می کنند هیچیک از اینها را نمی دانند.

ساده ترین کار, پایین نگه داشتن دمای محیط است که با کمپرسورهای قوی امکان پذیر است.یادش بخیر روزگاری در مراکز دو تا کمپرسور قوی داشنیم که روزهای زوج یکی را روشن می کردیم و رزوهای فرد یکی دیگر را!

سردبیر جان, مطلبی که نوشته بودی شرح حال امروز ما بود.

الان دو هفته  است پرسنل تاسیسات  شبانه روزی کار می کنند تا  با جابجایی تاسیسات و وصله پینه کردن تجهیزات تاسیساتی سعی می کنیم مشکلات را حل کنیم. .

اما بدون کمپرسور کار راه نمی افتد. چند کمپرسور برای رفع مشکلات مراکز بزرگ ضروری است . با کولر دست دوم که به مرکز برده ایم مگر تا چند روز می توان آن مرکز را سر پا نگه داشت؟

حتما باید با تامین و تعویض کمپرسورهای مراکز مشکل سیستم اصلی را برطرف کرد.

 

پیام یکی از همکاران و شرح وضعیت امروز از سوی او !

او می گوید کمپرسورهای مراکز بزرگ به تعمیر نیاز دارند و خاموش هستند.کولر گازی کهنه جواب نمی دهد و ….

حتما متعجب می شوید از این گزارش اگر بدانید این دوست من در خنک ترین شهر استانش کار می کند یعنی در نقطه معتدل کشور است.برای اینکه متوجه   بشوید در شهر نیمه گرم چه وضعیتی داریم به این تصویر توجه کنید:

گزارش دوست ما در مورد شهری معتدل است. این تصویر شهری مهتدل مثل مشهد را نشان می دهد.در این شهر اگر مراکز نخوابند حتما معجزه ای رخ داده است.

حالا اجازه بدهید شما را به شهر گرم ببرم. جایی که حتما در عرض ده دقیقه آب پز می شوید.

در هوای داغ اهواز که هرگز یک لیوان آب غیر جوشیده در سطح شهر و لوله های آب پیدا نمی شود وضع مراکز تلفن ثابت که باید دمایی حدود ۲۰ تا ۲۴ درجه داشته باشند چگونه است؟

آیا کولر گازی جواب می دهد؟

آیا کمپرسور قدیمی جواب می دهد؟

امروز در مطلبی اعلام خطر کردیم. باور کنید بسرعت تمامی مراکز تلفنی فاقد کمپرسور می خوابد و در این ایام که نماینده ها برای جلب آرای عمومی به دنبال سرویس دهی کامل و درست به مردم هستند فقط کافی است یک مرکز تلفن ساعتی از مدار خارج شود!

.

می دانم که این حرفها باعث نمی شود مدیران به فکر خرید تجهیزات بیفتند, اما شاید حداقل برای تعمیر آنها اعتباری کامل در نظر بگیرند تا هر روز تن ما در مراکز تلفن نلرزد!

حرف پایانی این مطلب را گزارش همین لحظه همکار خوبم در گزارش بالاست.همین الان برایم نوشت:

همین الان علی رغم راه اندازی دو دستگاه کولر جدید در مرکز ….. آلارم دمای مرکز با رسیدن دماه به ۳۸ درجه به صدا درآمد .

1079550cookie-checkآقایان سهامدار, عدم توجه به نگهداری و آپدیت تجهیزات یعنی حرکت روی لبع تیغ.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ساام یکبار نظر کلی دادم ولی بار دیگر به عنوان یک شخص مطلع اعلام می کنم اگر نگهداری را در نیابید ضرر می کنید ضرر غیر قابل جبران !

  2. ناشناس می گوید

    بله ،مدیران قبلی سرمایه شرکت را به عنوان پاداش تشویقی غارت کردند ،حالا این است وضع مخابرات ،اوضاع ایستگاههای مایکروویو از این هم بدتر است.

  3. ناشناس می گوید

    سلام مخابرات بزودی تاوان عدم توجه به نگهداری را خواهد داد

نظرات بسته شده است.