مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابرات

مخابرات ما – چنانچه  تجهیزات  مخابراتی در معرض تهدید و سرقت قرار بگیرد با قطع ارتباط  مواجه خواهیم شد.

مخابرات ما ( محمد – خبرآنلاین لرستان) –جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی و اقدامات مورد نیاز در زمان وقوع سرقت با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان ، سرهنگ ملکشاهی معاونت عملیاتی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد ، مدیریت مخابرات شهرستان خرم آباد ، روسا و فرماندهان کلانتری های شهرستان ، نمایندگان دستگاههای خدمت رسان و کارشناسان فنی به میزبانی مدیریت مخابرات شهرستان خرم آباد برگزار گردید . مهندس محمودی مدیر  مخابرات منطقه لرستان در این جلسه  ضمن تقدیر از عزیزان پرتلاش نیروی انتظامی ،آنان را حافظان نظم وامنیت و مایه دلگرمی مردم عنوان کردوگفت: ازطرف مجموعه مخابرات ،کمال تشکروقدردانی را ازپرسنل خدوم نیروی انتظامی خرم آباد  به ویژه سرهنگ ملکشاهی  اعلام می نماییم .

جلوگیری و کاهش  تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی

در این جلسه که با  رویکرد  جلوگیری و کاهش  تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی برگزار شد ، مدیر  مخابرات منطقه لرستان  با تاکید بر اینکه مخابرات یکی از سازمانهای بستر ساز ارتباط  و  یک شبکه گسترده کشوری و بین المللی است  بیان کرد چنانچه  تجهیزات  مخابراتی در معرض تهدید و سرقت قرار بگیرد با قطع ارتباط در روستاها،حاشیه شهرها و جاده ها مشکلات و آسیب های زیادی به جامعه تحمیل شده  و احساس امنیت به حداقل می رسد در نتیجه  نیاز است  با درایت و همکاری پرسنل مخابرات و تعامل با نیروی انتظامی از بروز اینگونه آسیب ها جلوگیری شود.

وی گفت:از مردم می خواهیم درصورت هرگونه آسیب رسانی به تاسیسات مخابرات بلافاصله با نیروی انتظامی یا نزدیکترین مراکز مخابرات مراتب را اطلاع دهند .

در پایان جلسه نیز صورتجلسه ای به منظور هماهنگی وتعامل بهتر بین طرفین ،جهت تسریع در پیشگیری وتسریع دردستگیری سارق یا سارقین وکشف اموال مسرقه تنظیم گردید.

***

1079280cookie-checkجلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.