مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس قبادیان, مثل همیشه آماده و آنلاین/ کارکنان تلفن های همگانی کرمانشاه نگران نباشند.

کرمانشاه/نلفن همگانی

مخابرات ما- خاطرم هست از زمانی که مهندس قبادیان در لرستان بود, لرستان با هزاران مشکل ریز و درشت, تا امروز که مدتی است در کرمانشاه بی سر و صدا کار می کند هر گاه فضای ارتباطات سوالی داشته است این مرد حاضر و آماده, شفاف و پر انرژی, حاضر بوده است.

امشب ادمین گروه :مخابرات ما- شرکتی ها” به من خبری داد که نشان می داد بخشی از همکاران ما بشدت نگران شده اند.

 

سلام خدمت آدمین محترم و فعال کانال بزرگ مخابرات ما…

بعد از چندین سال زحمات بچه های واحد تلفن های همگانی و بی توجهی به این واحد با شنیدن این خبر که تلفن های همگانی دوباره نفس می کشن خون تازه ای در جسم ما و واحدمون جریان یافت….

اما امروز در کمال نا باوری چند روز بعد از انتشار این خبر با تعطیلی و بیکار شدن این واحد از سوی پیمانکار روبرو شدیم.

او بطور ناگهانی به ما خبر داد که تا پایان برج ۴  امسال بیایید سرکار.

بعدش هم گفت: قرارداد تمام شده واسشون نمی ارزه و …..

جالب اینجاست که  هیچ شرکتی و حتی مخابرات حاضر نیستدن بچه هایی که ۱۶ سال در این واحد زحمت کشیدن  زیر نظر بگیرن. به همین راحتی واحد تلفن های همگانی داره تعطیل میشه.

خواستم بگم این بچه ها همه شون فنی هستن و در مراکز مختلف مخابرات استان کرمانشاه و شهرستانها به درد می خورن و میتونن کمک حال شبکه ی هوایی باشن. نگذارید از دست برن.

با تشکر

نیروهای واحد همگانی استان کرمانشاه و شهرستانهای توابع

 

مشکل این دوستان را به مهندس قبادیان مدیر منطقه کرمانشاه منتقل کردم. مهندس قبادیان در کمال حوصله و دقت جوابی به سوال دادند که برای شما منتشر می کنم.

با سلام   خدمت شما برادر بزرگوار

….  برای پیگیری مطالبات همکاران از شما صمیمانه تشکر می کنم در خصوص پیمانکار نگهداری تلفن همگانی در استان از سنوات گذشته پیمانکاران مربوطه با دریافت درصدی از درآمد تلفن همگانی استان نسبت به نگهداری تلفن همگانی   اقدام کرده اند و پیمانکاران مذکور راسا نسبت به بکارگیری نفرات مورد نیاز اقدام کرده‌اند

در دو سال گذشته با کاهش درآمد تلفن همگانی و کمبود کارت به اتفاق پیمانکار تدبیری اتخاذ شد که با تبدیل سیستم کارت اعتباری تلفن همگانی به کارت های RFID و با سرمایه گذاری توسط پیمانکار در یک قرارداد دو ساله ضمن جلوگیری از ریزش درآمدی تلفن همگانی تمام تلاش خود را برای حفظ نیروی انسانی شاغل در این بخش به کار گرفتیم و این قرارداد تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد و در حال رایزنی با پیمانکار برای ادامه قرارداد بر اساس یک روش مورد توافق طرفین هستیم

مشکل حادی نیست انشا الله حل خواهد شد.

ایشان کاملا درست می گویند.برای نگهداری تلفن های همگانی و پرداخت هزینه نگهداری استانها واقعا مشکل داشته اند.از طرفی این افراد پیوستگی با مخابرات دارند و حیف است این تجربه هدر برود.

اما اطمینان داریم مهندس قبادیان برای این موارد راه حل مناسبی پیدا خواهد کرد.ضمن اینکه با تغییر نگاه شرکت مخابرات به تلفن های همگانی امیدواریم این بخش نیز  به سود دهی مناسبی برسد.

از مهندس قبادیان بابت پاسخ صریح و روشنش سپاسگزاریم.

 

1077230cookie-checkمهندس قبادیان, مثل همیشه آماده و آنلاین/ کارکنان تلفن های همگانی کرمانشاه نگران نباشند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.