مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خدمات امور مشترکان مخابرات به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

مخابرات ما – سرپرست شرکت مخابرات استان همدان از واگذاری خدمات امور مشترکان مخابرات به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد

مخابرات ما ( محمد -نافع) –  محمدعلــی گرزین  از واگذاری خدمات امور مشترکین به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و اظهار کرد: اخیراً در راستای سهولت ارائه خدمات، امور مربوط  به مشترکین به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

وی بیان کرد: مشترکین برای خدمات غیرحضوری مانند ثبت‌نام تلفن به سایت tci.ir مراجعه کنند و برای پرداخت غیرحضوری قبوض خود با تلفن رایگان ۲۰۰۰ و برای پشتیبانی ADSL به ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

سرپرست شـرکت مخابرات استان همدان خاطرنشان کرد: در گزارش خرابی و رفع آن به سامانه ۲۰۱۱۷، شکایات به سامانه ۱۹۵ و سرویس پشتیبانی اینترنت‌های تجاری به سامانه ۲۰۱۰ مراجعه و خدمات دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اگر به هیچکدام از راه‌های مورد نظر دسترسی پیدا نکردند، دفاتر خدمات ارتباطی در سراسر استان به عنوان پیشخوان شرکت مخابرات آماده ارائه خدمات است گفت: تمام خدماتی که مشترکان قبلاً  از دفاتر امور مشترکان مراکز مخابراتی دریافت می‌کردند امروز در دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود.

گرزین با اشاره به اینکه در حال حاضر مشترکان شرکت مخابرات همچنان به مراکز مخابراتی مراجعه می‌کنند خاطرنشان کرد: تمام مشترکان برای انجام امور مربوط به مخابرات می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان مراجعه و خدمات ارتباطی مربوط به مخابرات را دریافت کنند.

***

1076300cookie-checkخدمات امور مشترکان مخابرات به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بانوی شرکتی می گوید

    هر دم از این باغ بری می رسد

    فقط استرس انداختین به جونه پرسنل امورمشترکین

    آخه این چه وضعیه

نظرات بسته شده است.