مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بررسی آخرین وضعیت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

مخابرات ما – با حضور یافتیان عضو هیئت مدیره ، خلیلی معاون شرکت مخابرات ایران ، شکوری مدیر مخابرات منطقه ، معاونان و مدیران وضعیت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی بررسی شد.

مخابرات ما ( محمد – نصر) – در ایـن جلسه یافتیان ضمن تاکید بر تجدید نظر در فرآیند واگذاری سرویس های مخابراتی به مشتریـان و لزوم تجمیع مراکز تلفنی جهت صرفه جویی در هزینه ها گفت : می توان با استفاده بهینه از امکانات موجود، اجرای برنامه های توسعه شبکه و ارائه سرویس با روشهای نو و مقرون به صرفه به اهداف شرکت مخابرات ایران رسید..

این گزارش حاکی است؛ شکوری نیز گزارشی از وضعیت شاخص های ارتباطی استان ارائه و ضمن تاکید بر استفاده بهینه از امکانات موجود شبکه و انجام تعهدات سالجاری ، لزوم تخصیص نقدینگی مورد نیاز هزینه های سرمایه ای از طرف شرکت مخابرات ایران به مناطق را نیز یادآور شدند.

وی واگذاری سرویس های مورد نیاز متقاضیان با استفاده از سرویس FTTH را اولویت های اجرایی مخابرات منطقه اعلام کردند.

در این جلسه مشکلات حوزه های شبکه ، مالی و پشتیبانی ، ارتباطات سیار و تجاری توسط معاونین منطقه مطرح  و پیشنهاد های لازم ارائه و مورد بررسی قرار گرفت .

قبل از این جلسه یافتیان با حضور در شهرستان های اهر و هریس از بخشهای مختلف این ادارات بازدید و ضمن بررسی وضعیت ارتباطی آنان از نزدیک با همکاران دیدار کرد.

***

1076060cookie-checkبررسی آخرین وضعیت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.