مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سفرهای دوره ای مهندس صدری

مهندس صدری در قزوین

مخابرات ما-گفته می شود مهندس صدری در قزوین است. این سفر در پی سفرهای استانی ایشان می باشد.

 

مخابرات ما (محمد)- الان خبر رسید مخابرات منطقه قزوین در صدد برنامه ریزی برای یک سفر است. سفر مدیر عامل مخابرات ایران به این استان.

مهندس صدری از چندی قبل در ادامه سفرهای استانی به قزوین در صدد بود به این منطقه برود.این سفر برای هفته جاری قطعی شده بود اما باز در ابتدای هفته احتمال آن ضعیف تر شد.

اما حالا شنیده می شود که همکاران و مدیران مخابرات منطقه قزوین برای برگزاری جلسه ای هماهنگی می کنند که در آن مهندس صدری نیز حضور دارد.

فردا قزوینی ها مدیر عامل را در بین خود دارند.فرصت خوبی است برای گفتن  و شنیدن. گفتن دردها و خوبی ها و شنیدن نظرات مدیریتی و ستادی.

اگر این دیدار جلسه عمومی داشت گزارش آن را در این سایت خواهید خواند.

 

1074020cookie-checkسفرهای دوره ای مهندس صدری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. احسان می گوید

    باسلام
    کاش مدیرعامل محترم به تبریزتشریف بیارن ما هم این مساله مون رو باایشان مطرح کنیم:
    تعدادی ازنگهبانها به همراه نفرات شبکه وMDFقراردادشون ازپیمانکارمحلی به شرکت شسکام منتقل شده البته خیلی خوب شده واقعا ازدستورمدیرعامل محترم ممنونیم
    ولی بایدبگم که شرکت شسکام به اندازه شرکت خدمات اول به قوانین ساعت کاری نگهبانان (شب کاری.جمعه کاری.تعطیل کاری و…)اشنا نیستند ای کاش طبق بخشنامه مدیرعامل محترم قرارداد ماهم (تعداد حدودا پانزده نفر)به شرکت خدمات اول منتقل شود(طبق بخشنامه مدیرعامل محترم)

  2. ناشناس می گوید

    از اقای مهندس صدری عاجزانه تقاضامندیم‌سرزده به استان ها سر بزنند در طول سفر اگه واقعا میخوان از مشکلات مخابرات استان چیزی بدونن با کارکنان بخش خصوصی به صورت خصوصی حرف بزنن تا نیروی های شرکتی مشکلات مخابرات اعم از حق خوری و بازی و رشوه گیری والکی اداره موندن برا اضافه کاری و الکی رفتن به ماموریت و … رو خدمت جناب مهندس صدری عرض نمایند.

  3. ناشناس می گوید

    لطفا” تنها نرن

    1. ناشناس می گوید

      اره دیگه اصلا تنها نباید برن. ضمن اینکه اگرم چیزی از دستشون افتاد زمین بی خیالش بشن

نظرات بسته شده است.