مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز- سرویس کولرگازی در زمستان!

مخابرات ما (زبون دراز)- به جان نازنین تمامی کولر گازی های سالم – که فعلا نازشان خریدار دارد- ما در طول عمرمان یک بار نگاه به جلو داشتیم! آن هم اینطوری شد!

وسط چله زمستان برای منطقه معتدل خودمان, به نظرمان رسید که درخواست کنیم کولرهای گازی را سرویس کنند. در این فصل هم قطعاتش ارزان تر است هم تعمیرکارش حوصله بیشتری دارد.

درخواست ما چنین بود:

“خواهشمند است  جهت جلوگیری از بروز خرابی تاسیسات خنک کننده از جمله کولرهای گازی حالا که در شش ماهه دوم سال ۹۷ هستیم   اعتبار کافی جهت سرویس و تعمیرات احتمالی کولر گازیهای موجود در اختیار قرار گیرد تا با فرصت مناسب بتوانیم اقدام پیشگیرانه نماییم.”

 پاسخ دریافتی چنین کوتاه و کوبنده بود:

“الان زمستان نیاز به کولر گازی و تعمیرات نیست. “

همین پاسخ او در وسط بهار به دستمان رسید!

آقای مدیر به خیال خودش زیرکانه توی پوز ما زده بود! یعنی روی ما را کم کرده بود!

اما حالا در  اول تابستان یک هفته است هر روز با خرابی   کولر ها مواجه شده ایم, مراکز از کار می افتند و …. حالا باید  از نقطه صفر  شروع کنیم .تقاضای اعتبار , ابلاغ اعتبار ,تعمیر بدون نقدینگی  و …..  تازه اگر بشود!

.

امروز یک نامه نوشتم برای زمستان, یعنی زمستان سال ۱۳۹۸!

“آقای مدیر! از آنجا که نامه ها یک سال در کارتابل شما می ماند از امروز برای مصرف دفاتر و مراکز روستائی در زمستان ۹۸ درخواست اعتبار برای خرید نفت می نمایم!

ضمنا پوز ما مریض احوال است لطفا مراعات بفرمایید!”

این یکی را خیلی زود جواب داد!

از آن روز تا  حالا ما یک پوزبند زده ایم تا فک مان به پایین نیفتد! ….

 

1073120cookie-checkزبون دراز- سرویس کولرگازی در زمستان!
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    با سلام…لطفا بپرسین ساعت کاری جدید بر چه اساسی تعیین شده ..الان توی استانها کله سحر باید اومد سرکار ..نه تاکسی هست نه مترو هست نه اتوبوس واحد هست موندیم چطوری بیاییم سرکار…پرس و جو که کردیم متوجه شدیم فقط و فقط مخابرات ساعت کاریش از شش صبح شروع میشه همه اداره جات از شش و نیم و یا همون ساعت کاری قبلیشون هست.. کلا عقل سلیمی توی مخابرات وجود نداره

نظرات بسته شده است.