مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امروز ساعت ۱۱، آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق ( ع )

آیین سوگواری

مخابرات ما- امروز ساعت ۱۱، در نماز خانه ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق ( ع ) برگزار می شود.

 

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران در یک اطلاعیه اعلام کرده است که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در ساعت ۱۱ امروز در نمازخانه مراسم سوگواری برگزار می کند.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن عرض تسلیت شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق ( ع ) ، بنیانگذار فقه جعفری و مذهب شیعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ، مداحی حاج مرتضی طاهری و قرائت قرآن توسط حاج محمد سیاح گرجی برگزار می شود. بدین وسیله از جنابعالی دعوت می شود در این مراسم معنوی حضور بهم رسانید.

زمان : چهار شنبه ۵ تیر ساعت ۱۱
مکان : نماز خانه ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان

 

1072290cookie-checkامروز ساعت ۱۱، آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق ( ع )

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. سجاد می گوید

    دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو! تو این مملکت حتی کارفرماهایی که ادعایی به مسلمان بودن و اسلام ندارند هم به کارکنانشون، بدون تقسیم بندیشون به قرارداد مستقیم و شرکتی، یه سبد کالایی به عنوان کمک هزینه برای ماه مبارک رمضان پرداخت میکنند، بگذریم که ادارات دولتی و حکومتی برای تمام مناسبت های مذهبی عیدی برای کارکنانشون در نظر میگیرند، مخابرات حتی سبد کالایی رو که به بخشی از کارکنانش میداد رو هم حذف کرده! با اعمال فشار به دیوان و نقض چند قانون جاری مملکت، مثل اینکه آئین نامه ۸۹ یه قرارداد چند طرفه ست یا اینکه نمیشه عرف کارگاه رو یه طرفه حذف کرد یا اینکه نمیشه حکمی رو مصوبه ای رو عطف به ماسبق کرد و …، حکم گرفته که پرداختی های مناسبت ها رو به کل حدف کنه! بعد اونوقت برای مناسبت ها مراسم میگیره که بگه شرکت مخابرات برای مناسبت های مذهبی ارزش قائله!!!!! حقیقتاً برخی از ضرب المثل ها رو میشه در اوضاع جاری مخابرات درک کرد!

نظرات بسته شده است.