مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر فوری- پرداخت پاداش بازنشستگان ۹۷ از دیروز آغاز شده است.

مخابرات ما- بدنبال نوشته امشب ما در مورد عدم پرداخت پاداش بازنشستگی برای بازنشستگان سال ۹۷, هم اکنون از مخابرات ایران خبر رسید که از روز گذشته پرداخت پاداش به بازنشستگان آغاز شده است.

این پرداخت بر اساس نوبت ثبت نام در طرح بازنشستگی بوده است.

اطلاعات دقیق تری نداریم اما فردا قطعا خبرهای تازه تری منتشر خواهیم کرد.

فردا خواننده ما باشید.(سه شنبه)

 

1071930cookie-checkخبر فوری- پرداخت پاداش بازنشستگان ۹۷ از دیروز آغاز شده است.
18 نظرات
  1. قربان می گوید

    فردای شمابرای پرداخت پاداش شد۱۰ماه اقای نوبخت

  2. حمید می گوید

    سلام از ۲۷ اسفند که بازنشسته شدم تا به امروز اینقدر پای این اخبار بازنشسته ها تو تگرام و اینستا نشستم و مطلب خوندم تا یک خبر خوبی از مطالباتمون پیدا کنم خانمم میگه چقدر تو کلت تو موبایله .الان رفتیم تو چهار ماه بازنشستگی خبری از مطالباتمون نشد به خدا خسته شدم هیچ امیدی به آینده ندارم با این پول هیچ کاری هم نمیشه کرد فقط شاید مقداری از مشکلات بچه ها رو حل کنه .هر روز تورم بیشتر میشه پول بی ارزش و بی ارزشتر میشه .تو رو خدا پیگیری کنید اینقدر امروز و فردا کردن دارم دیوانه میشم.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    اجرای حق ایثارگری بازنشسته های سنوات قبل چه شد ؟ کی پرداخت میشود یک سال از ابلاغ بخشنامه گذشت حکمهای از سال ۱۳۸۹ هم توسط کارگزینی اسکن شده وبه تهران ارسال گردیده پس تا کی باید منتظر پرداخت باشیم ؟؟؟

  4. همکار بازنشسته می گوید

    باسلام
    جناب سردبیر عزیز ببخشید که اینهمه مزاحم شما میشویم و تشکر از شما عزیز که حداقل توی این شرایط سخت برای همکاران شامل کل مجموعه مخابرات اعم از شرکتی رسمی قراردادی,بازنشسته و غیره شرایطی ایجاد کرده اید که حداقل غم باد نکنیم من از خودم شروع میکنم دوستان عزیز بند ه از استخدامی تربیت تکنسینهای دوره هفتم هستم توی استان ما برای یک اخراج پست شبکه کابل از پایتخت مامور اعزام می کردن تا اینکه بااتمام دو ره رسما شروع بکار کردیم و سالیان دراز بعنوان مفصلبند و کابلکش در شبکه زحمت کشدی م وحتی در زمان مسؤلیتی هم کار ما بسیار دشوار بود درگیری با شهرداریه و اداره راه و منابع طبیعی ومعارضین محلی و پیمانکاران و خیلی مشکلات دیگه خودتون بهتر در جریان هستید با عدم نقدینگی شرکت و خالی بودن انبارها که بارها ما برا اجرای طرحها بر اساس موجودی انبار طرح صادر میشد خلاصه اداره داشته ایم که در سال دوسه بار بیشتر حاضر نمی شدن و اونم وقتی تشریف داشتن مشغول میوه خوردن بودن و امثال ماهها روی صندلی داغ یودیم و بیشترین موضوعات صورتجلسه پاسخ گویی با ما بود حالا که بخاطر اون همه استرس کاری که روی دوشمان بود بازنشسته شدیم شانس خدمتی که نداشتیم متاسفانه شانس بازنشستگی هم نداریم عیدی جناب اقای صدری برای ماها پرداخت نشده بلیل اینکه تا اخر نود و هفت مشغول کار بودیم فرمایش کردن که با شاغلین پرداخت میشه بهره وری شش ماهه دوم پرداخت نشده پول صندق شش درصد مربوط به خودمون هم پرداخت نشده وام پایان خدمت هم که قولشو داده بودن پرداخت نشده حالا مطالبات بازنشستگی هم پرداخت نشده هر چند که در این زمان با این پول کار خاصی نمیشود که انجام داد فقط کمک امرار معاش خانواده می باشد چون در این زمان بچه ها یزرگ و هزینه هایشان هم بزرگ شده و همگی هم بیکار و در حال تحصیل هستن حالا خودتون قضاوت کنید که این قشر زحمت کش سزاوار و شایسته این همه بی مهری هستن ببخشید که طولانی شد مطلب وببخشید درد دل بود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همکار خوبم
      اجازه بدین امشب با هم صحبت کنیم سعی میکنم زمان بذارم در مقابل پیام تون حرفی داشته باشم

  5. همکار بازنشسته می گوید

    استان پول صندوق شش درصد و وام آنرا پرداخت نمیکنند.

  6. شادروان می گوید

    ببخشید شعور مدیریت صرفا اکتسابی نیست قسمت اعظم ان ذاتی است . در بخشی از مخابرات مانند روایط عمومی .مالی ویا انسانی درگاهی در سایت مخابرات ایران ایجاد میکرداسامی تمامی همکاران بازنشسته با الویت زمان درخواست ویا.. در ان درج واطلاعات مربوط به زمان پرداخت پاداش مشخص میشد .دستیابی به این اطلاعات می توانست بطور عام ویا خاص برای همکاران بازنشسته تعریف شود .به قول مدیری دیدم که میگم یه نفر رو چک اماده بردند دودستی تقدیم کردند .یکی دیگه پاداش گرفت ولی برگشت پشت میزش.یکی گرفت دوسال بعد رفت وتا دلت بخواهد حالت های زیبای وجودداشته حالا رو نمیدونم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      اصولا من هم مثل شما پیرو شفافیت هستم
      اگر شفاف باشه حتی تحمل بی پولی هم ساده تر میشه.
      بشرطی که حتی اون دو مورد ذگر شده شما هم شفاف باشه

  7. ناشناس می گوید

    سردبیر محترم بنده در تاریخ۹۷/۱۱/۱۶درhrدرخـواست دادم که بلافاصله در همان تاریخ سنوات خدمت بنده در روزهای بعد افزابش روزانه نداشت.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم

  8. همکار بازنشسته می گوید

    سلام
    معنا نداره نوبت بندی مگه فرمایس نکردن که نهایتا تا پایان خرداد تسویه میکنن!!فرق ثبت نام اول تا اخر یک هفته هستش این دیگه چه فیلمیه که بازی میکنن

  9. ناشناس می گوید

    با سلام به نظر میرسد پرداختی در کار نبوده هر استانی سؤال کرم اطذاعی ندادشتن

  10. ناشناس می گوید

    نه من و نه هیچ یک ازدوستان و همکارم که ۱۲/۱۱/۹۷ تقاضای باز نشستگی دادیم و ناریخ ۱/۱۲/۹۷ حکم بازنشستگی امان صادر شده تا این لحظه یعنی ظهر ۴/۴/۹۸ هیچ مبلغی واریز نشده همجنین در بعضی ازاستانها که پرسیدیم واریز نشده گویا کسی که این خبر را داده در اون لحظه .. هر چی بود خدا داند

  11. majid nezamdost می گوید

    سلام مهندس حکم پدر منم ۹۷/۱۲/۲۷خورده خراسان رضوی هنوز واریز نشده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مجید تا حالا از دست تو آرامش نداشتیم حالا برای بابات هم چونه میزنی؟
      خدایا به داد دل من برس از دست این جوون!!
      … شوخی کردم دلخور نشی! بابا بازنشست شده مگه؟ سلام برسون.

      1. majid nezamdost می گوید

        اره مهندس بزرگیتونو میرسونم ممنون بابت زحمتاتون

  12. ناشناس می گوید

    تو حساب من که جز اولین ثبت نام کنندگان بودم واریز نگردیده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در مخابرات ایران؟
      میشه تاریخ تایید نهایی رو بدین تا بقیه هم با تاریخ خودشون تطبیق بدن؟
      همینجور تاریخ ها رو عقب میریم تا صحت و سقمش تایید بشه

نظرات بسته شده است.