مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آماده باش مخابرات ما به مدیران مخابرات در بخش رفاهی, پزشکی و نیروی انسانی.

مخابرات ما- امشب یکی از همکاران موضوعی را برایم تعریف کرد که مرا بشدت نگران کرده.

می گفت برای شیمی درمانی بیمارش به بیمارستان رفته بود.بیمارستانهای خصوص از یکم تیر ماه تصمیم گرفته اند قرارداد خود را با تمامی بیمه های تکمیلی لغو کنند.

دلیلشان این است که هزینه درمان و دارو برای آنان با ارز رقابتی تامین می شود اما بیمه های تکمیلی فاکتور دارو و درمان را با ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداخت می کنند.بهمین دلیل کشش مالی برای جبران این ضرر را ندارند.

این دوست ما می گفت برای شیمی درمانی باید بیمه تکمیلی پولش را می داد اما بیمارستان قبول نکرده و از من یک میلیون و دویست هزار تومان گرفته اند.

البته ایشان تاکید میکرد که “برای من فقط یک شیمی درمانی بود اما نوبت کسانی که برای جراحی با بیمه تکمیلی وقت گرفته بودند کنسل شده و بیمارستان از آنان پول می خواهد.”

این خبر, حتی نادرستش نیز ارزش یک بررسی همه جانبه را دارد لذا از معاون نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران و همچنین معاون مالی این شرکت می خواهیم به بررسی و راهگشایی در این زمینه بپردازند پیش از آنکه دیر شود وصدای همه در بیاید.

 

1071900cookie-checkآماده باش مخابرات ما به مدیران مخابرات در بخش رفاهی, پزشکی و نیروی انسانی.
3 نظرات
  1. بیمار می گوید

    سلام .اسفند ماه به بیمارستان خصوصی مراجعه نمودم .پذیرش دادند .جراحی انجام شد .۱۵ میلیون هزینه عمل را وهزینه ۵٫۵ میلیونی پروتز وتجهیزات پزشکی مربوطه را بیمه معلم علاوه بر هزینه جراحی بر اساس پیش فاکتور پرداخت نمود .فقط بیمه پایه را بیمارستان نپذیرفت.کلا با ۲٫۷ میلیون وجه نقدبیمه پایه وفیزیو تراپی ۲٫۶ میلیونی حدود ۲۶ میلیون هزینه درمان شد که تقریبا ۳ میلیون نقدا پرداخت نمودم ومنتظر تکمیل مدارک هستم .در کل شکر خداوند راضی هستم .اما بایستی نگاه کلان داشت به عملکرد نهایی بیمه تکمیلی وتامین اجتماعی برای تمامی همکاران.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خدا رو شکر که راضی هستید و سر بزنگاه بیمه حاضر بوده.

  2. رضا می گوید

    سلام کدام خبر نادرست البته که صحت دارد .بنده خودم برای عمل گوش در آذر ماه سال ۹۷ به بیمارستان خاتم الانبیاء تهران رفتم وبیمه قبول نکرد مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان نقد دادم وتاکنون موفق به دریافت پول نه از تامین اجتماعی ونه از بیمه تکمیلی دانا نشده ام ومنتظرم .این از وضعیت بیمه

نظرات بسته شده است.