مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فیلم گفته های نماینده مجلس درباره نیروهای شرکتی

مخابرات ما- پس ار پایان جلسه مدیران مخابرات , نمایندگان مجلس، نمایندگان نیروهای شرکتی و مدیران شسکام و خدمات اول , فیلمی منتشر شد که اینجا می بینید.

در این فیلم رسول خضری نماینده مجلس شورای اسلامی به حمایت از نیروهای شرکتی صحبت کرده است.

امیدواریم پیش از پایان سال جاری و عمر نمایندگی این مجلس، این وعده ها عملی شود.

بزودی گزارش نماینده ویژه مخابرات ما را خواهید خواند. هر چه صبر کردیم از هیچکسی و هیچ جایی گزرشی نرسید. به اجبار چنین می کنیم.

1071350cookie-checkفیلم گفته های نماینده مجلس درباره نیروهای شرکتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    از خدا میخوام هیچ منسبی را به ادمهای کوتاه نظر ندهد

  2. ناشناس می گوید

    عزیز جان برادر.نیروهای شرکتی هم از این جوانان وجمعیت کشور عزیزمان اکثرا نیز تحصیلکرده هستند وبه مثابه شما حق حیات کار وزندگی دارند.۲ قرارشد همه به قانون احترام بگذارند وبسپارند به قانون وتصمیم مدیران محترم ارشد شرکت۳ ماحق اظهار نظر در مورد حق زندگی وحیات سایر نیروها که همگی همکارمان هستند را به فال بد نباید بگیریم۴ سیاست نظام دذ خصوصی سازی وکوچک کردن دولت است۵ مگر کارگزاذهای روستایی که خدارا هزار بار شکر مشکلشان حل شدازمون.گزینش و….غیره داشتند.باید همگی با فکر واندیشه مثبت. وبدور از اغراض شخصی به اعتلای شرکت و پیشرفت کشور عزیزمان کمک کنیم ودر پایان اگر به این گروه از جوانان کشور. هم کمک شود از جیب وحساب شخصی ما هزینه نمی شود فکر واندیشه واظهاراتمان را با تانی و صبوری و مثبت ارایه دهیم.موفق وپایدار باشید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اینا رو در پاسخ به کدوم کامنت گذاشتین؟
      کاش زیر همون می نوشتین

  3. احسان می گوید

    این بنده خدا باز نزدیک انتخابات شده و قمپز در میکنه . نیروهای شرکتی همه با پارتی و بدون آزمون و گزینش و ….. وارد شرکت شده اند و نیروی مخابرات حساب نمیشن بلکه نیروی یک شرکت خصوصی دیگری هستند و از ابتدا هم کلیه شرایط رو پذیرفته اند و قیاسشان با نیروی رسمی مخابرات قاس مع الفارق میباشد .

    1. حیدر می گوید

      این چه طرز فکریه؟؟؟؟

    2. میتو می گوید

      سلام احسان خان بیزحمت هویت کامل و محل و آدرست رو بده تا برات بگم تو چجوری رسمی شدی و الان تو اداره چکاره هستی . راست میگی تو مخابرات ارث و میراثی همه شماها پدراتون یا مخابراتین یا سردار ما اگر پارتی داشتیم الان رسمی بودیم .نه اینکه بعد از۲۰ سال با مدرک لیسانس زیر دست یک الف بچه باشیم.برای خودم و خودت و تمام هموطنان که با ما سروکار دارند متاسفم همه جهان سومیها متاسفم همه ارباب و رئیتهای مخابرات دیواری که من و شما روش یادگاری مینویسیم( منظورم مخابرات ما ) سوپاپ اطمینان مخابرات است . بترسین از روزی که رودرروی هم قرار بگیریم .مطبق کردن ما نیروها برای موج سواری مدیران و سواستفاده آنهاست . بزرگترین خیانت عصر حاضر خصوصی سازی مخابرات ملی است .مخابرات دولتی نبود که واگذارش کردند .

    3. شرکتی پر درد می گوید

      شو آفی دیگر در راه است
      شو آف اول : من همه چی رو اجرا میکنم تا انتهای بهار ۹۸
      شو آف دوم : حق الناس
      شو آف سوم : ۲۰۲۰ مشکل داره و باید رفع مشکل کنیم

      اینم شو آف بعدی

      دوست عزیز : احسان
      قطعا شما بدون پارتی و با دانش فنی وارد سیستم شدی . دیگه بعد از ۱۰ سال بودن در مخابرات ، تقریبا به این اجماع رسیدیم که اکثر دوستانی که در مخابرات قراردادی و رسمی هستند ، با پارتی بازی و بدون آزمون و با اتکا به سطح دانش بسیار بالا در پاچه خواری که داشتند وارد شدند
      شما هم یکی مثل بقیه و مدیران مخابرات هستی
      خیلی از این قوم ظالم توقعی در فهم و درک نیست

  4. حیدر می گوید

    منظورشون نفهمیدم میشه کسی توضیح بده؟توافق سر قرارداد یاچیز دیگه است؟

    1. ناشناس می گوید

      منظورشون مثل سالهای دیگه اینه که نزدیک انتخاباتیم حرف مفت وبدون مالیات هم که..

نظرات بسته شده است.