مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فنی علمی- در مورد سیپ فون اطلاعات خود را بنویسید.

مخابرات ما- اخیرا در نصب فروش و سرویس دهی سیپ فون مشکلاتی بروز کرده که لازم است همه مخابراتی ها نسبت به این سرئیس اطلاعات خود را کامل کنند.

قبل از آنکه خودمان دلیل این نوشته را بگوییم , از شما خواهش می کنیم نسبت به این سرویس هر چه می دانید برای ما بنویسید.

مهمتر از همه اینکه این سرویس چه محدودیتهایی باید داشته باشد.

البته دلیل این امر را می توانم به شما بگویم. چنانچه ملاحظاتی در مورد سیپ فون رعایت نشود شرکت مخابرات با ضرر و زیان وحشتناکی روبرو خواهد شد.

حالا امیدوارم اهمیت موضوع را برای شما باز کرده باشم.

 

1071280cookie-checkفنی علمی- در مورد سیپ فون اطلاعات خود را بنویسید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. مازیار می گوید

    سلام لزوما سیپ فون یا ترانک سرویسی است که از طریق آن امکان ارایه شماره ۴ یا ۵ رقمی مهیا می شود . سرویس مشابه سیپ ترانک را بعنوان e1 pri می شناسیم که چون تجهیزات خریداری شده توسط مشترک برای راه اندازی سیپ ترانک تقریبا یک سوم e1 است عموما مشتری از سرویس سیپ استقبال بیشتری میکند ( البته روی سرویس fttx هم این سرویس ارایه می شود )

    اما نکته قابل توجه این است که سرویس سیپ بخودی خود سرویس ایمن است اما چون در سمت مشترک عموما با سرویس های voip و اینترنت مجتمع می شوند و بعلت دانش کم راه انداز ممکن است هک شود یعنی هکر این قابلیت را پیدا میکند که از شماره ۴ یا ۵ رقمی شما به هر کجای دنیا تماس بگیرد و این یعنی هزینه بسیار سنگین .
    یکی از مشکلات مخابرات اینه که برای این خطوط حداکثر اعتباری در نظر نگرفته یعنی تا پایان دوره کاملا سرویس برقرار می ماند به هر میزان مکالمه ای

    موفق باشید

    1. hasti1 می گوید

      قرار شده شماره ۴ و ۵ رقمی تا جایی که ممکنه واگذار نشه و به جاش هر شماره ۴ رقمی تبدیل به ۱۰هزار و ۵ رقمی به هزار شماره ۸ رقمی تبدیل بشه و بر بستر سیپ ترانک ارائه بشه.
      در این حالت مشتریان حقیقی هم به مشتریان حقوقی اضافه خواهند شد.

      در صورتی هم که مشترک شماره ۴ و ۵ رقمی دریافت کنه، باید به اندازه تعداد شماره هایی که بهش تعلق میگیره حق اشتراک بپردازه. یعنی شماره ۴ رقمی باید تعداد (۱۰ هزار*حق اشتراک) و ۵رقمی (هزار*حق اشتراک) پرداخت کنه

  2. رامین می گوید

    سیپ فون SIP PHone مخابرات راهکاری برای ارائه خط تلفن روی اینترنت ADSL می باشد. سرویس SIP PHone یک اکانت یا خط تلفن روی بستر اینترنت می باشد که مخابرات به مشترکینی که از اینترنت مخابرات استفاده میکنند و یا آن را تهیه میکنند ارائه می دهد. روش کار به این شکل می باشد که با ارتباط مشترک از طریق اینترنت به سوییچ های مخابراتی میتواند یک یا چند خط تلفن را روی اینترنت ADSL دریافت نماید و برای تماس های تلفنی خود مورد استفاده قرار دهد.
    سرویس SIP PHone به معنی تلفن تحت پروتکل SIP می باشد که پروتکل SIP مخفف Session Initiation Protocol می باشد و یکی از محبوب ترین پروتکل های ارتباطی انتقال صدا بر روی بستر شبکه یا همان VOIP می باشد. یکی از مزیت های بی نظیر این سرویس برای مناطقی می باشد که خطوط مخابراتی ظرفیت کافی را ندارند و مشترکین امکان خرید خط را ندارند. در این مناطق با استفاده از این سرویس مشترک حقیقی یا حقوقی می تواند یک یا چند خط تلفن را در محل خود و روی اینترت دریافت نماید.

نظرات بسته شده است.