مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام اشکالات مراکز پشتیبانی اینترنت

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران (۲۰۲۰)، بیشترین مشکلات را در زمینه کیفیت پاسخگویی به مشترکان داشت. شرکت‌های شاتل و آسیاتک در این‌خصوص بهترین وضعیت را داشتند.

مخابرات ما ( محمد – سازمان تنظیم مقررات رادیویی) – رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اشکالات مربوط به مراکز پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت را پس از اتمام ضرب‌الاجل دو هفته‌ای وزیر برای ساماندهی به این بخش، اعلام کرد. حسین فلاح‌جوشقانی اظهار کرد: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رفع مشکل مراکز پشتیبانی اپراتورها و با توجه به بازدید و بررسی‌های میدانی قبلی و چند روز اخیر رگولاتوری از مراکز تماس و پشتیبانی شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات در حوزه ICT، شرکت مخابرات ایران (۲۰۲۰)، بیشترین مشکلات را در زمینه کیفیت پاسخگویی به مشترکان داشت.

شرکت‌های شاتل و آسیاتک در این‌خصوص بهترین وضعیت را داشتند. وی افزود: البته در مراکز پشتیبانی همه شرکت‌های مورد‌بررسی، اشکالاتی وجود داشت که تمامی آنها استخراج و به‌منظور اصلاح به شرکت‌ها ابلاغ شده تا این مشکلات را برطرف کنند. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر این اساس، تغییر و اصلاح مراکز پشتیبانی اپراتورها در مهلت دو هفته‌ای تعیین شده از سوی وزیر ارتباطات در اپراتورها شروع شده است و در مهلت تعیین‌شده در مکاتبات ابلاغی به هرکدام از اپراتورها، اصلاحات انجام شده و بهبود ملموس کیفیت خدمات پشتیبانی اتفاق خواهد افتاد. فلاح‌جوشقانی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت پاسخگویی به مشترکان گفت: غالب این اشکالات مربوط به نوع پاسخگویی، توزیع نامناسب نفرات پاسخگو، مدت زمان معطلی مشترکان برای دریافت پاسخ، مشکلات زیرساختی، ضعف تخصصی پاسخگویان، عدم برنامه مناسب برای آموزش نفرات پاسخگو و شرایط فضای کاری نامناسب برای افراد پاسخگو در مراکز تماس بود که برای رفع این مشکلات به شرکت مخابرات ایران تذکر لازم و برنامه اصلاحی داده شده است. وی با تاکید بر اینکه اپراتورها و دارندگان پروانه ملزم به پاسخگویی مناسب به مشترکان هستند، افزود: توجیهات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر اینکه در میان صدها مورد پاسخگویی روزانه، بروز چند اشکال طبیعی است، به هیچ عنوان مورد قبول نبوده و همه اپراتورها به‌ویژه شرکت مخابرات ایران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف و کیفیت پشتیبانی خود را به وضعیت مناسب برسانند. رئیس رگولاتوری افزود: این اقدامات در چارچوب پروانه فعالیت اپراتورها و با هدف صیانت از حقوق کاربران در حوزه ICT انجام شده و پایش و بازرسی‌های رگولاتوری در تمامی شرکت‌های دارنده پروانه به‌صورت مستمر و دوره‌ای انجام می‌شود.

***

1071110cookie-checkاعلام اشکالات مراکز پشتیبانی اینترنت

نظرات بسته شده است.