مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران با توجه به مسؤولیتی که دارد تلاش می کند تا در حوزه محتوا هر گونه همکاری و خدمات دهی که در توان دارد را با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها انجام دهد.

مخابرات ما ( محمد – فارس) -سید مجید صدری در حاشیه بازدید از دوازدهیمن نمایشگاه رسانه های دیجیتال در قم  با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران با توجه به مسؤولیتی که دارد تلاش می کند تا در حوزه محتوا هر گونه همکاری و خدمات دهی که در توان دارد را انجام دهد، اظهار کرد: در شرکت مخابرات به دنبال همکاری با شرکت های تولید کننده محتوا هستیم و اخیرا نیز شرکتی به نام «کاراشاپ» تاسیس کردیم که در زمینه تعامل با شرکت های تولید کننده محتوا به منظور استفاده از این محتواها برای مشترکین شرکت مخابرات ایران فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در محتواهای ارزشی فعالیت کنیم، ابزار کرد: شرکت هایی که در حوزه تولید محتوا فعال هستند به ما مراجعه کرده اند و بعد از این نیز هر شرکتی مراجعه کند تلاش می کنیم تا به همکاری برسیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه بنا نداریم شرکت ها را خریداری کنیم، خاطرنشان کرد: آورده ما بحث های زیرساختی بوده و آورده شرکت ها محتوا تولید شده است و این محتواها در زمینه های مختلف بوده که پس از اخذ مجوزهای لازم می توانند به ما عرضه کنند تا در اختیار مشترکین تلفن های ثابت قرار گیرند.

***

1070980cookie-checkهمکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سه سال از تشکیل گروه «توسعه کسب‌وکارهای نوپا» ذیل تنظیم‌ مقرارت گذشته و دو سال از تشکیل شاما «شتابدهنده ملی مخابرات ایران». لطفا مدیران مربوطه گزارشی از کارهای خود بدهند!

نظرات بسته شده است.