مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۲۰۲۰, استفاده پیمانکاران در جریمه است! نظام جریمه باید با پاداش همراه باشد.

مخابرات ما- ۲۰۲۰, استفاده پیمانکاران در جریمه است! ما دقیقا به شیوه ها انتقاد داریم.مگر می شود نان کسی در جریمه دیگران باشد؟بجز راهنمایی و رانندگی!

 

مخابرات ما- مدیر عاملی جستجوگر می تواند اشکالات ریز کار را هم دربیاورد.

مهندس صدری می گوید در سفر به قم  و گفتگو با کارکنان مرکز ۲۰۲۰ متوجه شدم پیمانکار سوء استفاده می کند و حقوق کارکنان را بدرستی پرداخت نمی کند.

این موضوع واقعا قابل تقدیر است.اگر کسی وضعیت کارکنان برایش مهم باشد متوجه این مسائل می شود وگرنه اینگونه حق و ناحق کردنها برایش عادی جلوه می کند.

مدیر عامل مخابرات ایران می گوید (اینستاگرامش) :

“متاسفانه پیمانکاران محلی این مرکز تخلفاتی در بحث پرداخت‌های کارکنان خود و عدم رعایت قرارداد منعقده داشتند که ضمن اخطار جدی به پیمانکار و دستور پیگیری به مخابرات منطقه مقرر شد ظرف مدت یک هفته موضوع بررسی و حق و حقوق کارکنان سریعا پرداخت شود.”

حالا سوال این است که چرا تا این لحظه این کار پیمانکار عادی جلوه کرده است.قطعا مدیران استانی هم نسبت به این مسائل بسیار حساس هستند. همه دیگر مهندس دهناد را می شناسند بعید میدانم در مقابل این مسائل سکوت کند.

اما می خواهم پاسخ سوالی را به شما بدهم که بسیار مهم است.قول می دهم در همه کشور همین است.همین و همین!

سوال: چرا کاهش حقوق در نیروهای پاسخگو از جمله ۲۰۲۰ عادی و قانونی جلوه کرده است!

من پاسخش را به شما می دهم اما شما نیز باید به آن چیزی اضافه کنید و در کامنت هایتان توضیحاتی برایم بنویسید تا کامل شود.

پاسخ: شیوه کار در مراکز پاسخگویی چنین است که اپراتور یا پاسخگو بعلت عدم رعایت برخی قوانین جریمه می شود.مثلا اگر سلام نکند هزار تومان از حقوقش کم می شود.

جریمه طبق قوانین داخلی مخابرات صورت می گیرد.پیمانکار در این جرائم نقشی ندارد اما آنچه مهم است اینجاست که به ازای این جرائم از حقوق کارکنان کاسته می شود اما این کاستی به کجا می رود؟

عموم پیمانکاران سودشان در عدم پرداخت بیمه کارکنان و یا جرائم حین کار است.اینها برای پیمانکار ذخیره می شود.

هر قدر جرائم بیشتر باشد سود پیمانکار بیشتر است.

حرف من این است که اگر وجود جرائم طبیعی و منطقی است پس باید در کنارش نظام پاداش هم باشد تا آن کاهش و این افزایش با یکدیگر متناسب شوند.یعنی یک نفر جریمه می شود اما دیگری بخاطر کار خوب پاداش می گیرد.

ما در کشورمان فقط نظام تنبیه را حاکم کرده ایم.فقط کارت قرمز می دهیم.

از مدیران مخابراتی می خواهم از همین امروز نظام جریمه-پاداش را با هم برقرار کنند آنگاه اثر معجزه آسایش را در اولین پرداخت حقوق ببینند.

 

1070690cookie-check۲۰۲۰, استفاده پیمانکاران در جریمه است! نظام جریمه باید با پاداش همراه باشد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تو مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ اذربایجان شرقی هم با اینکه ساعات کاری ۴۴ ساعت در هفته قید شده تو قرارداد ولی همه ۴۸ ساعت میرن با این دلیل که وقت نهار جزو تایم کاری محسوب نمیشه ..

  2. مهدی می گوید

    با سلام
    نظام پاداش و جریمه زمانی مفهوم پیدا می کند که شما حداقل حقوق خوبی برای کاری دریافت کنید با این حقوق بخور و نمیر وزارت کار که نمیشه این کار رو کرد طرف حتی اگه تمام و کمال حقوقش رو بگیره(حالا منظور فقط تو ۲۰۲۰ نیست بلکه تو تمام بخش های مخابرات) تو خزج برج زندگیش مونده حالا با این اعصاب داغون می خواد جواب مشتری بده!! حالا شما بیا یه پولی هم ازش کسر کن دیگه فاجعه است مشتری رو هرجوری باشه دک میکنه و میپیچونه!!!
    در ثانی اکثر مواقع مشکل با تماس به مرکز تماس حل نمیشه بلکه مشکل از زیر ساخت های مخابراته مثل تجهیزاتی که نصب کرده مثلا همین دیوایس من درآوردی ONU ! برید ببینید کجای دنیا این دیوایس استفاده میشه هووای فقط برا ایران میزنه!! یا تخصیص IPها به مراکز به یکی آنقدر زیاد میدنکه استفادهنمیکنه به یکی آنقدر کم که دیوایس ها باید منتظر خالی شدن یه IP باشن و به تبع مودم دچار اختلا میشه آقایون اول بیاین زیر ساخت های هودتون رو درست کنید، بعد به فکر سرمایه گذاری برای طرح های دولت و پر پول کردن جیب مالک باشید!
    به قولی این خانه از پایبست ویران است و بس!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مهدی جان
      حرفت رو قبول دارم
      مطمئن هستم فرصت کمی داشتی اطلاعات زیادی ننوشتی
      سر فرصت همه رو بنویس بده منتشر کنم

نظرات بسته شده است.