مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- گزارش آزاد شما از جلسه پرسش و پاسخ با مدیر عامل در قم.

مخابرات ما- دیدگاههای مخنلف نسبت به یک موضوع موجب می شود نتایج تازه ای دستگیرمان شود.در اینجا از دیدگاه یکی از اعضای گروه مخابرات ما- قراردادی ها وارد جلسه پرسش و پاسخ مهندس صدری با کارکنان استان قم می شویم.

************

خلاصه گزارش جلسه پرسش و پاسخ امروز :

راجع به این موارد صحبت سد:

  •  بازنشستگان
  • راجع به کارمندان تی سی تی و شسکام
  •  اماکن رفاهی
  • راجع به ۹۲ ایها
  • بیمه
  •  ورزش و باشگاه پیام

 

اما شرح هر یک:

 

 ۹۲:

بهشون گفتم قول دادید که حکم بزنید روز جهانی ارتباطات

گفتن من نمیدونستم مصوبه هیات مدیره رو

گفتم  چطور برای کارگزارای روستایی کردید و برای ما نه، مگر مصوبه هیات مدیره فرقی بین اونا و ما گذاشته؟

گفتن اونم جزو تخلفات اداری من بوده، برشون میگردونیم(اینو شک دارم که دقیقا همینو گفت یا من بد متوجه شدم)

گفتم چرا جایی که درسته رو میخواید خراب کنید، جایی که خرابه رو درست کنید

گفتن اصلا چرا نارحتید، شما هیچ فرقی ندارید با رسمی ها ندارید

گفتم فرقش امنیت شغلیه

گفتن نه اگر کاربلد باشید همه جا جاتون هست

گفتم اما آرامش خاطر نداریم

 

 

راجع به اماکن رفاهی:

 

گفتن هزینه هاش هنوز هم با اینکه گرون شده از مشابه هاش توی همون شهرها کمتره به طوری که الان هم اگر نگاه کنید میبینید که با هزینه های جدید باز هم پره و همکارا دارن استفاده میکنن

گفتن اگر هزینه نگیریم نتیجه اش میشه این بلایی که سر کیش اومده و یه دیوارش ریخته و خراب شده و پول نداریم تعمیرش کنیم، ما هزینه کردیم و امکانات گذاشتیم اما نمیتونیم هزینه نگاهداریش رو هم بدیم، اونو باید خود همکارا بدن، خصوصا اینکه از اماکن رفاهی ۱۰ درصد از همکارا استفاده میکنن، نمیتویم با منابع محدودمون پولی رو که باید صرف بیمه و مسائلی که صد در صد همکارا دغدغه اش رو دارن بشه بیاییم برای یه مساله ده درصدی هزینه کنیم

 

راجع به ورزش و باشگاه پیام:

 

گفتم تهرانیها خیلی بهره شون بیشتر از شهرستانیهاست

عدد و رقمهایی که بهشون بابت پیام تخفیف داده میشه چندین برابر ماست که گفتن اونا به سیاستگذاری خود منطقه بستگی داره

 

راجع به بیمه:

 

گفتم یه بیمه ای رو که توی رنکینگ کشوری بیمه تخصصی محسوب میشه و کلی مزایا داشت و با کلی مرکز قرارداد داشت و همه داروها رو میداد و فرانشیزش صفر بود رو حذف کردید و بیمه ای رو آوردید که فرانشیز میگیره، داروهای تحت پوشش کمی داره، مراکز طرف قراردادش محدودن و ….

گفت ما بررسی کردیم این بیمه بهتری بوده

گفتم این بهتری رو باید قاطبه همکارا تایید کنن

گفت اگر اشکالی داره به آقای فرقانی انعکاس بدید پیگیری کنه

گفتم چرا احاله میدید به زمان و مکان نامعلوم همینجا تکلیفش رو مشخص کنید

گفت ما مناقصه انجام دادیم بیمه معلم برنده شده

گفتم این که درست نیست که توی مناقصه فقط قیمت ملاکتون باشه، کیفیت خدمات دهی داره این وسط گم میشه

گفت نه یه اشکالاتی داشته که اون هم خرد خرد داره برطرف میشه، اگر فکر کردید من میرم قرارداد بیمه معلم رو لغو میکنم و با دانا میبندم اشتباه میکنید، این کارو نمیکنم

**************

پی نوشت سردبیر- جالب بود نه! شکل نوشته اش برای من جذاب بود.برای شما هم امیدوارم باشد…

1070400cookie-checkشما نوشته اید- گزارش آزاد شما از جلسه پرسش و پاسخ با مدیر عامل در قم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    یکی بگه اخه مدیر بی اطلاع نشست صمیمی برای تلفن ثابت رو به موت به چه دردی میخوره تو رفتی کنار سرپرست قم نشستی و بعدش می گی من ۲۵ ساله رفیقم کی جرات می کنه حرف دلش رو بزنه تو بایستی با همه نوع کارمندان از قبل به صورت تلفنی صحبت می کردی و اطلاعات جمع می کردی و حالا تو جمع اون را به چالش می کشیدی تا بفهمی که در این قم چی می گذره اخرش رفتی و دو مدیر مظلوم به پایین کشیدی و ظالمان رو سر جاشون محکم کردی

  2. Ahmadreza می گوید

    مگر مصوبه هیئت مدیره برای ۹۲ ایها همون آیین نامه ۸۹ نیست ؟؟ دیگه کدوم مصوبه !!!!!
    مگه در خبر اعلام شده توسط مدیرعامل نفرمودن که با حمایت هیئت مدیره قرار این کار انجام بشه ، پس چی شد ؟؟؟؟
    اینم خبرش :
    (مخابرات ما (به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران) – به دستور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و با حمایت هیئت مدیره و در راستای افزایش انگیزه و تعلق سازمانی و با توجه به مفاد آیین نامه استخدامی شرکت، کارکنان قراردادی استخدامی سال ۹۲ به استخدام دائم، تبدیل وضعیت می شوند.

    مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روز جهانی مخابرات و با توجه به بررسی های به عمل آمده بر طبق تبصره یک ماده ۵ آیین نامه استخدامی شرکت مخابرات ایران و همچنین مواد ۱۱ و ۱۲ این آیین نامه، کارکنان قراردادی مربوط به آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران به استخدام دائم، تبدیل وضعیت می شوند.

    او گفت: این تصمیم، مطابق با آیین نامه استخدامی شرکت اتخاذ شده است.)

  3. سجاد می گوید

    ببخشید ولی واقعاً ادبیات مناسب برای توصیف این نحوه ی پاسخ دهی مدیرعامل مخابرات ایران به مشکلات رو نمیشه پیدا کرد، لطفاً سانسور نکنید، مشتی خزعبلات و ماست مالی کردن بهترین، مناسب ترین و مودبانه ترین توصیف برای جلسه پرسش و پاسخ مدیر عامله! قطعاً کلیپ مورد خطاب واقع شدن مدیرعامل در مجلس در هفته گذشته رو دیدید یا شنیدید، همون جایی که داره یه تنه مجلس رو بهم میریزه، حقیقتاً تنزل عنوانش به رئیس مخابرات درست بوده! در شرایطی که کارکنان مخابرات در شرایط سختی از نظر مالی قرار دارند، آقا میگه وضع شرکت خوب نیست! رفاهیات رو هم مطالبق خواست کارکنان!!!!! در سال ۹۷ پرداخت کردیم و الان ههم داریم همون شیوه رو ادامه میدیم!!!!! مناسبت های سال ۹۸ کجای پرداختی های این آقا قرار میگیره باید ازش پرسید!؟؟؟!!!
    میگه ما از مصوبه ی هیئت مدیره در سال ۹۴ خبر نداشتیم!!!! برای تبدیل وضعیت قراردادی های ۹۲ به گفته ی همین آقا در سال ۹۷ هیئت مدیره مصوبه داد، پس چرا به مصوبه ی ۹۷ هیئت مدیره ارجاع نمیده یا اون هم کذب بوده!؟؟؟؟
    بیمه ی کارکنان رو به تباهی کشونده اونوقت روی حرفش هم تاکید میکنه!
    راجع به کاراگزارها هم که متوجعه نشدم دقیقاً چه دلیلی آورده!؟ چه چیزی رو برمیگردونه؟ در هر حال دائمی شدن این همکاران، نقض مصوبه ی ۹۴ هیئت مدیره بوده دیگه، چرا مغلطه میکنه!؟؟؟!!؟؟
    دیروز سوار اسنپ شده بودم راننده میگفت خوش به حال شما مخابراتی ها، بهش گفتیم چرا این حرف رو میزنی آقا، اتفاقاً مخابرات از زمانیکه خصوصی شده به تدریج برای کارکنان به فاجعه تبدیل شده و الان حقوقش نسبت به بسیاری از دستگاه های دولتی پایین تره! گفت حتی کارکنان شرکت نفت هم میگن حقوق مخابراتی ها خیلی خوبه!!! ما که نبودیم ولی نمیدونم سردبیر جان چه روزگاری داشتید که حتی شرکت نفتی ها هم بهتون غبطه میخوردند!؟ ولی ای کاش درآمد مخابرات اینقدر خوب نبود، شاید از چشم بدخواهان برای خصوصی سازی و چپاول دور میموند و امروز وضعیت دیگه ای داشتیم!

نظرات بسته شده است.