مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستگیری سارق حرفه‌ای

مخابرات ما – فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۶۵ فقره سرقت در ساری خبر داد.

مخابرات ما ( محمد –مازنی خبر) – سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگاران ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه‌های توزیع در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق و مخابرات، ۲۳ فقره کارت بانکی، چندین فقره چک بانکی، ابزار و تجهیزات فنی و الکتریکی سرقتی کشف شد.

وی با بیان این که متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶۵ فقره سرقت در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده و تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

میرفیضی، با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه افزود: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های اثر گذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی با نیروی انتظامی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم، امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر حفظ هوشیاری، استفاده از دزدگیر، ابزار‌های الکترونیکی و دوربین‌های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، از مردم خواست: برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام دارند.

***

1069960cookie-checkدستگیری سارق حرفه‌ای

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.