مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آموزش‌های منجر به اشتغال

مخابرات ما -رییس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به حکم انتصابش از سوی وزیر ارتباطات گفت: ما در دوره‌ی جدید، ضمن حرکت در ادامه‌ مسیر آموزشی دانشکده، بر روی دو محور آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال و آموزش‌های منجر به اشتغال تاکید ویژه خواهیم داشت.

مخابرات ما ( محمد – وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) – در  مراسم تقدیر و تشکر از وحید یزدانیان، رییس سابق دانشکده‌ پست و مخابرات و معارفه‌ صادق عباسی شاهکوه رییس جدید این دانشکده، دیروز(دوشنبه) در محل سالن اجتماعات دانشکده‌ علمی کاربردی پست و مخابرات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم یزدانیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و کارکنان دانشکده، گفت: نتایجی که در دوره‌ مدیریت بنده در این دانشکده حاصل شد، دلیلی جز همدلی نداشته است، چراکه همدلی نقش بسزایی در موفقیت هر مجموعه دارد.
وی با اشاره به سابقه‌ علمی و مدیریتی عباسی شاهکوه افزود: دانشکده پست و مخابرات با ورود دکتر عباسی مسیر موفقیت را بیش از پیش طی خواهد کرد و وزیر محترم ارتباطات نیز در حکم انتصاب ایشان بر موضوع آموزش به درستی تاکید کردند.
با آرامش و کار بیشتر پیش می رویم
عباسی شاهکوه، رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، با بیان اینکه سعی بر این است تا با آرامش و کار بیشتر مسائل را پیش بریم، گفت: در حکم وزیر محترم ارتباطات برای بنده، دو بند از پنج بند ذکر شده، چشمگیرتر و تخصصی تر بود مبنی براینکه گرایش فعالیت‌های دانشکده به سمتی رود که مرکز آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال داشته باشیم و به آموزش‌های منجر به اشتغال اشاره شده است. همچنین در بندهای دیگر نیز به سلامت اداری، حقوق شهروندی و توجه به حضور بانوان اشاره شده که در تمام احکام اجرایی این موارد آمده است.
وی افزود: ما نیز ضمن حرکت در ادامه‌ مسیر آموزشی دانشکده بر روی دو محور آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال و آموزش‌های منجر به اشتغال تاکید ویژه خواهیم داشت.
***
1069440cookie-checkآموزش‌های منجر به اشتغال

نظرات بسته شده است.