مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

*خبر شما- حقوق در مخابرات ایران پرداخت شد. (دوشنبه)

مخابرات ما- در هیچیک از استانها حقوق پرداخت نشده فقط بر اساس اطلاع شما در مخابرات ایران روز دوشنبه یعنی ساعاتی قبل پرداخت شده.خبر همکار خوبمان را بخوایند.

 

مخابرات ما (خبر شما -سجاد) – حقوق در مخابرات ایران امروز ۲۷ خرداد پرداخت شد.

طبق اخبار قبلی از منابع سایت آیتم اضافی در حقوق نیست و رفاهیات ماهیانه هم مطابق سال ۹۷ پرداخت شده!

جالبه که کمک هزینه ناهار تقریباً نصف ماه های عادی پرداخت شده ولی سبد کالای ماه رمضان پرداخت نشده!!!!! ظاهراً آقایون هیئت مدیره فعلی عادت ندارند مناسبت ها رو بسته به مناسبتشون پرداخت کنند، هم پارسال و هم امسال سبد کالای ماه رمضان که در تمام ادارات به عنوان کمکی برای هزینه های ماه مبارک به کارکنان پرداخت میشه، در مخابرات ماه ها بعد تحت عنوان معوقه پرداخت شد و خواهد شد!!!!

**********

پی نوشت سردبیر-

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”11,15,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]ضمن تشکر از سجاد,همانطور که در خبرهای قبلی گفتیم هنوز حتی فیش حقوقی روی سایت مخابرات ایران نیست! اما فردا حقوق استانها پرداخت خواهد شد.پس از آن نیز حقوق نیروهای شرکتی با یک روز اختلاف پرداخت می شود.[/ihc-hide-content]

 

1069260cookie-check*خبر شما- حقوق در مخابرات ایران پرداخت شد. (دوشنبه)
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    یعنی شماها حقوق ده میلیونیتون رو بگیرید و بخورید و حق ما کارگر بدبخت رو هر وقت که دوست داشتید پرداخت کنید؟؟؟ کی این حقو بهتون داده؟ چرا وضع کارگر شرکتی رو نمیفهمید؟ چرا اینقدر ظالمید؟ حقوق شما واسه دو ماهتون هم بسه. ۲ میلیون ما به دهم برج هم نمیرسه. چرا نمیفهمید؟ متاسفم برای همکارام که زجر میکشنو ساکتند. وزیر که اینقدر پیگیر رفتار ۲۰۲۰ شده چه خوبه والا. چرا پیگیر وضعیت حقوق کارگراش نیست؟ یکمی هم واسه ما مایه بزاره. آقایون باید ببخشند اگه این حرفا بهشون بر میخوره.

  2. ناشناس می گوید

    اخطار! اخطار! !!! اخطار!!!!
    هشدار! هشدار !!! هشدار !!!!
    والله بالله حق الناس سخت است سخت.
    آقایان شرکت مخابرات مراقب کارگران مظلوم باشید

  3. مرتضی می گوید

    سلام
    حقوق واریز شد با اطمینان خبر بدید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم مرتضی جان
      مال من نیومده هنوز کجایین شما؟

  4. ناشناس می گوید

    فعلا خبری از حقوق نیست چجوری پرداخت شده جای تعجب دارد امروز ۲۸ هستش

نظرات بسته شده است.