مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بی‌توجهی مخابرات به ۲۰ هزار چاروسایی

مخابرات ما – در این منطقه از استان که مرکز آن شهر قلعه رئیسی است، اینترنت سال گذشته وصل شده که آن‌هم در برخی از مناطق خوب و پرسرعت و در برخی مناطق ضعیف است.

مخابرات ما ( محمد – فارس) -وزیر ارتباطات از افزایش پهنای باند روستاها صحبت می‌کند، اما در مناطقی از کهگیلویه ‌و بویراحمد هنوز بسیاری از شهرها و روستاها دچار مشکلات بسیاری هستند. یکی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد که در این مورد مشکلات زیادی دارد، بخش چاروسا با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت و حدود ۱۲۰ روستا و ۲ دهستان و یک شهر است.

در این منطقه از استان که مرکز آن شهر قلعه رئیسی است، اینترنت سال گذشته وصل شده که آن‌هم در برخی از مناطق خوب و پرسرعت و در برخی مناطق ضعیف است.
وضع نامناسب اینترنت در روزهای گذشته موجب شد کارشناسان مخابرات استان پیگیر این مشکل باشند، اما این پیگیری‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشت.

علاوه بر مشکل اینترنت، در خیابان‌هایی از این شهر خط تلفن همراه هم با کندی کار می‌کند. همچنین، در روستاهای گردشگر‌پذیر و زیارتی امام‌زاده سید محمود (ع) و آبشار کمردوغ که هر سال بیش از ۳۰۰ هزار نفر گردشگر دارند، خطوط تلفن همراه و اینترنت به‌راحتی آنتن نمی‌دهد. این در حالی است که ابتدای امسال مسئولان وعده دادند مشکل این دو مکان گردشگری رفع می‌شود.

***

1068680cookie-checkبی‌توجهی مخابرات به ۲۰ هزار چاروسایی

نظرات بسته شده است.