مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سوژه مردمی «آنتن دهی در منطقه استادان همدان بسیار ضعیف است»

مخابرات ما – سرپرست مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه مشکلی در خصوص آنتن‌دهی موبایل در استادان وجود ندارد گفت: بررسی بیشتری خواهیم کرد تا نواقص موجود رفع شود.

مخابرات ما ( محمد -خبرگزاری فارس همدان)-  سوژه مردمی «آنتن دهی در منطقه استادان همدان بسیار ضعیف است»  را از شرکت مخابرات پیگیر شدیم.

سرپرست مخابرات منطقه همدان در این خصوص اظهار کرد: در منطقه استادان مشکلی پوشش‌دهی آنتن نداریم اما بررسی‌ بیشتری انجام خواهد شد تا نواقص احتمالی رفع شود، باید گزارش علمی و دقیق ارائه شود و نمی‌توان فعلا پاسخی کلی داد.

محمدعلی گرزین با بیان اینکه آنتی‌دهی موبایل و ثابت ارتباطی با هم ندارند و خطوط ثابت مشکلی پوشش‌دهی ندارند گفت: مشترکینی که در حوزه تلفن ثابت مشکل دارند، شماره تلفن و منطقه سکونت خود را اعلام کنند تا بررسی بیشتری صورت گیرد اما در مجموع در حال حاضر در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه سرعت اینترنت تلفن ثبات در منطقه استادان مشکلی ندارد گفت: در مسجد قبا دکلی وجود داشت که نمی‌توانستیم هزینه آن را پرداخت کنیم و به همین دلیل به دنبال جانمایی آن در جای دیگر هستیم.

سرپرست مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه اجاره بهای دکل مسجد قبا را چند برابر بود و از توانایی ما خارج خاطرنشان کرد: مسجد ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اجاره بهای دکل می‌خواهد و از آنجا که هزینه دکل‌ها از مرکز پرداخت می‌شود و اجاره ماهانه هر کدام یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، نمی‌توان مبلغ بیشتری را پرداخت کرد و اعتبار دیگری هم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در شورای شهر این مسئله را مطرح کرده‌ایم و باید منطقی برای این موضوع تعریف شود و قرار نیست شرکت مخابرات هزینه‌ای که دیگران برای خود تعریف می‌کنند را پرداخت کند تاکید کرد: سایت مسجد قبا بیشترین هزینه را برای ما داشت و دیگر نمی‌توانستیم آن را پرداخت کنیم.

گرزین با بیان اینکه شرکت مخابرات براساس درآمد و هزینه فعالیت دارد و اگر قرار باشد برای هر سایتی ۴ یا ۵ میلیون  تومان اجاره دهد بیش از ۸۰۰ سایت در استان اعتبار عظیمی برای نگهداری می‌خواهد که امکانپذیر نیست گفت: برخی افراد تصور می‌کنند چون نمی توانیم سایت را جابه‌جا کنیم این موضوع بهانه‌ای برای گرفتن مبالغ بیشتری باشد.

وی با تاکید به اینکه با مرکز مخابرات هماهنگی شده تا دکل را منتقل کنیم افزود: در حال حاضر برای پوشش موبایل مشکلی وجود ندارد چراکه دو سایت در آنجا تعریف شده و شاید در ظرفیت مشکل باشد که باید بررسی کنیم.

سرپرست مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه البته مشکلاتی در شهرک پردیس و اطراف وجود دارد گفت: قرار است در جای سایت منطقه پردیس مرکز آموزشی ایجاد شود و ما را را جابه جا کنیم که به همین دلیل تغییراتی در پوشش‌دهی خواهیم داشت.

وی با اشاره به  اینکه باید بررسی دقیق صورت گیرد و شاید نیاز به بهینه‌سازی دقیق باشد تصریح کرد: شاید مشکل آنتن دهی به دلیل باد، طوفان و… باشد و باید بررسی دقیق صورت گیرد، البته احتمال این هم هست که فشارها از سوی عده‌ای برای مجاب کردن پرداخت هزینه بالای دکل توسط شرکت مخابرات باشد.

***

1068260cookie-checkسوژه مردمی «آنتن دهی در منطقه استادان همدان بسیار ضعیف است»

نظرات بسته شده است.