مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش مدیر عامل از بازدید استان البرز.

مخابرات ما- مهندس صدری دست به قلم برده است.او گزارشی نوشته است از سفرش به استان البرز.این گزارش را بخوانید.اما ساعتی بعد گزارش ویژه ما را نیز خواهید خواند.

 

مخابرات ما- مهندس صدری در صفحه اینستاگرامش در باره سفر به البرز می نویسد:


‌امروز برای بررسی وضعیت مخابرات، شیوه ارائه خدمات و روند پیشرفت برنامه‌ها با جمعی از مدیران شرکت به مخابرات البرز رفتم.

در این دیدار جلسات مختلفی با مجموعه مخابرات منطقه داشتیم که طی آن منطقه البرز و معاونت راهبرد گزارشی از عملکرد یک سال اخیر خود ارائه دادند.

طی بازدید امروز نظر به اهمیت پاسخگویی به مشتریان، بازدیدی هم از مرکز ۲۰۲۰ منطقه البرز داشتم و با گفت‌و‌گو با مشتریان نظر ایشان را درباره نحوه پاسخگویی و نوع خدمات‌رسانی این بخش به آنان جویا شدم و راهکارهایی نیز برای بهبود ارائه خدمات ارائه دادم.

برنامه بعدی ما در این سفر برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در ارتباط با وضعیت منطقه، مشتریان و کارکنان بود که در کنار مدیران عامل شرکت خدمات اول و شرکت شسکام پاسخگوی عزیزان بودیم و راهکارها و انتظارات مدیران در کنار پیشنهادات همکاران عزیز مطرح شد.

با توجه به موقعیت جغرافیایی البرز و نزدیکی آن به پایتخت و پوشش جمعیتی بالا، این منطقه از لحاظ صنعتی و راهبردی اهمیت زیادی دارد و از سویی بخاطر ظرفیت بالای آن در توسعه ارتباطات، از مدیران و کارکنان منطقه انتظار دارم تمام تلاش خود را در کسب بهترین رتبه در شاخص های توسعه شبکه و مشتری مداری بکار گیرند.

امیدوارم با تعاملی دوجانبه و در کمترین زمان به بهبود شرایط و نتایج بهتر برسیم. ان‌شاءلله

بزودی گزارش جالب ما را در این باره خواهید خواند

1066440cookie-checkگزارش مدیر عامل از بازدید استان البرز.

نظرات بسته شده است.