مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همکاری برزیل و هواوی چین

مخابرات ما – رئیس تله برزیل گفت شرکت هواوی برای برزیل بسیار مهم است زیرا به افزایش کارایی در بخش مخابرات این کشور کمک می کند.

مخابرات ما ( محمد –  خبرگزاری صدا و سیما) –  لوییز الکساندره گارسیا رئیس اتحادیه مخابرات برزیل در این باره گفت شرکت تحت مدیریت وی، نخستین مشتری هواوی در برزیل است و سابقه همکاری دو طرف به ۲۰ سال می رسد.
گارسیا افزود: “ما از دسترسی شرکت هواوی به بازار برزیل بسیار خرسند هستیم. تامین محصولات و خدمات هواوی برای ما بسیار مهم است، و این شرکت به تله برزیل کمک کرده است تا راهکارهایی برای افزایش رقابت پذیری و ارتقای کارایی بیابد. با چنین کارایی بالایی، این شرکت قادر است راه حل های فنی بهتری را برای کسب و کارها در میانه این رقابتهای سالم و درست ارائه کند.”
گارسیا افزود: برزیل به زودی راه حل های مبتنی بر فناوری نسل پنجم (۵G) را توسعه خواهد داد و آنها را به اجرا خواهد گذاشت. از زمان دستیابی هواوی به فناوری های پیشتاز عرصه نسل پنجم، تله برزیل به همکاری با هواوی در اجرای این فناوری ها و بهره مندی اقتصاد برزیل از آنها بسیار خوشبین است.
رئیس اتحادیه مخابرات برزیل در ادامه گفت: “هواوی ثروت تجربه در حوزه های مختلفی را در اختیار دارد که به طور خاص از میان آنها می توان به فناوری پیشتاز نسل پنجم در جهان اشاره کرد. ما باید با هواوی همکاری کنیم تا این فناوری را همسو با شرایط بازار برزیل گسترش دهیم و بدین ترتیب، کارایی اقتصاد برزیل را افزایش و خدمات بهتری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.”
گارسیا درباره اتهامات آمریکا علیه شرکت هواوی و تلاش برای سرکوب آن گفت: تله برزیل از حضور هواوی در بازار مخابرات برزیل حمایت خواهد کرد.

***

1065800cookie-checkهمکاری برزیل و هواوی چین

نظرات بسته شده است.