مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز- از روز شنبه , نخود نخود هر که رود خانه خود!

مخابرات ما (زبون دراز) – وقتی سردبیر سرش شلوغ باشد روز عروسی کلیه زبون درازان تاریخ است.از جمله شخص  بنده! شنیدم دو سه روزه همه اش توی جلسه است! پس شروع می کنیم تا نیامده!

نخود نخود هر که رود خانه خود!

وقتی هفته گذشته یا اون یکی هفته گذشته تمام کاسه کوزه مخابرات رو بهم زدن و مراسم تودیع و معارفه در میانه راه متوقف شد با خودمان گفتیم امکان ندارد …. یعنی سابقه تاریخی نشان می دهد امکان ندارد …..!

چیه؟ انتظار دارین من اعلام کنم چی امکان ندارد؟! …. یعنی خود شما تابحال متوجه نشده اید که امکان ندارد مدیر عامل از حرفش برگردد؟ حتما باید من بگویم؟! … من هرگز چنین ادعایی نمی کنم!

فقط روز شنبه شنیدیم دوباره مراسم تودیع و معارفه برگزار نمی شود! ….

آخ … بمیرم براتون! … من آنقدر عجله دارم این مطلب رو در غیاب سردبیر تمامش کنم که اصل ماجرا رو براتون تعریف نکردم! … ببخشید …. !

اون هفته مدیر منطقه خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان برده شد تا مراسم معارفه انجام شود.یعنی دوست خوبم   عیدی زاده  جانشین دوست گرامی رضائی شود که بازنشسته شده است!

کار پایان یافته بود عکس ها هم روی سایت بود … آقایان مدیران هم داشتند سوار ماشین می شدند تا بروند سمت بیرجند, که چی؟ معارفه و تودیع آنها هم انجام شود! یعنی آذری  معاون آن زمان خراسان جنوبی جانشین عیدی زاده مدیر منطقه آن زمان خراسان جنوبی شود! ….  که …. تلفن ها بصدا در آمد ….. گفته شد ” … اندکی صبر کنید! …. ”

هر چی شد, نتیجه این شد که رضائی سر جایش ماند, عیدی زاده رفت بیرجند , آذری هم سر جایش ماند!

این طرف هم …. یک مرتبه تلفن سردبیر بارها و بارها و بارها … بصدا در آمد …. “مراسم بهم خورده تصمیم عوض شده لطفا خبر را بردارید …”

چی شده؟ چی نشده؟ …  خبر رسید که با اعتراض نمایندگان استان سیستان و بلوچستان  (نه به جناب عیدی زاده, بلکه به بیرجندی بودنش) این موضوع فعلا منتفی شده است.

عرض به حضور جستجوگر شما که, روز شنبه خبر رسید که “…. نخود نخود , هر که رود خانه جدید خود!”

عیدی زاده مدیر جدید منطقه سیستان و بلوچستان طبق قرار قبلی خود با استاندار سیستان و بلوچستان سر جای خود نشست و به خانه جدیدش رفت!

آذری بعنوان معاون خراسان جنوبی, یواش و آرام با یک نامه شیفت پیدا کرد روی میز مدیر منطقه خراسان جنوبی! …. یعنی خانه جدید خودش!

رضائی هم نخود نخود … رفت به سمت خانه خودش! …  البته در این میانه می دانم که به خانه خودش نخواهد رفت, بلکه حتما خانه جدیدی برایش در نظر گرفته خواهد شد که زبون دراز هنوز نتوانسته از زیر زبان سردبیر بیرون بکشد …..

حالا در این ایام تعطیلات من دارم به این فکر می کنم که آیا کارکنان این استان ها آیا خبر دارند که چه اتفاقی افتاده؟ آیا کارکنان می دانند عنوان نامه شان به چه کسی باشد؟ آیا کارکنان می دانند ارجاع نامه به چه کسی باشد؟

اینها که مهم نیست! … مهم این است که …. هر کسی خانه جدید خودش را یافته و خیالش راحت شده …. کارکنان و مردم و …. هم بروند فعلا کشک خودشان را بسابند! خوشبختانه بیرجند و زاهدان معدن کشک است  و از این نظر مشکلی وجود ندارد! تولید داخلی هم هست! یعنی برنامه مدیر عامل هم بخوبی تامین می شود که همانا استفاده از تولیدات داخلی است!

****************

پی نوشت: تمام شد! زودتر بفرستم روی سایت تا این سردبیر از راه نرسیده …..!

 

1064040cookie-checkزبون دراز- از روز شنبه , نخود نخود هر که رود خانه خود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. رصدگر می گوید

    زبون دراز جان، باز سردبیر اون طرفه می خوای سیبیل مارو دود بدی ها!

  2. shahin afshar می گوید

    سلام زبون دراز عزیز
    خواهش یه مطلب هم برا کارکنان قراردادی و رفاهیات که توش کشک ساییدن و … باشه ممنونم میشیم تا سردبیر نیس بنویس

    1. Ahmadreza می گوید

      سلام
      همچنین عیدی که داده نشد !!!؟؟؟ یا تبدیل وضعیتی که انجام نشد !!!؟؟؟
      به قول زبون دراز : (امکان ندارد مدیر عامل از حرفش برگردد)

نظرات بسته شده است.