مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۱۷ هزار تلفن ثابت در رامسر بلااستفاده است

مخابرات ما – یک سوم مشترکین تلفن ثابت شهرستان که ۱۷ هزار نفر می شوند حتی یک زنگ‌ هم با آن نمی زنند و هیچ استفاده از تلفن ثابت ندارند.

مخابرات ما ( محمد – بلاغ مازندران ) – ابوالقاسم مقیمیان در نشست با نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای توسعه شبکه مخابراتی رامسر هزینه های میلیاردی صرف شده است اما استقبال و استفاده مردم با وجود آموزش، اطلاع رسانی و ارائه خدمات و تسهیلات، کم است.

وی افزود: در مدت اخیر ۶ میلیارد تومان برای تجهیز سیستم های مخابراتی شهرستان رامسر هزینه شده است و هم اکنون زیرساخت های مخابراتی رامسر برای ارایه خدمات ارتباطی مطلوب است.

رئیس اداره مخابرات رامسر با بیان اینکه رامسر شهری با وجود ویلاها و واحد های خوش نشین است خاطرنشان کرد: در برخی نقاط که پروژه جدید اجرا شده است به تک‌تک منازل رفتیم اما چون بسیاری از ویلاها و آپارتمان ها برای غیربومی ها بود می گفتند برای چند روز در سال نیاز به خدمات مخابرات ندارند.

این مسئول به دزدی کابل های مخابراتی اشاره کرد و اظهار داشت: سارقان کابل ها پس از دستگیری با یک سند آزاد می شوند و باز هم به دزدی کابلها روی می آورند و برخورد جدی با آنها انجام نمی گیرد.

مقیمیان با بیان اینکه باید با سارقان کابل های مخابراتی برخورد جدی شود اضافه کرد: دزدی کابل ها در برخی مناطق بالاست باعث قطعی خطوط صدها مشترک می شود و ما تا یک نقطه را بازسازی می کنیم در نقطه ای دیگر دزدی انجام و نیروهای این اداره تحت فشار قرار می گیرند.

وی در پایان گفت: یک سوم مشترکین تلفن ثابت شهرستان که ۱۷ هزار نفر می شوند حتی یک زنگ‌ هم با آن نمی زنند و هیچ استفاده از تلفن ثابت ندارند.

***

1063960cookie-check۱۷ هزار تلفن ثابت در رامسر بلااستفاده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام چون خدمات تلفن فقط vice نیست باید همانند سایر اپراتورها تمام خدمات در اختیار مشترکین با کیفیت بالا آراء شود

نظرات بسته شده است.