مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- مخابرات ایران قضای دو انتصاب را به جا آورد./دو مدیر.

از خواندن آن تعجب خواهید کرد.

مخابرات ما- آنچه که قبلا در میانه راه انجام نشده بود ظاهرا اینک در جایگاه خود قرار گرفته و مخابرات ایران حرف خود را به کرسی نشاند.

وقتی انتصاب مدیر منطقه سیستان و بلوچستان و همچنین مدیر منطقه خراسان جنوبی نیمه کاره باقی ماند پی خبر بودیم که به ما گفته شد: “عجله نکنید صبر کنید!”

حالا مفهوم آن مشخص شده است.

شنیده ها می گوید مهندس صدری طی حکمی آذری یکی از معاونین خراسان جنوبی را بجای عیدی زاده مدیر فعلی منطقه خراسان جنوبی منصوب کرده است. نامه کتبی نصب آذری را رویت کردم اما بخش دوم خبر را به حساب شنیده ها بگذارید.

در ادامه همان حکم  قبلی شنیده ها می گوید عیدی زاده مدیر فعلی منطقه خراسان جنوبی نیز به سمت مدیریت منطقه سیستان و بلوچستان منصوب شده است. اما هیچ مکتوبی بر این امر ندیده ام.

1063750cookie-checkشنیده ها- مخابرات ایران قضای دو انتصاب را به جا آورد./دو مدیر.
5 نظرات
  1. shahin afshar می گوید

    سلام سردبیر عزیزم خسته نباشی ….
    قربونت …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنون از خبرت
      نگفتی به کجا زده بود امه رو

  2. ممد می گوید

    خیلی حال میده . مثلا یکی یگی رو حکم بزنن !! بلاخره چرخ دنیا گرده . همیشه شعبون یه بار هم رمضون

  3. سوشیانس می گوید

    سلام حکم آقای عیدی زاده چند روز قبلتر به من اومده بود بعدش حکم آقای آذری اومد

  4. سجاد می گوید

    سلام، سردبیر جان از ابتدای سال نه تنها رفاهیات با مبلغ جدید تصویب نشده بلکه رفاهیات پرداختی برای ایام هم کاملاً قطع شده، خبری ندارید هیئت مدیره داره چه کار میکنه و کی قراراه بررسی کنه!؟ این خیلی ناراحت کننده ست که رفاهیات رو چند ماه به تعویق می اندازند و بعد میگن الان موجودی به اندازه پرداخت معوقات نداریم و و پرداختش رو قسط بندی میکنند، اگه همون ماهی که رفاهیات جدید تصویب میشد معوقاتش رو میدادند شاید میشد نتیجه گرفت که نبود زمان برای بررسی، موضوع رو به تعویق انداخته ولی وقتی اقساط میکنند معنیش اینه که از عمد تعویق ایجاد شده! سردبیر جان قطعاً در آشنایان و نزدیکانتون اشخاصی هستند که کارمند دستگاه های دولتی و یا بانک ها یا حتی جاهای خصوصی و لشکری سر و سامان دار مثل بخش های فنی وزارت دفاع یا سپاه پاسداران یا زیرمجموعه های همین ستاد اجرایی و … باشند، یه تحقیق ساده بفرمایید، تقریباً برای ایام همه چندین برابر مخابرات دریافت میکنند اون هم سر وقت!!!! در زمان مدیریت همین مهندس صدری بر رایتل، اون موقع در تهران سر تحویل دادن فیبر از مخابرات به bts ها من با کارشناسان رایتل همکاری داشتم، مربوط میشه به زمانی که شایع بود صدری داره میاد مخابرات ایران و سرائیان رفته بود! بچه های رایتل از مهندس صدری و رسیدگیش به کارکنان بسیار تعریف میکردند و میگفتند سید مجید، به این نام صداش میکردند، خیلی هوای کارکنان رو داره، یادمه چند روز قبل از یکی از یکی از اعیاد سیصد و خورده ای ریختند به حسابشون به نام عیدی اون عید!( همون موقع اون مبلغ دو برابر یا شاید هم بیشتر از مبلغی بود که مخابرات میداد ولی مخابرات گذاشت با حقوق پرداخت کرد.) اونوقت اینجا تنها کاری که سر موقع انجام میشه کسر پول ناهار بابت ایام تعطیل و ماه رمضونه!

نظرات بسته شده است.