مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاونت مالی مخابرات و برق استانها, در کش و قوس یک تصمیم!

مخابرات ما- در تصمیمی منطقی و درست شرکت مخابرات ایران تصمیم گرفته است کلیه قبوض برق را یک جا  و مجتمع با شرکت برق تسویه کند.

این قرارداد اخیرا بین دو شرکت منعقد شده است.

استانها نیز با خیال راحت این قضیه را به معاون مالی واگذار کرده اند.

اما اخیرا شرکت برق در استانها به مخابرات مناطق, مخابرات شهرستانها و مراکز شهرستانها و روستاها اخطاریه فرستاده است که چنانچه طی ۴۸ ساعت پول برق مصرفی پرداخت نشود برق آنان قطع خواهد شد.

دلیل آن نیز این است که دو دوره شرکت مخابرات قبوض برق برخی استانها را پرداخت نکرده است لذا شرکت برق مستقیما به مصرف کننده نهایی یعنی شهرستان و مرکز فشار آورده است.

دوباره داستان هماهنگی روسای شهرستانها با برق آن شهر, و منت شرکت برق را کشیدن تکرار شده است.

اگر قرار است قراردادی منعقد و ادامه یابد و در نتیجه باری از روی استانها و شهرها برداشته شود بهتر است هماهنگی های مقطعی با شرکت برق نیز توسط مخابرات ایران انجام شود. وگرنه بسرعت پول برق پرداخت گردد که این فشار روانی از روی استانها و شهرستانها برداشته شود.

تجمیع تا آنجا امر پسندیده ای است که پاسخگویی منظمی داشته باشد.در موارد اخیر متاسفانه مخابرات ایران آزمون خوبی پس نداده است.

در کنار مخابرات ایران, شرکت ارتباطات سیار نیز همین امر را مکانیزه و مجتمع کرده است اما افزودن یک مرکز مصرف برق بسیار ساده تر از مخابرات ایران انجام می شود ضمن اینکه پرداخت پول برق نیز بموقع صورت می گیرد.

اگر مشتری برای ما مهم است باید برای جلوگیری از ارتباطش برق وصل باشد!

 

1063190cookie-checkمعاونت مالی مخابرات و برق استانها, در کش و قوس یک تصمیم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.