مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- یواش یواش داشتم سایت را آزاد می کردم اما بشدت منصرف شدم!

می دانید چرا در روزهای تعطیل انتقاد به حق اشتراک بیشتر است؟ چونکه در روزهای دیگر از اعضای سایت خبر را می گیرند یا با عضویت همکار بغل دستی خبرها را می بینند!ولی در ایام تعطیل فقط باید خودشان عضویت داشته باشند! باید به این گروه چه بگویم؟

مخابرات ما- سردبیر- بدلیل پیشنهاد ادمین های گروه های مخابرات ما داشتم یواش یواش خبرها را آزاد می کردم و برای اعضا امتیازات دیگری در نظر می گرفتم اما موضوعی پیش آمد که بشدت منصرف شدم

آدم های همیشه طلبکار  که گمان می کنند از دنیا ومافیها طلب دارند موجب شدند روش عمومی سایت را ادامه بدهم.

دلم میخواهد برای کسی کار کنم که ارزش آن را داشته باشد حتی اگر ده نفر باشند! تعداد هرگز برایم مهم نبوده است.تازه حالا سرور دارد نفس می کشد و از دست مزاحمینی که خبرها را هزار بار می خواندند و با ارائه آنها بعنوان خبرهای خودشان مانور می دادند راحت شده است!

من از تعداد اندکی از دوستانم که مشکل دارند و در عضویت موفق نبوده اند عذرخواهی میکنم ولی نمی توانم بپذیرم که یک لیسانس و فوق لیسانس مخابراتی نتواند یک عضویت ساده بگیرد نتواند یک اشتراک بخرد و نتواند با عضویتش وارد شود خبر بخواند!

برایم قابل باور نیست!

حتی اگر مجبور شوم سایت را ببندم از این شیوه عدول نمی کنم. فعلا. گروهی که برای دانستن خبر نوشته شده به دیگر اعضای گروه التماس می کنند بهتر است فکر دیگری بکنند!

من خسته شده ام از دست این آدم ها! مجبور نیستم به این شیوه ادامه دهم! ممکن است سایت را سوق دهم به سمت خبرهای غیرمخابراتی و بعد تبلیغ بگیرم اما برای خبرهای مخابراتی قفل می گذارم تا فقط کسی بخواند که ارزش آن را می فهمد!

به این پیام ها توجه کنید سپس ببینید من حق دارم یا نه!

قبل از آن خوب دقت کنید گه حق اشتراک سایت مخابرات ما برای اخبار اختصاصی ۱۹۰۰ تومان برای یک ماه است! … برای یک ماه! یعنی روزی کمی بیش از ۵۰ تومان.

ذکر این مبلغ حتی خجالت آور است اما چون اطمینان دارم برای دور کردن آدم های مزاحم همین مبلغ کافی است به آن اکتفا می کنم. هدف من دور کردن آدم های مزاحم است تا سایت نفس بکشد.کسانی که با خبرها زندگی می کنند اما بدون هزینه از همه طلبکارند.

آنچه می خوانید در گروه “مخابرات ما-رسمی” اعضای گروه نوشته اند:

محمد معصومی:
سلام من به مخابرات ما دسترسی ندارم .کسی میدونه موضوع شابعه چیه؟

vahidi:
سلام. بنده هم عضو نیستم اما به احتمال زیاد این کار یک شگرد برای خرید حق عضویت باشه. واقعا بود و نبود چنین سایتی کمکی به کارمندان نمی کند

جالب است! دوست دارند خبر را بخوانند! به هر دری می زنند تا از خبر مطلع شوند! ضمن اینکه در زمین “مخابرات ما-رسمی” دارند کار می کنند! یعنی آمده اند عضو گروهی شده اند که از آن مخابرات ماست! ولی با کمال شجاعت می گوید “بود و نبود چنین سایتی کمکی نمی کند!”

الان جناب وحیدی شما کجا هستید؟ همین لحظه به چه قصدی به گروه مخابرات ما آمده اید؟

یک جو انصاف داشته باشید!

این خبر آنقدر شما را تحریک کرده است که برای اطلاع از آن همین لحظه اینجا هستید اما چرا برای خواندن همین خبرها حاضر نیستید هزینه کنید؟ بخش مجانی آن بسیار خوب است یعنی همین گروه مخابرات ما! اما بخش پولی آن خوب نیست؟ حداقل خارج شوید که ما بدانیم تکلیفمان چیست! حضور دارید استفاده می کنید اما دوست ندارید؟

خیلی عجیب است! نه! بفرمایید مجانی بهتر است!

Reza H:
همینطوره سایتیکه برای اطلاع رسانی هست دیگه این بامبول بازی عضویت چیه ؟!!مراحل دست وپاگیر عضوشدن چه معنایی داره من که نمیدونم اگه کسی میدونه به بنده هم بگه

سایتی که برای اطلاع رسانی هست ….! اصلا این سایت برای اطلاع رسانی به شما نیست! این سایت ملک شخصی است! التفات دارید! دوستدارم برای کسی خبر بگذارم که ارزش آن را دارد و ارزش آن را درک میکند!

حتی اگر ده نفر باشند!

وقتی برای شما هزینه کردن ماهی ۱۹۰۰ تومان اینقدر عذاب آور است پس این سردبیر چه دلی دارد که یازده سال است هزینه های این اطلاع رسانی را می دهد! حداقل هزینه های سایت بدون دستمزد ماهی ۵ میلیون تومان است! حداقل! شما برای این اطلاع رسانی چقدر هزینه می کنید؟

تا دیروز که مجانی بود خوب بود! حالا که قرار است بخش بسیار کوچکی از آن را پرداخت کنید بدرد نمی خورد؟ ای کاش مثل دهها نفری که الان با افتخار بصورت مجانی عضو سایت شده اند, یک جو انصاف داشتید!

تعدادی هستند که با انصاف نوشته اند ” دوست دارم سایت شما را بخوانم اما نمی توانم پول بدهم …”

ما با افتخار برایشان عضویت باز کردیم.چرا که هدف ما دور کردن علاقمندان نیست.بلکه دور کردن آدم های پرمدعا و تو خالی است!

کسی که برای درک یک خبر به هر دری می زند اما … طلبکار هم هست!

 

ادمین مخابرات ما:
یعنی حمایت با حداقل مبلغ ممکن از سایتی که همیشه با هزینه شخصی اداره شده و تنها پایگاه خبری موثق مخابراتی بوده اینقدر برای شما سخت و سنگینه؟!جای تاسف داره واقعا این دیدگاهها

Reza H:
الان دیگه خداروشکر گروهای خبری زیادن که بدون هیچ هزینه ای اخبار رو میدن درضمن دیگه زیادخبرهای نون اب داری ازشرکت به گوش کسی نمیرسه ونخواهد رسید

ادمین مخابرات ما:
خب پس چه اصراری دارید که از اون استفاده کنید؟ اگر سایت مخابرات ما انقدر مقبولیت نداره که از اون حمایت بشه چرا دنبال خبرش هستید؟ همونجایی که میدونید خوبه تشریف ببرین و حمایت کنین ازش

واقعا هر کسی هر جایی که دوست دارد برود! ما به اجبار کسی را دعوت نکرده ایم!

همین حالا هم اگر توان اداره سایت وجود داشت چنین نمی کردیم!این سایت با ۷۰ هزار خواننده در یک ماه با این مشخصات فیزیکی نمی چرخد!

یا باید تعداد خوانندگان را کم کنم یا مشخصات سرور را (با دلار ۱۵  هزار تومان) افزایش بدهم. شما باشید چه می کنید؟

سایت اگر بخواهد روی اخبار مخابرات بماند نمی تواند تبلیغ بگیرد هیچکس بقدر دو ریال به سلیقه مخابراتی ها اهمیت نمی دهد که بیاید برای ذائقه مخابراتی تبلیغ به ما بدهد! ما و شما ارزشی برای جامعه تبلیغاتی نداریم! دلایلش را می خواهید …..! بگذار بماند! از همین حرف های بی حساب مشخص است.

حالا ببینید نفر بعدی در گروه چه می گوید:

آژنگ:
دوستانی که به صفحه مخابرات ما دسترسی دارند این خبر چی بوده؟

ادمین مخابرات ما:
یعنی شما حاضر به عضویت و حمایت از سایت با حداقل مبلغ ممکن نشدین بعد میخواین اینجا یکی بگه خبر چی بوده؟

حالا شما جای من!

چه می کنید؟

حالا به نظر بعدی توجه کنید! در زمین مخابرات ما دارد بازی میکند.دیگران را تحریک می کند به هر شکلی که هست خبر را به او بدهند!

reza:
با سلام خدمت همکاران محترم.شنیده ها حاکی از طرح بازنشستگی با پاداش در تیرماه سال
کسی از صحت و سقم این خبر اطلاع داره
ممنون میشم اطلاع رسانی کنید؟

فقط این نیست از آن طرف نشانه های درک مشکل وجود دارد.درد من از این است که واقعا ایشان مشکل را می داند و درک کرده اما:

Reza:
گرفتن اشتراک ماهیانه غیر منطقیه

مثل تمام سایت های اینترنتی ایشون هم میتونن از عواید تبلیغات محیطی سایت استفاده کنن

آقایان! برای هیچکس سلیقه افراد مخابراتی مهم نیست. دوست ندارند روی خرید مخابراتی سرمایه گذاری کنند لذا تبلیغ به مخابرات ما داده نمی شود.اگر هم داده شود در حد همکاری های دو جانبه است نه چیز دیگری!

در همان لحظه من توضیح دادم که:

سردبیر_

برخی دوست دارن با شایعات زندگی کنن تا خبر. ضمن اینکه دوست دارن دیگران هزینه کنن اونا استفاده کنن.
خودشون برن سایت بزنن من حاضرم مجانی همه خبرها رو بدم بهشون بعدش از تبلیغات پیرامونی استفاده کنن.
کی میاد برای اینکه مخابراتی ها تبلیغشو ببینن پول بده؟ تا بحال یک نفر راضی نشده. اصلا مخابراتی ها براشون مهم نبودن
یازده سال من خرجشو دادم یک سال شما بدین.
۱۹۰۰ تومن. سخته براشون؟ ۱۹۰۰٫ خجالت اوره

یک کیک کوچک که دست بچه میدین چنده؟

آقایان!

هیچ علاقه ای ندارم به سایت داری برای مخابراتیها. مجوز خبرگزاری دارم میرم خبرهای کشوری میذارم تا بتونم تبلیغ هم بگیرم.

اگر از بین ۷۰ هزار نفری که ماهانه مجانی سرویس می گیرن کسی درک نکنه من چی میگم چرا باید کار کرد؟ چرا؟

یا باید کاری پول داشته باشه یا معنویت تو رو راضی کنه! تا این لحظه گمان می کردم معنویتش خوبه برام و کافیه! اما می بینم که  برخی دوستان در مجموعه های مخابرات ما زندگی میکنن و یعد حرفی میزنن که نشون میده معنویت کمتره اینجا …

البته به شما میگویم تا بدانید تعداد این افراد بقدر خودشونه ولی حتی جو غالب هم نیست.

تااین لحظه ۶۰۰ نفر عضو شده اند.من با افتخار برایشان کار میکنم.نه بخاطر اینکه ۱۹۰۰ (!) اشتراک می دهند.بلکه بخاطر اینکه درک می کنند من چه می گویم.

اگر اعضا به هزار نفر برسد برای کار کردن کافی است.

پس از آن خواهید دید که عضو شدن چه فایده ای داشته!

اگر من سردبیرم, پس از گذشت یازده سال می دانم چه می کنم و می خواهم به کجا بروم.

بارها گفته ام در این گام یارگیری می کنم برای قدم مهم بعدی….. حرف بیشتری هم نمی زنم و هرگز هیچکس دیگری را به مجموعه های بعدی نمی پذیریم مگر کسانی که همین امروز با ما همراهی کنند و رفاقتشان اثبات شده باشد.

اگر در این یازده سال نتوانسته ام به گروهی اندک (واقعا اندک هستند نسبت به مخابراتی های فهیم و عاقل) بفهمانم که برای رسیدن به یک هدف باید هزینه کرد گاهی وقت, گاهی پول, گاهی معرفت, گاهی همراهی, گاهی نویسندگی, گاهی عشق , گاهی همراهی….

پس از این به بعد هم نخواهم توانست!

این پایان راه من با گروه زیاده خواه است! شما همه مخابراتی ها را هم خراب کرده اید!

حالا زمان آن رسیده که با هم روراست باشیم.

******************

تعداد این گروه بسیار اندک است عزیزان نازنین و دوستان خوب سردبیر به خود نگیرند! من دلم گرفته بود از این حرف ها.

********************

حالا سردبیر با دوستان خوبش حرف می زند!

عزیزان!

مرا ببخشید که امروز عصبانی شدم! تا این لحظه هر کسی مستقیم به من چیزی گفته نادیده گرفته ام ولی هیچکس حق ندارد به ادمین های ما توهین کند به این عنوان که میخواهد از مخابرات ما انتقاد کند.

آخر این ها در مخابرات ما هستند، در گروه مخابرات ما دنبال خبر می گردند بعدش می گویند مخابرات ما ارزشش را ندارد!

چه بگویم به این آدم ها!

من از همه اعضای سایت , از کسانی که صادقانه با ما همراهی می کنند از عزیزانی که حتی ما را دوست ندارند اما بخاطر جمع شدن مخابراتی ها زیر یک سقف به ما کمک می کنند, از کسانی که دشمن ما هستند اما منصفانه نقد می کنند عذرخواهی می کنم.

دیگر خسته شده ام برای گروهی اندک و پرتوقع کار کنم!

برای شما می گویم فقط! می خواهم خوانندگان را سرند کنم.بزودی سعی می کنیم قدم بعدی را برداریم قدمی که ما را به دنیای ارتباطات نزدیکتر کند.اما برای این قدم من مجبورم کمک بگیرم. مجبورم چند نفر با دستمزد به کارکنان اضافه کنم. فراخوان هم داده ام که مخابراتی ها به کمک ما بیایند اما به هر دلیلی تعدادشان کافی نبوده.

من باید خودم آزاد شوم از کار ۲۴ ساعته و فقط در سایت بدنبال حل مشکلات اساسی باشم.اما این کار بدون پول شدنی نیست.

هیچکسی حاضر نیست در فضای کارمندان مخابرات تبلیغ به ما بسپارد.راستش حرفهایی می زنند که بی ربط هم نیست! به اخلاق مخابراتی ها تبدیل شده …

از همه اینها که بگذریم خودم آنقدر کار کرده ام که دارم می میرم! بخدا اعضای بدنم از دست و پا و چشم دیگر یاری نمی کند. باید کمکی بگیرم. در توان من نیست انصاف هم نیست، دیگر پیر شده ام و خسته!

کار اداری من هم زیاد شده دیگر نمی توانم مثل گذشته کار کنم. نمی شود!

همه این ها باعث شد تا به حق اشتراکی اندک فکر کنم تا شاید بتواند هزینه ها را اندکی سبک کرد.

تا دو سال پیش هزینه ها ریالی بود می توانستم با حقوقم پرداخت کنم اما حالا ممکن نیست! قبلا دلیلش را توضیح داده ام. خودتان بهتر از هر کسی می دانید. از ابتدای امسال من یک حقوق یک  و پانصدی گرفته ام و یک حقوق سه و پونصدی! جمعا هزینه یک ماه سایت را جواب نمی دهد! جمعا …..!

فیش حقوقی من روی سایت مخابرات است.

سایت را کنار بگذارم با این درآمدها حتی اداره منزل ممکن نیست.پس باید بفکر کار دیگری باشم! کار دیگری برای کسب درآمد برای امورات خانه!….

سایت کار اداری و … کار دوم و سوم ؟! …

می خواهم سایت را از خودم مستقل کنم.

آنهایی که فکر می کنند “خبرهای مخابراتی را هم دیگر از آنها دریغ می کنیم” باید بدانند که اگر آمادگی این خبرها ساده بود که نیازی به من نبود! اگر به این سادگی است از لب طاقچه بردارید … بردارید …

من دوست ندارم هر روز از این چیزها حرف بزنم.نمی خواهم.اما گروهی وادارم می کنند.

یازده سال است بدون حرف و حدیث کار کرده ایم.لابد ارزش ۱۹۰۰ تومن برای یک ماه را داریم! نداریم؟!

اگر نداریم می رویم پی کار خودمان! دلیلی ندارد خودمان را تحمیل کنیم!

کار آن کسانی که بجای پرداخت حق عضویت به من زنگ می زنند تا خبر را بپرسند , دیگر برایم بسیار دردناکتر است…..  بسیار ….

ترجیح می دهم دنبال زندگی خودم بروم!

************

حرف آخر!

اگر به سایت نیاز دارید مشترکش شوید تا زنده بماند.

اگر نیازی به آن ندارید می بندم پی کارم می روم!

بدانید که همه مخابرات ما با هم بسته می شود.

سایت, گروه های تلگرامی و ارتباطی که تا امروز شما را بهم پیوند داده است. با باز شدن گروه های جدید چیزی تغییر نمی کند اگر کسی نباشد که راست و دروغ خبرها را برای شما درآورد!

شما فقط با شایعه زندگی خواهید کرد اگر مخابرات ما نباشد!

تصمیم با خودتان!

 

*****************

یک حرف مانده!

یک بنده خدایی از ادمین ما پرسیده : “این حق اشتراک رو چند چند تقسیم میکنین؟”

بنظر شما برای ۱۹۰۰ تومنی که داده میشه !!!!!! پاسخ به این سوال لازمه؟!
ولی در عین حال من بهش جواب میدم! ۰ به ۱۰۰ نقسیم می کنیم. ۱۰۰ من صفر بقیه! الان هم دارم با ناسا تماس می گیرم تا در سفر فضائی آینده به کره مریخ, یک جا واسه خودم بگیرم!

*********

 الان تعداد افرادی که عضویت اردیبهشت را پرداخته اند حدود ۴۰۰ نفر و افرادی که در خرداد اشتراک پرداخته اند ۱۵۰ نفر بوده اند.

اتفاقا من می خواهم بدانم با شما چند چند هستم وگرنه تکلیف من با کارکنان عزیز مجموعه کاملا مشخص است!

 

1062980cookie-checkسردبیر- یواش یواش داشتم سایت را آزاد می کردم اما بشدت منصرف شدم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. hasti1 می گوید

    سلام سردبیر عزیز و خستگی ناپذیرما??

    مگه کسی هست ندونه که شما چقدر زحمت میکشید؟ مگه کسی هست که مدیون شما نشده باشه؟ مگه کسی هست که اثرگذاری سایت شمارو بخاطر تحلیلهای فوق العاده، زیرکانه و دلسوزانه بر تصمیمات مدیریت در دوره های مختلف ندونه؟
    مگه کسی هست که ندونه خیلی از حقوق کارکنان به واسطه پیگیری و روشنگری های شما و سایت عملی شد؟
    تعداد اندکی که ازشون گفتید فقط یک دلیل برای این گونه رفتارها دارند و اونم اینکه حسادت امانشون رو بریده. همین . که براشون دعا میکنیم از این رنج رها شن.

    دلگیر نباشید?
    به قول سهراب سپهری:

    دوستانی دارید بهتر از آب روان
    و خدایی که در این نزدیکی است?

    پاینده باشید سردبیرجان

  2. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام سردبیر محترم وگرامی..خسته نباشید خدا قوت..نظرتان پیش خدا باشد و خدا انسان های راست و بی ریا را دوست داره وکمک میکنه..از حرفای مغرضانه بعضی ها ناراحت نشوید …شما برای همه زحمت کشیده اید همه میدونن ما هم از شما وبچه های سایت تشکر وقدردانی میکنیم…اون افراد خودشون اگاهانه حرف میزنن همه چی را درک میکنن و عمدا شاید در همه کارها کارشکنی میکنند بیخیال اون افراد….ما با تمام وجود پشتیبان سر دبیر گرامی هستیم و اجرتان با خدا…هیچ مکری بالاتراز مکرخداوند نیست..خدا به راه راست هدایتشون کنه..شما پایدارید چون مخلصانه برای ما کار میکنید..درودخدا برشما باد…فارس

  3. سعید چشم براه می گوید

    خدمت سر دبیر محترم سلام و خدا قوت
    خواستم بگم که افراد پر توقع تو جامعه ما کم نیستندو از زمین وزمان طلب دارن زیاد نباید به اونا توجه کرد این افراد فقط دنبال بهانه هستند من که از صمیم قلب از شما و گروه محترمتون به خاطر زحماتی که میکشید ممنونم

  4. رضا از خراسان بزرگ می گوید

    سلام بر سردبیر عزیزوگرامی

    متاسفانه در حال حاضر بعضی رفتار افرادبیشتر شبیه مریضی است . لطفا به دل نگیرید.
    در هر صورت ما دوستون داریم .

  5. saba می گوید

    اتفاقا خیلی خوب شد اشتراک گذاشتید…

    واقعا کسانی که نیاز به اخبار سایت دارن عضو میشن و افراد ناراضی میرن پی کارشون

    هرکس ناراحته اشتراک نخره .. اعصاب سردبیرهم راحتتره

  6. پروین صادقی می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز ما کل امیدمون برای رسیدن به حقمون شمائید من بدلیل مشکلات زیاد فرصت نوشتن کامنت وتشکر از زحمات شما رو نداشتم اما با خوندن این مطلب خیلی ناراحت شدم نمیدونم چرا بعضیها برای ۱۹۰۰تومن که در این دوره زمونه هیچ ارزشی نداره بانوشتن مطلب باعث ناراحتی شما واعضای سایت میشن واقعا در این روزگار اینقدر مشکلات زیاد شده که فکر کردن بعضیها به این مبلغ ناچیز برای عضو شدن در سایتی که خیلیها دارن زحمت میکشن که واقعیترین خبراهارو به اعضا بدن باعث خنده میشه
    خداوند به شما طول عمر با عزت همراه با سلامتی بده مارو در این روزها وشبهای عزیز رمضان از دعای خیرتون بی نصیب نکند که واقعا محتاج به دعای شما هستم .

  7. مردانی می گوید

    با سلام و عرض ارادت
    اینجانب تمایل خود را جهت همکاری با رسانه ی معظم خبری و اینترنتی ” مخابرات ما ” اعلام می دارم .هرگونه همکاری که امر بفرمائید حاضر به سربازی و ارائه ی خدمات هستم .
    با تشکر
    یا علی-

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از لطف شما تشکر میکنم
      سمت استادی بر ما خواهید داشت
      یک شماره تماس لطف کنید

  8. niaz می گوید

    سلام سردبیر مهربان ما.من تا آخر عمرم مدیون پیگیریهای شما هستم.بارها گفتم که شما زمینی نیستین یه فرشته ای .

  9. همکار از کاشان می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم وهمکاران ایشان
    احتراما به استحضار می رسانم اینجانب عضو سایت نشدم به دلیل۱- اینکه مایل نیستم مشخصات خود را در سایت ثبت کنم .تا بعدا توسط افراد مغرض حک ومورد سوئ استفاده قرار گیرد۲-دادن حق عضویت منطقی است به شرط اینکه مشخصات واسم های غیر حقیقی مورد قبول باشد.۳- ما همیشه دوستار شما هسیتم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      هیجکس ار شما نخواسته با اسامی واقعی عضو شوید.اصلا
      شما هر چقدر اطلاعات دقیق بدهید از پیامهای سایت استفاده خواهید کرد
      مثلا اگر ایمیل واقعی باشد سه بار قبل از پایان زمان اشتراک به شما خبر خواهد داد
      یا اگر تلفن درست بدهید برخی امکانات دیگر
      اما کسی با مشخصات شما کاری ندارد.
      اصلا به کسی توصیه نمی کنیم در فضای مجازی همه اطلاعاتش را بیرون بریزد.نیازی نیست
      شما فقط یم نام کاربری مجازی انتخاب می کنی و یک پسورد. دیگر کسی به شما کاری ندارد
      اینها همه ماشینی است
      اگر جای ما باشید می بینید هزازان عضو هستند که اصلا نمی رسید به اسامی آنها نگاه کنید

  10. ناشناس می گوید

    با سلام و قبولی طاعات
    جناب سردبیر و بقیه زحمتکشان بدل نگیر ادم های بد فکر در جامعه کم نیستند این هم به ان جمع اضافه کنید این که چیزی نیست جناب سردبیر هر کاری که از دستمان براید کوتاهی نمیکنیم اقایون یادشون رفته تا دیروز از کجا اطلاعات میگرفتند و با هم همکاری میکردند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از شما
      اگر این برخورد با من می شد اشکالی نداشت اصلا به دل نمی گرفتم.من عادت کرده ام.
      اما وقتی با ادمین های گروه ما چنین رفتاری دارند من نمی توانم بگذرم.
      همه باید یاد بگیرند به همکاران مخابرات ما که مجانی کار میکنند احترام بگذارند اگر حرفی دارند با من بزنند
      از توهین به آنها نمی گذرم
      از توهین به اعضای سایت هم نمی گذرم

  11. علی اکبر دلاوری می گوید

    سلام با توکل به خدا و با استقامت و پشتیبانی اعضائ عضو ادامه بدهید تشکر از زحمات شما . دلاوری

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم و سپاسگزارم

  12. دانیال می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    واقعا اشخاصی که میترسن ماهی ۱۹۰۰ تومان حق اشتراک بدن و میگن دیگه خبرهای درست نمیزاری و پیگیری نمیکنی پس برای چی دائم دنبال خبرهای سایت هستن
    اگه راست میگن و زرنگ هستن خودشون با هزینه شخصیشون یه سایت بزنن و خبرهای درست و صحیح بزارن و ببینن میتونن اعتماد کارکنان مخابرات را جلب کنن یا نه و اگر نمیتونن …..
    در ضمن حق اشتراک و بازدید از سایت که زوری نیست هر که دوست نداره بسلامت
    ما که دوستت داریم و بازهم میاییم حتی اگر حق اشتراکت را بالاتر ببری مطمئن باش ما هستیم پس بخاطر ماهم که شده با قدرت به کارت ادامه بده
    با آرزوی سلامتی برای شما
    یا علی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من به حمایت و پشتیبانی شما اطمینان دارم
      اما وقتی ادمین های ما را آزار می دهند من مجبورم حمایت کنم
      من هستم چون شما هستید
      اگر نباشید مفهوم سایت از دست می رود. خودتان دیده اید تا امروز از هیچ کسی چیزی نخواسته ایم.هر کسی به راه خودش برود.ما هم حرف شما را می زنیم.
      اما مدعیان تمامیت خواه در مخابرات هم کم نیستند

  13. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    واقعا اشخاصی که میترسن ماهی ۱۹۰۰ تومان حق اشتراک بدن و میگن دیگه خبرهای درست نمیزاری و پیگیری نمیکنی پس برای چی دائم دنبال خبرهای سایت هستن
    اگه راست میگن و زرنگ هستن خودشون با هزینه شخصیشون یه سایت بزنن و خبرهای درست و صحیح بزارن و ببینن میتونن اعتماد کارکنان مخابرات را جلب کنن یا نه و اگر نمیتونن …..
    در ضمن حق اشتراک و بازدید از سایت که زوری نیست هر که دوست نداره بسلامت
    ما که دوستت داریم و بازهم میاییم حتی اگر حق اشتراکت را بالاتر ببری مطمئن باش ما هستیم پس بخاطر ماهم که شده با قدرت به کارت ادامه بده
    با آرزوی سلامتی برای شما
    یا علی

  14. خیرات جعفری زاده می گوید

    سلام.نه عزیز جان بنده جانا”ومالا”در خدمت شماهستم دیروز موفق به باز کردن سایت نمی شدم و اشتباها پورد را تایپ کردم .ببخشید.هر موقع که نیاز به کمک داشتید بنده اماده خدمتگزاری مالی وحمایت از سایت را به دیده منت دارم.ارادتمند. مخلص.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام عزیز دل
      بخدا وجود آدم هایی مثل شما دهان مرا بسته!
      اگر بخواهم و بخواهیم با چند نفر دوستان خوب می توانیم سایت را پول بگذاریم و بچرخانیم اما میخواهم همه در این سیستم یاد بگیرند که هر کاری هزینه ای دارد.
      چیزی بدون زحمت به آدم نمی دهند.
      به همین دلیل منفی بافی هاست که مخابرات هم جلو نمی افتد.
      برای این فرهنگ داریم می چنگیم

  15. سجاد می گوید

    ((((
    Reza:
    گرفتن اشتراک ماهیانه غیر منطقیه

    مثل تمام سایت های اینترنتی ایشون هم میتونن از عواید تبلیغات محیطی سایت استفاده کنن)))
    خیلی جالبه! مگه خوانندگان سایت چه کسانی هستند!؟؟ اشخاصی مثل شما!؟ تبلیغات برای شمایی که حاضر نیستید حتی ۱۹۰۰ تومن در ماه حق عضویت بپردازید، چه سودی برای متولیش داره!؟ تبلیغات رو جایی میگذارند و براش هزینه میکنند که احتمال بدن خواننده ای داره که حاضر باشه هزینه کنه، واقعاً تبلیغات تو سایتی که تعداد زیادی از خوانندگانش حاضر نیستند حتی ۱۹۰۰ تومن در یک ماه هزینه کنند چه فایده ای داره!؟؟؟؟؟
    سردبیر جان برگردید روی همون حق عضویتی که از ابتدا مشخص کرده بودید، یا حداقل گزینه های حق عضویت رو گسترش بدید تا علاقه مندان بتونند در اداره سایت کمک کنند، به نظرم یه فکری هم به حال غیراعضا کنید، این شکلی شاید هزینه های مرتبط با سرورها رو بتونید کاهش بدید، البته شما خودتون استاد هستید. خدا قوت.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سجاد عزیزم
      من هدفم بیشتر فرهنگی بود.خودتان می دانید که من از ابتدای سال هدفم روی ۸ تومن بود ولی وقتی دیدم دوستان شرکتی به سختی در میارن فقط بخاطر همونا این کار رو کرده.
      اینهایی که الان عضو هستند میدونم همه هزینه ای سایت رو حاضرن بدن اما باید چهره ها برای خودشون شناخته بشن
      اینها در مخابرات همه از همه طلبکارن

      1. omid iran می گوید

        سلام، سردبیر برای اینکه بخوایم بیشتر از حق اشتراک پرداخت کنیم یک مسیر قرار بدین، تشکر

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          من از شما ممنونم ولی این مسیر برای کمک به سایت هست

          واریز کمک های نقدی به کارت سایت


          منوی (سایت ما) …. (واریز کمک مالی به کارت)

نظرات بسته شده است.